Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пишман майстори!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пишман майстори!

    Съвсем наскоро се разделих с Нисана и в промеждутъка от време до покупката на нов джип, карах колата на мой близък.Ще попитате какво от това?Ами, по закона за всеобщата гадост, колата се прецака именно в моите крехки ръчички!За радост нищо сериозно, просто алтернатора здаде.Замислих се, каде най близо има електрикаджии-алтернаторджии.Тъй като живея в Бояна, най близките са ми на ул.Любляна, пресечка на бул. Никола Петков.Там има не един сервиз, наредени са през няколко метра.От личен опит изключих едните от сметката...главорези!Приятел ми препоръча да отида при вторите по редицата, били проверени, да ида от негово име.Хубаво, закарах колата, обещаха да я оправят за два-три часа.Таман приключвахме барбекюто, по повод Нисана на Андро Паджеро и момчетата звънкат, колата била готова.Оказало се дребна повреда, сменили втулка на алтернатора и подменили изгнил кабел на масата.Тъй като ме пращал еди кой си, ми правят отстъпка, взеха само петдесет лева.До тук добре!Няколко дни по-късно, пробвайки да запали безгрижно, колата си, моят близък е изненадан....посред нощите....на другия край на София....отново същото!
    -Ало, олеле, идвай!
    Този път не се разминахме без теглене.Нямахме сили да се занимаваме да я мъкна от Люлин до Бояна, та при "майсторите" за рекламация.Сутринта я оставихме в едно сервизче, но този път стояхме да гледаме.Какво се оказа, алтернатора въобще не е свалян!Думите на майстора бяха:
    -Тва не е сваляно...от как тва е кола!
    Ни втулки, ни дявол!
    Не ме е яд за парите, яд ме е на наглото кожодерство и непрофесионализма на тези пишман майстори!Много се чудих какво да направя, как да ги накажа.Да се оплача на "потребителите"...или на Арменския поп...нямам ни фактура, ни касов бон.Да ги отупам от прахта....не ми е проблем....примамливо, но наказуемо!
    Реших да споделя с вас, така ще ги накажа достатъчно.Ще предупреждавам всичките си познати и приятели, да не се ловят в мрежата им!
    Последно редактирано от Ковача; 03-01-09, 01:22.
    Ferrum dum ignis candet cudendum est.

  • #2
    До: Пишман майстори!

    Много пожари последно време. Работилници, гаражчета пламват през нощта. Сигурно от забравени електрически уреди ли? Не знам... Пък и по "Нощен Труд" ги пишат, застраховки си нямат. Абе гадна работа...

    Коментар


    • #3
      До: Пишман майстори!

      Преди време ми отровиха живота подобни "майстори". Купих си ново CD за фиатчето което тогава карах защото ми свиха старото.
      Новото- просто мечта с вградено блутуут хендсфрии, карам и не се грижа, че ще говоря и може да ме пипнат. Направо разкош.
      Но след няколко дни започна по трудно да пали сутрин. Викам си аз то нали вече е почти зима \края на ноември\ и сигурно за това. Случи се така, че през уикенда колата си стоя кротко пред блока и в понеделник слизам да ходя да закарам едни роднини на летището и ужас дори алармата не се включи когато отключих с ключа, че централното нещо отказа.А то акумулатора умрял.
      Купуваме нов акумулатор и то сух та да не берем ядове през зимата, и всичко беше ОК още няколко дни докато стегнаха студовете. И една сутрин в 5 часа пак не можах да запаля. Събудих мъжът ми да слезе да дава ток. Това се повтори и на другата сутрин, и той закарал колата при въпросните "майстори".Отивам аз да я взема, а те като видяха жена сигурно решиха, че нямам идея какво е това нито как се използва. Сменили били реле и няколко крушки. Не помня точно колко пари взеха, но казаха че повече проблем няма да има.
      Да ама не- след три дни пак и отивам аз и казвам, че от някъде се губи ток, че или дава на късо или нещо нещо постоянно работи , а те мериха, дзвериха и ми викат "има постоянна консумация от алармата".
      Нали тази кола я имам от 3 години и не ми е правила така. Всичко й било наред да си карам и това е.
      Когато видях тази постоянна консумация ми просветна, че дори когато сваля панела на музиката, телефона ми остава свързан с блутута. И отидох при този който ми монтира касетофона. Помолих го да свърже цялото CD през контактния ключ. И о чудо - взе та се получи.Тая аларма от един път престана да ми скапва акумулатора. Повече при тия електричари няма да стъпи нито мой крак нито моя кола.

      Намират се на улица "Летоструй" в кв.Левски. Не ходете при тях.
      Последно редактирано от Tiger-D; 03-01-09, 08:36.
      [COLOR=Blue][B][SIZE=3]Пътя към ада е постлан с добри намерения![/SIZE][/B][/COLOR]
      JEEP GRAND CHEROKEE 2.5 TD

      Коментар


      • #4
        До: Пишман майстори!

