Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4х4 за над 100 000лв. Има ли смисъл?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4х4 за над 100 000лв. Има ли смисъл?

    Първоначално публикуван от Стефан
    Аууу ... Мъдри мисли! Само че на погребение е прието с повече тържественост, що сваляте нивото?
    И двете машини са мъртво родени, дръжте се естествено! Предполетната подготовка на стандартен средномагистрален самолет е по - лесна и евтина от ТО-1 на такова ъъъ ... транспортно средство. За какво говорим? За бижутерията на праснахата на Бокаса? Или за автомобили? Отворете нова тема - "Шосейни извращения", там ще ви разкажа още пО чудни дивотии. Не е тук мястото да говорим на тая тема, обаче и по-скъпи глупости изглеждат както изглеждат след среща с мене. Мирясайте, големите пари не са големи коли, това са различни неща! А тия два предмета са просо по една щайга кинти, нищо друго.
    ако ТЛК е "извращение" и "мъртвороден" коментара е излишен...
    колко време и нерви изисква поддръжката на твоята кола?

    на някои хора нервите и времето са им по-ценни от парите щото пари много, а живота е само един... ти какво предпочиташ да правиш събота и неделя - да се возиш или да лежиш отдолу
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Нямам никаква идея колко ще струва поддръжката на кола от класа на моята. Общата идея е да е рамките на Москвич в селска местност. Но има още много нерешени въпроси(((
    Не бъркай разработката със серийна кола. Не слагай на едно място ТЛК 70 и бутикови 100. На гарата има и локомотиви и невменяеми таксиджии. Да, занимават се с транспорт, кво друго общо имат?

    Коментар


    • #3
      Хайде сега да се придържаме към темата! Точния въпрос зададен още в началото беше:

      Първоначално публикуван от go go go
      кое от двете предпочитате за т.нар. баровски офроуд, за каране от и до къща на върха на бистрица
      Не става въпрос нито за офроуд нито за поддръжка нито пък за това колко е евтино или скъпо. Със сигурност някой по-карач на същото място ще може целогодишно спокойно да се качва и със обикновената си кола но това не важи за всички. Та на въпроса:

      Стефане има хора при това не малко за които да си купят кола за 200 000лв. не е особен проблем защото това е само малък процент от тяхното финансово състояние. И съответно те ще си изберат нещо, което е много удобно, красиво и луксозно, за да се возят. Не е необходимо непременно да отричаме всичко това. Всеки живее така както може, по-добрите както искат а най-добрите както трябва. Щом има хора, които искат подобни автомобили и могат да си ги позволят значи има и смисъл от тяхното производство. За да не развихряме излишни спорове държа да отбележа, че устройството на света не е непременно най-доброто за което се сещам.

      И отново нека се придържаме към въпроса. Ако някой иска може да отвори нова тема с друго заглавие по въпрос който желае...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Безусловно.
        Ходенето на дипломатически прием с джапанки е също толкова несъстоятелно колкото смокинга на плажа. Тия коли по нашите пътища са същия тъпо разказан виц на погребение. Нонсенс. Както и анкетата. Щото аз например предпочитам Майбах със серийни номера между третия и дванайсетия, а №№ 2, 18, 24 и 31 - господ да не ти дава! ... Ноо са кофти, ноо!(((

        Коментар


        • #5
          преди време бях писал,
          че кола за повече от 50 000лв изглежда гротескно на фона на дупките, москвичите и жигулите... но това не е е защото по-скъпите коли са боклуци, а защото сме мизерстваща държава...

