Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на рама

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на рама

    Колеги, колко горе-долу (относително, разбира се) е цената на труда за смяна на рама на сравнително голям СУВ? Да се обработи новата рама, да се вдигне от старата купе, двг, кутия, раздатка, окачване и всичко и да се првмести на новата? Наистина ориентировъчно... 500-5000?

  • #2
    Кой СУВ е на рама?

    Да не е съвсем offtopic - виж тук и питай за цени

    Коментар


    • #3
      На така зададен въпрос няма кой да отговори.
      Трябва марка и година поне ,и съответно снимки за състоянието на колата в момента.
      Тази операция е много трудоемка и от опит в търсенето на сервиз за подобна операция ти казвам че,трудно някой ще се хване да ти направи това нещо,
      а ако някой се хване цената най вероятно ще е доста неприлична и ще обезмисли начинанието.
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • #4
        Rexton 2007, с независимото задно окачване без мост. Мотор, кутия и всичко е като ново, окачване сменено преди 2 години - всичко. Рамата е изгнила и с сцепи отзад вляво, и на други места е готова... трагедия.Намерил съм друга в перфектно състояние и искам да я сменя, искам да знам 500 или 5000 да приготвя

        Коментар


        • #5
          А пререгистрацията в КАТ?
          По принцип имаш ли докуенти и за двете коли не би трябвало да имаш ядове.
          "Новата" рама да не е бракувана?

          Коментар


          • #6
            Номера от старата вече е пререгистриран в КАТ с протокол и стикер на купето... колеги... дайте цена горе-долу, за друго не питам

            Коментар


            • #7
              Като гледам цените на автоуслугите напоследък - 5000 е крайно оптимистична цена за тази процедура

              Коментар


              • #8
                Аз се спазарих за 2500лв за сваляне на купе, оголване на рамата до 0 и после съчленяване обратно. Почнахме от 4. Всякакви обработки, подмени и т.н. си бяха отделна моя сметка. По 3-4 дена разглобяване и събиране. Прекалено много подробности има в линкнатата горе тема.
                Трудна работа ще е да се наеме някой на това. Също ще трябва размяната да се случи моментално, никой няма да иска да се задръсти с един разглобен джип и да те чака. Аз си отнесох моя с няколко курса пътна помощ, докато стана готов за събиране.
                Докато се случва всичко това не е лошо да се обърне внимание на разни недостъпни иначе подробности и няколко десетки тампона.

                Като гледам цените в мобилето, съмнителна възвръщаемост. Щом рамата е изгнила до смърт, прагове, подове и кланици как са?

                ×



                Коментар


                • #9
                  Сигурно съм последния човек, дето трябва да дава съвети за такава операция, но пък си мисля, че единствения адекватен отговор на въпроса си ще намериш когато намериш човек, готов да го направи. Другото са само прогнози от непрофесионални метеоролози. А като знаеш професионалистите колко са точни в прогнозите...

                  Коментар


                  • #10
                    Както казах всичко е като ново - двг, кутия, радатка, диференциали.... всичко. И цялото окачване съм сменил, наистина си заслужава да се смени рамата и съм го решил. На 120к реални е, но е каран през година от 2007 досега и рамата просто... я няма, да толкова зле е. Намерих друга за 300 кинта без забележка и искам да я сменя, защото съм сигурен, че тая кола ще я карам оше 10 години ако това стане. Питам колко ше струва и би ли се навил някой да го направи

                    Коментар


                    • #11
                      Както ти казаха по-горе - първо намери някой готов да го направи. Това няма да е лесно. Като и ако намериш ще прецениш цената устройва ли те.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • #12
                        Аз не намерих отзивчив майстор за моята размяна на шасита и си купих китайски подемник 4,5 тона за 1860 лева (отдавна бях мераклия за такова удобство) и за общо две седмици сам си смених шасито без да съм правил до сега такава процедура.
                        Подемника го монтирах на двора на бетонната площадка.
                        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                        Място и хора към които да принадлежи ...

                        Коментар


                        • #13
                          Браво за мерака и сръчните ръце, и аз ги имам, но не мога да го монтирам пред блока и гаражите, иначе нямаше да питам... и все пак някой да го е правил при накой и да даде цена или контакт поне?

                          Коментар


                          • MoridinBG
                            MoridinBG коментира
                            Редактиране на коментар
                            Аз ти казах, че съм го правил горе, цена също дадох. Контакт не съм сигурен, че би ти бил от полза - вреждането напоследък е трудно, с изчакване, а фокусът върху други марки.

                        • #14
                          Някъде се коментираше в други теми колко може да струва подобна процедура, ако не ме лъже паметта, цената беше около 5-6 к лева. За по-малко надали някой ще се навие...
                          За качествена антикорозионна защита на рама и купе отдолу, това без разглобяване като цяло, ми искаха 2500.
                          ​​​​
                          Който търси , намира !
                          Човекът е човек, когато е на път !

                          Коментар


                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            При отделяне на купето от шасито, всичко друго освен горещо поцинковане е кощунство. Отделно дето няма нито да е по-бързо, нито да е по-евтино, нито да е по-трайно.

                          • MoridinBG
                            MoridinBG коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ако говорим за сваляне на шаси и слагане на другото, без поцинкования, обслужвания и т.н. 5-6к според мен е скандално неоправдана цена. От двама души, които знаят какво правят, свалянето е 1 до 2 пълни дни работа (без разсейвания с други коли), събирането още толкова. Съответно на човекочас с 5к часовата ставка, става като клиентска цена в официален сервиз. То да навиеш човека да се вхане с такава разправия си вдига някакъв премиум, но чак толкова...

                          • MoridinBG
                            MoridinBG коментира
                            Редактиране на коментар
                            Спарки, Руси много пъти ми е казвал, че не смята поцинковането на шасита за добра идея, макар че си поцинкова стълбовете, които произвежда. Но и никога не ми е казвал конкретно защо. Там пясъкоструят и боядисват шаситата.

                            Аз си направих сметката, че ми излиза практически същите пари, а ми дава много по-сигурен ефект.

                        • #15
                          Мале мале!! Колко мъка има по света!
                          Осъзнава ли пусналият темата, че не задава въпрос в кръчмата на маса?
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X