Здравейте,
Поздравления за хубавия форум и благодаря за приема !!! Отскоро обмислям да внеса Hyundai Terracan от Корея. Категоричен съм,че искам точно такъв да си взема въпреки,че със сигурност има доста по яки машини. Информация за Теракан има изписана доста и съм наясно със всички проблеми, които мога да имам. Преди да се бухна в този филм обаче , може ли някой да ми подскаже как стоят нещата с регистрацията в КАТ София на МПС-та внесени от там ? Противоречието идва от това,че тук в КАТ ще ми искат талон от предишната регистрация на джипката освен всички митнически документи и технотестове.Търговците от сайта казват ,че джипа пристига с документ , който съдържа информация за колата и предишния собственик и указва,че е дерегистрирана там и подготвена за експорт и няма как да дадат оригинален талон защото при дерегистрацията е върнат в тамошната администрация отговорна за това. От друга страна тук според Технотест не би трябвало да е проблем, а след разговор и с човек от КАТ също ако е минала всички процедури тук не би трябвало да е проблем. Чувам обаче противоречива информация от форумите и различни институции и не мога да разбера кое е правилното. Има ли някой от вас, който да се е сблъсквал с вноса на подобна машина да ми подскаже от пряк опит как точно стоят нещата ?
Благодаря предварително.
Бъдете здрави !!!
Поздравления за хубавия форум и благодаря за приема !!! Отскоро обмислям да внеса Hyundai Terracan от Корея. Категоричен съм,че искам точно такъв да си взема въпреки,че със сигурност има доста по яки машини. Информация за Теракан има изписана доста и съм наясно със всички проблеми, които мога да имам. Преди да се бухна в този филм обаче , може ли някой да ми подскаже как стоят нещата с регистрацията в КАТ София на МПС-та внесени от там ? Противоречието идва от това,че тук в КАТ ще ми искат талон от предишната регистрация на джипката освен всички митнически документи и технотестове.Търговците от сайта казват ,че джипа пристига с документ , който съдържа информация за колата и предишния собственик и указва,че е дерегистрирана там и подготвена за експорт и няма как да дадат оригинален талон защото при дерегистрацията е върнат в тамошната администрация отговорна за това. От друга страна тук според Технотест не би трябвало да е проблем, а след разговор и с човек от КАТ също ако е минала всички процедури тук не би трябвало да е проблем. Чувам обаче противоречива информация от форумите и различни институции и не мога да разбера кое е правилното. Има ли някой от вас, който да се е сблъсквал с вноса на подобна машина да ми подскаже от пряк опит как точно стоят нещата ?
Благодаря предварително.
Бъдете здрави !!!
Коментар