Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промяна на цените на (акцизни) 4х4 от 01.2007, дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промяна на цените на (акцизни) 4х4 от 01.2007, дискусия

    Темата прозлиза оттук:
    Продавам Гранд Чероки 4L, 1994г.


    Странна работа - по света в магазините има коледно намаление, тук има коледно увеличение. Пък и на колите, вместо с проточването на продажбата да пада цената, тя се качва... Ясно, че в процеса колата се ремонтира, но вече няколко пъти ми прави впечатление тази тенденция, та изглежда необичайно, макар и донякъде логично.

    Вярно, че търсената цена рядко е тази, на която се сключва сделката, ама...

  • #2
    В нашия случай сделката ще се сключи само на тази цена /или по-висока /. По цял свят цената се определя според предлагането и търсенето. Предлагане на такъв автомобил в БГ вече ще е изключително екзотично, особенно на тази цена. Справка - Мобиле.бг или .де! От тук нататък цената само ще расте, както и на всички други стоки в БГ Съмнявам се ти да ми направиш коледна отстъпка, ако поради някакви промени цената на Типман скочи 2-3 пъти При всички положения моя Гранд е с една от най-ниските цени на пазара, а конкретната корекция на цената е направена поради високите разходи направени за експресна доставка на компютър, понеже един купувач искаше да я вземе в рамките на 2-3 дни.

    Коментар


    • #3
      Само констатирам. Сравнението с Типманите не е уместно,щото някои хора от форума намазаха дълги цеви на половин цена - новогодишна промоция от производителя. Пък ако ги вдигнели 2 пъти, и ако паднело небето...

      Кое е екзотичното и за кво цената "само да расте"?! Това да не е AC Cobra, все пак. Тези Грандове в Германия с багер да ги ринеш и се обезценяват все повече. Ако не вярваш, провери как са се затрупали в mobile.de с тях, еле пък с 5.2. Както обсъждаме в друга тема - ДДСто е върху цената, ако е с фактура, иначе изобщо го няма, а за акциза си има чалъми, докато не са го премахнали и него.

      Горното да се тълкува като макроикономическа дискусия, а не пазарлък

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
        а за акциза си има чалъми, докато не са го премахнали и него.
        Би ли ме осветлил каква е схемата за акциза?
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          Покупка

          Днес в една автокъща в София ми предложиха Витара 97г дълга база внос от Италия /още е там/ , ако дам капаро ми е внасят направо на мое име за 10500лв или цена на докарана и регисрирана в България 14000 лв.Струва ми се много разликата?

          Коментар


          • #6
            Re: Покупка

            Първоначално публикуван от v.kostov
            Днес в една автокъща в София ми предложиха Витара 97г дълга база внос от Италия /още е там/ , ако дам капаро ми е внасят направо на мое име за 10500лв или цена на докарана и регисрирана в България 14000 лв.Струва ми се много разликата?
            Да де, това са половината от парите които после ще дадеш да я дооправиш като си се хванал твърдо с нея
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Такава цена за такава кола в такова състояние е ниска цена.
              Които не вярва да купува по ивтина да внася да оправя и после да лъже че му е излезнала по евтино.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
                Само констатирам. Сравнението с Типманите не е уместно,щото някои хора от форума намазаха дълги цеви на половин цена - новогодишна промоция от производителя. Пък ако ги вдигнели 2 пъти, и ако паднело небето...

                Кое е екзотичното и за кво цената "само да расте"?! Това да не е AC Cobra, все пак. Тези Грандове в Германия с багер да ги ринеш и се обезценяват все повече. Ако не вярваш, провери как са се затрупали в mobile.de с тях, еле пък с 5.2. Както обсъждаме в друга тема - ДДСто е върху цената, ако е с фактура, иначе изобщо го няма, а за акциза си има чалъми, докато не са го премахнали и него.

                Горното да се тълкува като макроикономическа дискусия, а не пазарлък
                Добре, де толкова ли си нямаш друга работа ами си чешеш езика тук! Ебаси работата Ами толкова съм решил, толкова искам! Колата си е моя за колкото искам за толкова ще я продавам. Ти като искаш иди си рини Грандове в Германия. Освен това аз не пиша по темите ти кое колко струва тук и там. Каза ми колко струва Типмана и го платих без да коментирам колко струва "в Германия" и с кво ги ринат там Отвори си макроикономическа тема и си дискутирай там!!!

