Предложение за мисия от отбор "Щрафбат"
Мисия: „Сталинград”
Време за игра: 1ч. (3 чекпойнта на всеки 20 мин.)
Общ брой точки: 150
Общи правила: Съдиите избират база от терена със стратегическо значение. Хълм или най-добре изоставена барака (в ГВ2 видях такава). За да отговаря на целта на мисията базата трябва да бъде добре маркирана като елемент на ориентиране в местността може да има само до момента на откриването на базата, след това трябва да е ясна недвусмислено. Трябва да се знае в колко часа тази база става значима, това трябва да бъде някакъв кръгъл час (например 14:00). Преди указания час никой няма право да навлиза в периметър по-малък от 50 метра до точката.
Притежание на точката: Точката се притежава от отбор ако този отбор има жив играч в бараката или ако не е барака играч на по-малко от 5 метра от маркировката.
1-ви чекпойнт 14:20ч : Отборът който владее базата печели 50т.
2-ри чекпойнт 14:40ч : Отборът който владее базата печели 50т.
3-ри чекпойнт 15:00ч : Отборът който владее базата печели 50т.
Мисия: „Сталинград”
Време за игра: 1ч. (3 чекпойнта на всеки 20 мин.)
Общ брой точки: 150
Общи правила: Съдиите избират база от терена със стратегическо значение. Хълм или най-добре изоставена барака (в ГВ2 видях такава). За да отговаря на целта на мисията базата трябва да бъде добре маркирана като елемент на ориентиране в местността може да има само до момента на откриването на базата, след това трябва да е ясна недвусмислено. Трябва да се знае в колко часа тази база става значима, това трябва да бъде някакъв кръгъл час (например 14:00). Преди указания час никой няма право да навлиза в периметър по-малък от 50 метра до точката.
Притежание на точката: Точката се притежава от отбор ако този отбор има жив играч в бараката или ако не е барака играч на по-малко от 5 метра от маркировката.
1-ви чекпойнт 14:20ч : Отборът който владее базата печели 50т.
2-ри чекпойнт 14:40ч : Отборът който владее базата печели 50т.
3-ри чекпойнт 15:00ч : Отборът който владее базата печели 50т.

Примерно, ако на точка А има отряд от 5-10 човека, може да се направи тази мисия например да я изпълни отряд от 2-3 -ма човека. Колкото по-малко хора използва отбора за атака толкова повече точки да спечели. В интерес на истината в тоя случай ефектът изненада ще е голям, още повече, ако действията се развиват в гора или местност, където има доста растителност. Факт е че при едно умно придвижване и работа на атакуващите може да се елиминират защитниците дори те да са повече. Може да се направи нещо като освобождаване на заложник, или открадване на данни от някакъв пункт, като преди това трябва да се неутрализират пазителите му. За по интересно може да се направи, така че да не е известен броя на защитниците, както и това защитниците да не знаят колко атакуващи ще ги нападнат. Тука точките може да се сформират така, че с колкото по- малко хора, атакуваш, толкова повече точки да спечелиш, ако успееш да свършиш работата. При маркиране на играч от екипа атакуващи се пишат разбирасе точки в минус, за несвършена задача се пишат още точки в минус, като може да бъдат примерно -20, -50.. зависи. Минимумът е един човек, максимумат нека да е 5 човека за атакуващите. Защитниците нека да са от 10 до 15 човека... това си го решават отбора колко да оставят, но минимумът не може да е по- малко от 10... трябва да има някаква интрига все пак.
Коментар