Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се диагностицра мъртва клетка на Акумулатори?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се диагностицра мъртва клетка на Акумулатори?

    Здравейте, колата ми стоя 3 месеца без да е палена понеже имаше технически проблем липса на части и т.н...
    след 3тия месец акумулатора беше паднал доста, акумулатора е нов м,алко над 2г за съжаление му мина гаранцията на фирмата exide 64ампер часа, заредих го на макс с хубаво зарядно стек.
    Сложих го на колата и карах така няколко дена, като след примерно 2 седмици, колата палеше изключително трудно все едно няма ток понякога давам само на контакт лампите едвам едвам светват или светят на 10% от 100%.... супер трудно върти и пали, днес пробвах с друг акумулатор чисто нов и си пали с него от 1вия път.
    Пробвах пак да заредя пътника зарежда си се ама при палене проблема си остава,възможно ли е да има мъртва клетка или друг проблем в самия акумулатор как се диагностицира това с товарна вилка или ? Интересното е ,че проблемите ги правеше при топло време, в момента днеска застудя заради дъждовете и акумулатора си пали през нощта го пробвах както пали и чисто новия, не е проблема от клемите...
    но днеска по обяд пак същия проблем като беше по топло.... много трудно върти ако изобщо успее да стигне до въртене.... Какво може да му се е случило и струва ли си да си го карам , така или да си купя нов дайте съвет,благодаря.

  • #2
    Иди в акумулаторджийница да го премерят за стартов ток и въобще,ще ти кажат дали или.
    Но нещо ми се струва,че не в него е проблема.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
      Иди в акумулаторджийница да го премерят за стартов ток и въобще,ще ти кажат дали или.
      Но нещо ми се струва,че не в него е проблема.
      Защо с нов акумулатор, колата си пали без проблем, тогава и не се и замисля дори..?

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Щом с нов пали без проблем ,каква е идеята ВИ?
        Ще се пробвате да "отваряте" акумулатора ли?
        Преди да си купите нов и качествен акумулатор,пробвайте да заредите този с друго зарядно за половин ден с поне 5А реални.

    • #4
      в два подобни случая ги носих в магазина за акумулатори, оставям ги и след ден-два ми звънят да ми кажат дали са ок. и двата пъти си ги получих в работещо състояние, срещу десетина лева.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #5
        Пробва ли как зарежда генератора
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • Vlado_Ts
          Vlado_Ts коментира
          Редактиране на коментар
          То в подобни случаи именно от там се тръгва , ама....

      • #6
        Аз залагам на марката на акумулатора.
        Това е най-насраната марка на нашия пазар, даже и Монбат са по-добре. За малко да оставиш Ексайд да стои-и вече не е същия акумулатор, два пъти едно и също(при мен), и няколко пъти потвърдено от познати и един приятел жичкаджия.
        Все пак проверка на зареждането е в самото начало на диагностиката де.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          в два подобни случая ги носих в магазина за акумулатори, оставям ги и след ден-два ми звънят да ми кажат дали са ок. и двата пъти си ги получих в работещо състояние, срещу десетина лева.
          Акумулатора е зареждан много пъти тази седмица 3 пъти до максимум, като запали колата и се покара с него примерно 10-20км после няма проблем, ако сложа друг акумулатор веднага преди този също нямам проблем,
          .Динамото е чисто ново и няма проблеми зарежда си отлично .
          До няколко дни ще направя друг тест с коренно различен акумулатор за 1 седмица ще съм с него ако нито 1 път не ми направи проблема значи е от акумулатора, сега на жегите пак имах проблем няма палене, вечерта в 19;00 сутрин като е по хладно е малко по-добре... явно жегите го морят?

          Коментар


          • #8
            Колко много кандърми.

            Измерва се напрежение при включен двигател. Ако е от 13.8 до 14.8 - белята не е от генератора.

            То няма и много шанс де - откакто вкараха тая работа със светнатите фарове,1-2 часа без генератор и няма ток.


            Акумулаторът не държи ток - сдава се за рециклиране и се взема нов. Ако е в гаранция и го заменят гаранционно - берекет.

            "Мъртва клетка" е лаф от 1980-те, когато у нас все още беше нормално акумулатор да се ремонтира.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Аз залагам на марката на акумулатора.
              Това е най-насраната марка на нашия пазар, даже и Монбат са по-добре...
              Абе по-добре ... от един "калибър" са : сметнати са да изкарат 2 год. и 1 ден. Евалата на Бобокови ! Питай ме откъде знам .

              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • Vlado_Ts
                Vlado_Ts коментира
                Редактиране на коментар
                Да де , аз... само за сведение

                ...ма това дето трета година ти бачка Монбата - радвай се И запали една свещ у црЪквата - дай Боже да ти изкара 3 пъти по толкова !

