Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Контейнер от САЩ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Контейнер от САЩ

    Трябва да докарам контейнер от САЩ. От адрес до адрес.
    идеи коя фирма може да свърши работа?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    писах ти в месинджъра
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      Да поясня.
      трябва от адрес в сащ да се напълни контейнер и да се докара до адрес в България. Никой не е на морето. Плюс митница.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        Някоя от големите фирми спедитори, имам контакт с Шенкер например. Ще го вземат от където кажеш и ще го доставят където кажеш. Ще ти кажат и какви документи да приготвиш. и не само те, повечето големи спедитори ще свършат работа.

        Коментар


        • #5
          Търтея иска да си внесе автомобил от ФАЩ, ама го е срам да си признае в прав текст.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #6
            Не угадал. Ако искам фтотобил ще е от пристанище до пристанище и по евтино и по просто.
            я кажи кой твой пациент да избягвам ))))
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              Пепи свържи се с Мерск България (офиса им е близо до Токуда). Много са любезни и отзивчиви и мисля, че те ще ти предложат онова, което търсиш. Ако мога да ти бъда полезен с нещо съм насреща
              Дела трябват, а не думи.

              Коментар


              • #8
                Много хора могат ! Ама не си пояснил за какъв точно става дума? 20 футов ще свърши ли работа или трябва 40??
                Освен това не може ли да почака? Цените сега са ужасни...
                Пример:
                септември за 40 футов - 3100 долара
                декември - 6500
                Януари 2021 - 8100 долара
                Февруари 2021 - 8200
                Края на март - 7200---
                Почна спадане.... предлолагам май ще е доста надолу...

                Коментар


                • #9
                  Цените в момента наистина са ужасни и ако може да почака месец ще е поне 1000 долара надолу. Аз отказах един през Януари на 9 200 и сега ще го возят на 6 300.

                  Коментар


                  • mishomishev
                    mishomishev коментира
                    Редактиране на коментар
                    А? Голяма разлика ми се види.. Откъде докъде? 40 футов ли?? 9000 не помня да е стигала?
                    П.П
                    Аз лично не мисля че ще се върнат старите цени - но мисля че старите + 20-30% е реалистично.

                • #10
                  Виж тези:
                  https://domashipping.com/kontenery/

                  Коментар


                  • #11
                    Януарска цена, дори места по корабите нямаше. Сега на 21-ви ми е тръгнал от Нингбо с 30% по-ниска цена. По-добре така, защото цената на стоката трябваше да я барна с 20% нагоре и да стане непродаваема.

                    Коментар


                    • #12
                      Аааааа сега разбрах! Наистина януари беше пика.
                      Основния проблем беше липсата на празни контейнери - и тази липса се отрази... Обаче опитните превозвачи (старите кучета) намериха някакъв начин да ги осигуряват.Мисля че направиха помежду си организация и просто не ги отстъпваха на другите...
                      Сега все още има недостиг - но не е толкоз фрапиращо!
                      Аз работя в Нингбо и Дзясин и съм долу горе запознат с истерията.
                      Не вярвам да успееш да задържиш старите цени. По точно цените от миналото лято. Тази година прогнозирам че ще са от 7 до 20% нагоре.
                      Причината (според мен) не е само в морското навло ами комбинация от инфлацията.
                      След края на китайската нова година официално китайските производители вдигнаха цените между 5 и 9%.
                      Казаха и мотивирано защо.
                      П.П
                      Морското навло се отразява драстично на обемни стоки с ниска цена! За лаптопи телефони и други - реално почти няма увеличение заради навлото.

                      Коментар


                      • #13
                        А сега оня големият в Суец дали ще бутне цените? Как я мислите?

                        Коментар


                        • mishomishev
                          mishomishev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Следя темата с огромен интерес и любопитство.За щастие аз нямам товари на този или на чакащите кораби. Не става да ги разтоварят с вертолети.Казаха изрично. Контейнерите са тежки трябвало специални сапани и тежки големи вертолети които да вдигат такъв товар - които хич не са много и ги няма в тая част на планетата.Отделно ако ги има е страшно много работа рискова и скъпа. Кран просто няма да ги стигне толкова е голям и висок кораба.По лесен им е варианта да източат горивото и баласта - което е доста по евтино ама пък не се знае дали е достатъчно и има риск да се преобърне.Защото центъра на тежеста е по високо. Дълбачката също казаха че е проблемна.Щото самия кораб пречи и няма да е ефективна. Изобщо май нямат добър ефективен и евтин ход.
                          Не го казаха официално но мисля че в момента залагат на източване на гориво и баластна вода и това в комбинация от прилива в неделя и дърпане бутани и... и малко късмет...
                          Абе много много ми е интересно ...