          наскоро бяха изнесли една статистика... 1 милиард души живеят с по-малко от 1 долар на ден... в САЩ годишно се харчат 36 милиарда долара за храна за домашни любимци...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            О, то не е само предизвикателния разкош на фона на бидонвилите. Тия коли са несъстоятелни чисто технически. Те са проектирани и произведени така, че да се саморазрушават при най-дребно стълкновение с каквото и да е пряпятствие. Колко това спасява пътниците им е отделен въпрос. Работата е че те не могат дори да се придвижват по пътната мрежа. Извън нея не могат принципиално. Така че те просто не съществуват в автомобилния свят, колкото и "пък в нашта махала веднъж ..."
            Не знам дали от мръсния въздух или от друго, обаче всички млади жени в Перник са красиви. На техния фон уродливата лондончанка е комична, диаманта за милион лири в задника не я прави по-хубава.
            За да няма тъпи въпроси - сам съм проверявал, за раздувката отговарям. В тоя смисъл Г-500 и ТЛК-100 са буклук. А М-407, 408, и даже окаяните фиати от 80-те са свръхколи. Не говорим за нормалните паркетници, те са изобщо почти инженерен фойерверк.

            Коментар


            • #7
              Само не разбрах защо едно грозновато тухлесто военно камионче на безумна цена ще стои добре пред операта.

              Има една приказка - тръгнеш ли с бодигард, очаквай да те застрелят. Та и тук, подкараш ли такава кола, очаквай неприятности в дългосрочен или краткосрочен план.

              За себе си не бих взел нито едната под никакъв предтекст, но ако е фирмена и "трябва" да се вземе за представителни или други сбъркани цели - Крузъра. По-ненатрапчива е и не дразни окото с тия ръбове и плоскости. Освен това съм пристрастен към японските коли, в частност Тойота. Рационални доводи не мога да дам, а и не се искат.

              Пресни партньори от световна фармацевтична компания се обзаведоха с няколко фирмени Кайена, така че свят широк - селяни всякакви.

              Иначе, аке не са много на зор, да изчакат и Ролс-Ройс да изкарат СУВ...

              Освен това ми се струва, че разликата в цените на двете коли е по-скоро сериозна.

              Коментар


              • #8
                )))))))))))))))))) Запази ми № 6 от ролсовете, числото ми харесва. После ще го сбориме с някое Бугати, знам една чисто писта към Костенец)) Или в Пазалджик, хем фенки ноо на старото шосе, хем дранголника близо, няма да ни лашкат на майната си.

                Коментар


                • #9
                  Цялата работа Стефане е ,че като се качиш до Бистрица до баровската си къща с москвич 407или 408, няма да направиш на никого никакво впечатление .Това е .Купуват се паркетници за имидж ,а не за......баровски офроуд.
                  B+

                  Коментар


                  • #10
                    За къщата на Бистрица и за тенекията за 160 000 кинта няма да говоря. Просто съм израстнал в общества, където на афиширането на благосъстояние се гледа презрително. По стечение на обстоятелствата и заради инфлацията там повечето са милионери. Ама си кютат и се правят на ни лук яли, ни лук мирисали. Иначе ще ги гледат като плебеи, които знаят, че нищо не струват и затова гледат да убедят света в обратното. Като че ли му пука на него.

                    За пример ще дам само нашия хазяин - той живееше на първия етаж, а ние над него. Имаше някаква 10 годишна лека кола, ама не я и караше много. Живееше си съвсем нормално, културно и кротко. Знаехме, че има още някакви имоти и толкоз. Понеже бяхме приятели, ни покани на сватбата на едната си дъщеря и към края на ритуала обявяваха кой какво "дава на младите" и нашият човек извади един сандък с 50 000 златни монети. Всяка една беше по около 150 тогавашни долара и както и да го смятахме после, това си правеше 7,5 млн сухо. Освен всичко останало.

                    И други така - търкалят си хрисимите базови Пасатчета, ама косвено им знам акциите и имотите. А демонстрациите на разните източноевропейски бивши келнери и прочее сган подминават с едва забелижими презрителни усмивки.

                    Та, така - кола за 200 000 на скапаната Бистрица, в скапаната София, в скапаната България, в скапаната Източна Европа. Това е черешката на тортата.