                Коментар


                • #9
                  За мен цената е по-скоро нормална, отколкото ниска, за да расте тепърва.

                  Намесих се, щото ми се стори странно, че цената се вдига заради някаква експресна доставка, която я е оскъпила излишно. За тая работа си има капаро и прочее компенсации. Ми, дайте да си вдигаме цените на колите, щото сме опукали много кинти по празниците и отнякъде трябва да избием.

                  Аз не коментирам конкретната цена. Самият факт, че не съм скочил да я купувам изразява личното ми становище по въпроса. Все пак и ние имаме представа къде какво се предлага и на какви пари, а в България изборът на такива коли е смехотворен, т.е. пазар няма. С риск да се набутам, бих я взел от Германия, най-малкото щото знам, че съм взел, това, което искам, а не това, което има.

                  Ей, ма си докачлив, бе. Нещо се изнервяш, а това не е добър признак. Кво за Типмана? Аз за апарата не съм се пазарил и коментирал, а ти за пушката се попазари, ама карай. Обаче като видя някой да почне да вдига цената след като вече я е обявил... Просто твърде често започнаха да се пускат обяви, чиито искани цени в последствие се вдигат, щото продавачът така е решил. Негово право е да го прави, но е наше да го обсъдим.

                  Схемата с акциза - в съответната тема, че тук и без това стана латиноамерикански сериал.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
                    Обаче като видя някой да почне да вдига цената след като вече я е обявил... Просто твърде често започнаха да се пускат обяви, чиито искани цени в последствие се вдигат, щото продавачът така е решил. Негово право е да го прави, но е наше да го обсъдим.
                    Цената да не е свещена крава?!? Всеки е в правото си да я променя по своя преценка. В крайна сметка, ако цената е нереално висока, това си е най-вече за сметка на продавача.

                    Лично мен изключително много ме дразнят коментари от рода на "Ама еди къде си това го продават за ... "

                    Такива коментари си просят само един отговор: Ами като "еди къде си" цената ти е по-добра какъв ти е проблемът? Отиди и си го купи оттам!
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      Да кажа и аз няколко думи по темата. Понеже доста автомобили сме купили имам някаква представа кое, що...

                      Та по въпроса. Свестните автомобили в Германия са рядко явление. Шанса да изпреварите арабската мафия там е почти нулев. Или по-голям само за екзотични модели... които никой не търси.

                      Който мисли че може да избегне акциза много се лъже. Не става по никой начин който е приемлив за човек имащ постоянен адрес и намерение за дълготрайно присъствие в страната... Който твърди друго да ми даде конкретен пример...

                      За бъдещето на този акциз е рано да се говори но има два варианта: Или да бъде намален или да стане същия и за новите автомобили. ЕК няма против размера на акциза а има против само различното облагане на нови и стари автомобили... Има и страни като Гърция например които макар и постоянно да ги наказват за несъответствия с пазарните принципи да си продължават защото глобите са по-малки от ползите...

                      Има и една голяма новост която писах в другата тема но нещо не и се обърна внимание. Отсега нататък кола докарана от Германия например ще може да бъде регистрирана от КАТ само ако е с валиден немски преглед... Евтини такива коли в Германия няма и няма да има... тамошния преглед TUV означава че колата е в изправност тъй че парите и са други...

                      Всъщност моята прогноза е че ако нещо не се промени цените на интересуващите ни автомобили ще се повишат.
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
                        Схемата с акциза - в съответната тема, че тук и без това стана латиноамерикански сериал.
                        Отвориха ни тема давай да почваме.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          Така...

                          V93, много неща не са свещени крави, но това не значи автоматично, че нарушаването им не прави лошо впечатление. Не те знам къв си по професия, обаче на "Ама еди къде си това го продават за ... " му се казва маркетинг. А, отговора "да си го купя оттам" изобщо не го чакам, щото това и правя. Изрично споменах още в началото, че това не е пазарлък а дискусия, така че ми спести раздразнението си ако обичаш.

                          Прочетох го това за TUVа и ми се струва поредната българска дивотия, но от личен опит знам, че изобщо не е нещо страшно да се изкара, а пък ако купиш кола без преглед, сам си я минаваш и ти важи 2 години.

