много хора мислят, че карането на 4х4 автомобил /джип
/ в града е едва ли не невъзможно и адски трудно...
ИМХО с джип е по-добре, особено подготвен за офроуд /= идеален център/
Моите доводи:
1. джиповете не са по-широки от леките коли /сравнявам малките джипки с малките коли, големите - с лимузините/
2. да одраскаш джипа си при паркиране, разминаване и т.н. е далеч по-"приятно" отколкото да си одраскаш колата
3. не е нужно да заобикаляш "софиянките" /"дупки", "ямки" и т.н./, а ако все пак имаш желание да го правиш си улеснен - гледайки отвисоко имаш повече време за реакция...
4. по-голяма безопасност... джиповете отстъпват на леките коли само по риска от преобръщане и ниско енергопоглъщане /контролирана деформация/ на купето, но тези два показателя се проявяват при движение с високи скорости, нехарактерни за "градско"
Естествено няма пълно щастие:
1. повишен разход /90% от шофьорите друго не ги интересува/
2. джиповете друсат
3. по-тромави са

ИМХО с джип е по-добре, особено подготвен за офроуд /= идеален център/
Моите доводи:
1. джиповете не са по-широки от леките коли /сравнявам малките джипки с малките коли, големите - с лимузините/
2. да одраскаш джипа си при паркиране, разминаване и т.н. е далеч по-"приятно" отколкото да си одраскаш колата

3. не е нужно да заобикаляш "софиянките" /"дупки", "ямки" и т.н./, а ако все пак имаш желание да го правиш си улеснен - гледайки отвисоко имаш повече време за реакция...
4. по-голяма безопасност... джиповете отстъпват на леките коли само по риска от преобръщане и ниско енергопоглъщане /контролирана деформация/ на купето, но тези два показателя се проявяват при движение с високи скорости, нехарактерни за "градско"
Естествено няма пълно щастие:
1. повишен разход /90% от шофьорите друго не ги интересува/
2. джиповете друсат
3. по-тромави са
Коментар