                    Вчера и без това на паветата покрай семинарията ме изпревари едно Ламборгини Галардо и после очаквах да му срещна спойлара на трамвайния прелез, та за някъв Мерцедес ли ще се хващам...

                    Коментар


                    • #11
                      Преди две-три години си разменихме любезности с някъв случаен финяга на някъв паркинг. Не можело да паркирам тая кочина до Неговия Мерцедес. Разбрахме се лесно с обяснителна записка, само дето куките ми гепиха новичката тонфа. То и предишната пак ми я гепиха едни с униформи Ама тогава получих прозрение. Сега на стръмното казвам на лъскавите таралясници че мойто камионче го е срам да дърпа такива грозни евтини тенекета, и си отивам. Трабантите и прочие ЗИЛове ги вадя и с пяна на устата, въпрос на чест.
                      Та някои знаят вече кво е М-407, макар и никога да не съм имал)

                      Коментар


                      • #12
                        вие сте объркали нещо, ако имате толкова пари, харчете си ги като си искате, ако нямате забравете за случая. всеки си харчи парите както си иска, това е въпрос на лично виждане, а никой тук няма право да дава наклон на .... работата на другите. освен това тази цялата тема няма нищо общо с офроуда
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          За да няма тъпи въпроси - сам съм проверявал, за раздувката отговарям. В тоя смисъл Г-500 и ТЛК-100 са буклук. А М-407, 408, и даже окаяните фиати от 80-те са свръхколи. Не говорим за нормалните паркетници, те са изобщо почти инженерен фойерверк.
                          Лелей каква злоба !да бе всички сме тъпаци и задаваме тъпи въпроси !грешка това твоето не е злоба , а ДИАГНОЗА! ако успееш да си запалиш М407-та , направи един оффроуд до 4км. - може би все още има надежда !

                          вие сте объркали нещо, ако имате толкова пари, харчете си ги като си искате, ако нямате забравете за случая. всеки си харчи парите както си иска, това е въпрос на лично виждане, а никой тук няма право да дава наклон на .... работата на другите.
                          go go go , моля те не отнемай това рождено право на Стефан , че съвсем ще му се обезсмисли живота
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #14
                            За скъпите коли, Вчера гледах едно филмче "TopGear" в което се разхождаха с Бугати Веирон споменаха цена от 5 МИЛИОНА долара/Евро и казаха че единственото за което съжаляват е че НЕ могат да имат такава кола и че най-вероятно никога Отново не ще се произведе нищо подобно - защото е Търговска недомислица - НО и аз си мечтая да карам такава кола, защото тя е Инженерно Чудо (не че ще вдигна 400, не че има къде). Някой беще казал че сме големи колкото мечтите си - Мечтайте бе хора, стига плюене, ако парите ме заливаха като пълноводна река, щях да си купувам - да пробвам и което ми допада най-много като усещане, да си го карам в Даденият момент
                            А и от давна е Факт че избора на кола е чисто Емоционален акт, не свързан с конкретните показатели, а с възприемането и от индивида, а индивиди всякакви...

                            Коментар


                            • #15
                              само не разбрах защо скъпите коли не могат да се движат дори по улиците

                              излиза, че някои хора са по-големи сноби и от самите "сноби"

                              познавам хора с хубави /да се разбира СКЪПИ!/ коли, които не се присмиват на бедните си колеги с нивите и уазките...
                              Някои от втората категория, обаче, упорито ни убеждават, че скъпите 4х4 са боклуци, а собствениците и шофьорите им - олигофрени и некадърници...

                              явлението ми напомня за негрите в САЩ, които са /поне/ десет пъти по-големи расисти от белите в държавата им...

                              изказвания от типа "лъскавия джип не е проходим, щото ще се одраска" са повече от несериозни...

                              Това че някой някъде е теглил лимузина с таратайка, въобще не значи че таратайката е по-хубава от лимузината... и едва ли не тракторите са по-добри от колите, щото могат да ги теглят в дадена ситуация...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X