                        • jordanov sv
                          jordanov sv коментира
                          Редактиране на коментар
                          Еххаа, дълбачки и вертолети...
                          Без баласт вътре не знам дали нещо по-леко и по-ниско от тая купчина ще се навие да я наближи. Ще видим де, има си инженери в края на краищата дето смятат сега приливи и отливи, сантими и тонове.

                        • IvanIvanovi
                          IvanIvanovi коментира
                          Редактиране на коментар
                          за който не знае какво означава глагола "закеркенечил се е", да погледне още един път снимката на контейнеровоза

                      • #14
                        Ехееееееееееее стана тя по сериозна работата с заседналия кораб.
                        Честно казано мислех си че ще стане работата само с източване на водата + прилива +малко бутане....
                        Направо не ги виждам как ще разтоварват контейнерите! Това е огромна трудна и времеемка работа.
                        Отделно и че няма място на брега.Освен специализирания кран - ще трябва и други машини да ги подреждат щото то не може всичко на едно място...
                        Освен това и като разтоварят - трябва после пак да натоварят! и става една....
                        Отиде една седмица направо...
                        Тоз капитан съм сигурен че му идва да се самоубие...

                        П.П
                        Не мога да си представя такъв кран за разтоварване! Защото освен че е висок трябва да се движи и по дължината на кораба.400 метра са страшно много... или ще разтоварва само на носа ли??

                        Коментар


                        • jordanov sv
                          jordanov sv коментира
                          Редактиране на коментар
                          Бутане и влачене по вода не са като бутане и влачене по суша, така че никак няма да е малко. Башка че влекачите променят релефа на дъното и това и то трябва да се съобразява. Много лошо е седнал пущината и не го ли завърти малко водата при всички случаи се отива на облекчаване на товара. И там ще е сложно... Кранове има, ама не ги знам къде са. А и не може да се смъква само от едно място /или няма да е достатъчно/ има си там карго планове и прочие и прочие. Вероятно ще трябва значи и плаващи кранове и то от двете страни да работят, ама скоростта на тия машини е малка, не е като на порталните. А па тука ги гледам че няколкостотин контейнера ще трябва да се смъкнат за да има файда от упражнението. Интересна ситуация наистина.
                          Ами румънските животновози - и там се задава драма.

                        • mishomishev
                          mishomishev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нема толкова големи плаващи кранове! Проучих вече) не аз де... докато се ровя попаднах на един руснак дето обясни как е според него ситуацията.
                          Много много тегава. Плащате кранове нямат такава височина и отделно нямат такъв капацитет. Тия дето са в пристанищата са коренно различни и там е друго. Отделно самия канал е много шибан.Ако отидеш с кораб от едната му страна - после не може да отидеш от другата...На практика това е сериозен проблем.Дълбачката може да копае само от едната страна- няма как да се прехвърли от другата.А пък според руснака - египтяните ич не си дават зор да правят модернизации...Според него само такси прибират.
                          Официално казаха че всички чакащи кораби ще им намалят таксите или ще ги пуснат без пари...
                          Пак според руския моряк - нещата с разтоварването може да се решат ако се монтира подвижен кран на самия кораб.Който можел да се върти и да свали една трета от контейнерите на носа...
                          Според руснака - с тия темпове ако тръгнат на вариант разтоварване - две седмици минимум отиват...
                          Оплюха ги яко египтяните - по пътя за канал имало черен път който допълнително затруднява придвижването до мястото на засядането...
                          Абе много интересно става...

                      • #15
                        Ти да видиш!? Нищо чудно благодатение на глобалното затопляне да се вдигне нивото. Това ли ще да е решението? Ба го да го еба. Световен проблем ше дойде май. Па да земат да го гръмнат бре!
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X