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Е кАжи що де! Нали си видЕл? Мат'ряла ли е малко, или нещо друго нарочно направено?

                Аз по принцип карам Bosch и Varta отдавна - при престой с месеци и разреждане и те си заминават. Но свършил за под 3 години нямам, независимо от мурдарлъка.

              • Vlado_Ts
                Vlado_Ts коментира
                Редактиране на коментар
                Матрияла бре , матрияла ! Тънки оловни плочи , ама толко тънки , та гъзА ги боли . Даже специална поточна линия от кЕтай са си поръчАли за целта . Че и куриози по въпроса , щот европеец толко тънки не може да ги докара.
                Другата им линия - френската , си бачка с дебелини на ламелите как си требе , ама акумулаторите от нея отиват "за износ" .
                ..иначе и аз нямам Varta да ми е свършила под 3 год.

            • #10
              Пропуснах да кажа,че акумулатора заради алармата и други консуматори по принцип си пада до 0% за макс 3седмици...... така,че е стоял дълго време незареден и и без ток, износен на макс...

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Акумулатор, ако го разредиш под 10 волта-вече не е същия. Капацитета му пада доста.
                Разреждане до нула навсякъде се води бракуваща случка. Камо ли няколко пъти. Хвърляй го, и нов, и без повече разреждане. Обаче иди да ти погледнат защопие толкова ток, не е нормално за 20 дена да занулява акумулатора, никак не е нормално.

                Ако Бош и Варта ти се виждат скъпи-вземи Cartechnic. Продават ги Интеркарс, аз имам три такива, и съм сериозно доволен. Казват, че били същите Бош, с други лепенки, съответно не толкова скъпи.

              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                Кольо, 50 амперчаса за 20 дена са около 100 милиампера. Китайска аларма и китайско радио са ги пийнали за норматив.

                А ако акумулаторът вече не е 50 а примерно 15 амперчаса, за 20 дни и що-годе читава аларма ще ги изпие.

            • #11
              Първоначално публикуван от izpilen2021 Преглед на мнение

              Акумулатора е зареждан много пъти тази седмица 3 пъти до максимум, като запали колата и се покара с него примерно 10-20км после няма проблем, ако сложа друг акумулатор веднага преди този също нямам проблем,
              .Динамото е чисто ново и няма проблеми зарежда си отлично .
              До няколко дни ще направя друг тест с коренно различен акумулатор за 1 седмица ще съм с него ако нито 1 път не ми направи проблема значи е от акумулатора, сега на жегите пак имах проблем няма палене, вечерта в 19;00 сутрин като е по хладно е малко по-добре... явно жегите го морят?
              аз не съм специалист, споделям опит.
              единият ми акумулатор беше паднал до нула, защото стоеше на пикап, който не карах. Възбудих го и го заредих с лидълското зарядно. Сложих го и въртеше яко, но на другата сутрин едвам - едвам. Занесох го при акумулаторжиите за последен тест, преди да го хвърля и те ми звъннаха, че и е ОК, но ще трябва да стои при тях 2 дена за някакви процедури. Взех го и наистина си държеше ток и така няколко месеца, докато замина с пикапа.
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #12
                При "мъртва"или прекъсната клетка АБ въобще няма да задържа ток.
                При мен преди години беше така-отивам на работа,гася колата и я заключвам.Вечерта отивам и дори не може да отключи вратите-няма никой.
                Дадоха ми ток да запаля и след доста каране на колата след изгасяне нямаше грам ток в батерията.Излекувах с нова

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това е прекъсната клетка. При мъртва щеше да отключваш, евентуално и да палиш, макар и без много ентусиазъм, поне докато е прясно карано.

              • #13
                Две возила от ВАГ групата , чисто нови ....и в двете акумулаторите падат за десет дена некаране . Имах стрес да ги оставям по паркингите на летищата и да ходя някъде за над седмица . Дали всички нови возила имат такава голяма консумация ...? Само в едното има инсталирано допълнително проследяващо устройство , другото си е сток . Печки , с голмшки аку (без лебедки )
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • didooo
                  didooo коментира
                  Редактиране на коментар
                  С риск да му зацапам темата на колегата , ама ...то да беше само тва оакване инженерно Романи мога да изпиша .
                  Влизам в колата и ми излиза надпис , че видиш ли не могла да си заключи волана (с ел.моторче шибано) и за това не ще да запали , да се прибера . Обяснявам й , че ОК , нека не си заключва волана , нека само запали ....и тъй наколко часа разговор

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз що си карам почти 30 годишното Ауди...

                • Стоян Боюков-Sariones
                  Стоян Боюков-Sariones коментира
                  Редактиране на коментар
                  ... е моето е 87-ма.

              • #14
                Проверих акумулатора произведен е от преди повече от 6г все пак в бг продават доста залежала стока може би за това му се е случило такова нещо..

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X