        Майстори, които да мислят в България, аз съм видял максимум 2-3ма. И те от доста време не може да ги намериш никъде. Хората се усетиха, и си ги държат за себе си. Всеки решил, че трябва да изкарва пари от това, че може да държи гаечен ключ и знае какво е отвертка (и че с права можеш да отвиеш винт с кръстата глава...). Аз проблеми нямам, защото като им задам няколко въпроса относно проблема ми, разбирам бързо дали действат по принципа "еее тоя проблем винаги се решава така" (разбираш ли, сменяш подред, докато не намериш проблема), но другите си патят... и дават ли дават пари... пък после, като има кой да им дава пари, нормално и тях да ги има! Има търсене, има предлагане... но и има една Комисия за защита на потребителите, която може много, ама много мръсно да направи... и действа!

        Коментар


        • #5
          До: Пишман майстори!

          Странни хора сте. Мен ако ми кажат, че не мога да присъствам по време на ремонт извършван в/у моето возило, просто си тръгвам. Веднъж не го направих и 3 месеца седях на морето да си чакам колата. Все повече се очертава и правилото, че ходенето в сервиз е за хора, които не им се пипа по машината. Или нямат време. Е аз имам и време и желание, та оставям да ми помагат само хора, които са точни и знаят както правят. Аз така една зимо останах без четки на стартера. Смениха ми ги за 50 лева, но до ден днешен съм го свалял сам над 20 пъти за да го дооправям. Но ето пак, към днешна дата нямам стартер, щото четките пак са се разпоили. А ги поиха още майстори, като най-дълго издържа спойката, която аз правих последно с поялник за мини детайли, което едва загря калая. Сега ще ида да си купя един голям и като отпусне малко студа ще си го оправя сам и за дълго. Аз поне това харесвам на 4х4 машините. Болшинството от тях, разбира се старите, които са и по-пригодни за оф, за ремонтопригодни. Тук също доста хора се оправят сами с машините си, което е нормално за един офроуд-маняк .

          Коментар


          • #6
            До: Пишман майстори!

            Първоначално публикуван от Ковача Преглед на мнение
            ...
            Вече има тема за заведенията - Никога повече там. Може би е време за подобна и за майсторите и сервизите.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #7
              До: Пишман майстори!

              Ползвал съм им услугите на тия от Любляна. Обаче просто отодих да си купя нужната част. Ни кола са пипали, ни стартер и пак ме одраха с цената, като видяха, че съм на зор.

              Коментар


              • #8
                До: Пишман майстори!

                Аз НИКОГА не си оставям колата без надзор, когато ми се наложи да отида в сервиз. Много рядко обаче, тъй като по принцип вяра нямам на никого и си правя колите сам. Но за смяна на масла например, или за гуми няма как, отивам, ама им вися на главите през цялото време, че току виж решили да "поправят" нещо с големите чукове......

                Коментар


                • #9
                  До: Пишман майстори!

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Странни хора сте. Мен ако ми кажат, че не мога да присъствам по време на ремонт извършван в/у моето возило, просто си тръгвам. Веднъж не го направих и 3 месеца седях на морето да си чакам колата. Все повече се очертава и правилото, че ходенето в сервиз е за хора, които не им се пипа по машината. Или нямат време. Е аз имам и време и желание, та оставям да ми помагат само хора, които са точни и знаят както правят. Аз така една зимо останах без четки на стартера. Смениха ми ги за 50 лева, но до ден днешен съм го свалял сам над 20 пъти за да го дооправям. Но ето пак, към днешна дата нямам стартер, щото четките пак са се разпоили. А ги поиха още майстори, като най-дълго издържа спойката, която аз правих последно с поялник за мини детайли, което едва загря калая. Сега ще ида да си купя един голям и като отпусне малко студа ще си го оправя сам и за дълго. Аз поне това харесвам на 4х4 машините. Болшинството от тях, разбира се старите, които са и по-пригодни за оф, за ремонтопригодни. Тук също доста хора се оправят сами с машините си, което е нормално за един офроуд-маняк .
                  Колега КАЛАЙ на стартер не даржи особено на дизел,топи се.Аз имах същия проблем на джипа,докато не "заварих" четките с меден припой. Успех
                  0887632135-Краси

                  Коментар


                  • #10
                    До: Пишман майстори!

                    Eто това е приказка. Много, много благодаря. Сега остава да намеря меден. Нямам идея как се работи с него де. Ще попитам в темата за запояването. Благодаря пак. Наистина от загряването се топи, последния път като го носих за ремонт 2 от четките им беше изтекла всичката спойка

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X