                          И кво да дадавам примери? Ей ви го mobile.de, вижте как вървят цените на Грандовоте, вижте на кой докога му е валиден прегледът и му е платен данъкът и си направете сметката, че колите не се купуват оттам, щото офертите като правило не са добри, пък даже не си ги купуваш и от Германия, но принципът е същият. Пък и далеч не за всеки автомобил се налага съревнование с арабската, украинската, албанската и прочее мафии.

                          За схемата - твой човек в Германия (ако ми кажеш, че нямаш такъв, значи нещо си проспал) взима на свое име кола със скорошен преглед (което далеч не вдига толкова катастрофално цената) или му прави такъв на място (за което няма да му вгорчат живота, колкото го представят тук) и ти я дава да я караш с пълномощно. Остава неудобството да те спират по-често КАТаджиите, да я караш до Германия за прегледа и да плащаш разликата в данъците, които и тук така или иначе са високи. Тясното място е в застраховката, но и там си има чалъми, които няма да описва тук на всеослушание. Който се интересува, или ги знае, или пита в друга обсктановка и по друг начин. Обаче първо - кой както си опече нещата и второ така имаш няколко предимства - не се набутваш с акциза, преди окончателно да се е изяснило какво и как, а най-вече колата така ти излиза покупно почти наполовина и си остава така дълго време; ако ти хареса и си я стегнеш, тогава се прежалваш за акциза, ако все още го има, иначе я сменяш с друга когато й дойде време за нов преглед.

                          Има и други пинизи, но няма да ги развивам тук. Всичко това е от практиката и далеч не се изплаща само при нови ML-и. Сега нещата ще станат още по-лесни. Обаче не случайно казах, че това е схема, а не абсолютна истина, валидна и за последния байчо от село. А, че на някого не му се занимава с "глупости", ми да не се занимава. Други го правят заради спорта, независимо с какви кинти разполагат.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer
                            Така...
                            V93, много неща не са свещени крави, но това не значи автоматично, че нарушаването им не прави лошо впечатление. Не те знам къв си по професия, обаче на "Ама еди къде си това го продават за ... " му се казва маркетинг. А, отговора "да си го купя оттам" изобщо не го чакам, щото това и правя. Изрично споменах още в началото, че това не е пазарлък а дискусия, така че ми спести раздразнението си ако обичаш.
                            Нарушаване на какво?!? На някакъв закон/правило/принцип, че цените могат да вървят само надолу?!? Къде го има това?
                            Свободна пазарна икономика - цените могат да падат или да се качват, а купувачите могат да купуват или да не купуват от един или друг търговец.

                            Основното ми занимание през 23+ години стаж е било маркетинг и продажби (най-вече на услуги).
                            Но освен продавач съм също така и клиент. И като видя в някой магазин стока, чиято цена не ми харесва, аз НЕ започвам да чета публични лекции на продавача, и НЕ му обяснявам, че ей там зад ъгъла било по-евтино. Просто отивам да си я купя от другото място, където цената ми е била по-изгодна.

                            Причини един продавач да сложи една или друга цена - дал господ. И НЕ е моя и на другите клиенти работа да искаме от продавача отчет защо е решил така, а не иначе. Да сложи цената е негова работа. Наша е да решим откъде да си купим. Ако той не е уцелил ваксата - контрата е у него.


                            Ей така една нафукана кака от Филибето се обади да пита за лебедката, която бях обявил и тук (за 750 лв). Звъни един път, звъни втори път и току ми вика "Дайте да се разберем за една по-нормална цена". Що е то "по-нормална цена" питам аз. А тя - 640 - 650 лв. Щото била можела да си купи от новата партида по 800 и кусур ама с фактура, каквато аз като физическо лице не мога да й дам.

                            Ами аз моментално я посъветвах да направи точно това. Да си я купи от "другото място".

                            Пък лебедката си я продадох все пак. За "ненормалните" 750 ...

                            П.П. А "дискусия" от подобен род в онзи подфорум не мисля, че е много коректна.
                            Нещо ми се върти един спомен, че някой преди време беше тръгнал да дискутира нещо за някакви топчета за пейнтбол и, ако не ме лъже паметта, май ти не беше останал във възторг от такава дискусия.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              Стига с тоя спор вече! Ето изтриха ми темата за продажба на Гранда за да не дразни и други - минало, бешело. Няма смисъл от повече коментари. Изводите са ясни.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X