До: Всичко относно ВНОС НА КОЛА ОТ АНГЛИЯ
Защо нашите да са балами, като не изискват целия Английски талон. От талона е важна само лявата половина. А и как ще имаш всички отрязъци, като трябва да изпратиш секция 11 и да уведомиш, че си експортирал колата.
Има една хватка дето се прави и колата се спира от движение и не и се начисляват данъци.
И все пак, като сте решили да си карате колите в държавите в които живеете на английски номера, какъв е проблема да си плаштате данъка в Англия? Не вярвам в Италия или Германия да е значително по-евтино.
Защо нашите да са балами, като не изискват целия Английски талон. От талона е важна само лявата половина. А и как ще имаш всички отрязъци, като трябва да изпратиш секция 11 и да уведомиш, че си експортирал колата.
Има една хватка дето се прави и колата се спира от движение и не и се начисляват данъци.
И все пак, като сте решили да си карате колите в държавите в които живеете на английски номера, какъв е проблема да си плаштате данъка в Англия? Не вярвам в Италия или Германия да е значително по-евтино.
А през границата Унг/Рум и Рум/БГ на теория въобще не трябва да те пускат, което на практика означава - пускат те с голямо оръсване, че и като се обадят на "колегите" с патрулката на 5-10км от границата и те да те спрат и те некой лев да изкарат... то става по-добре да си я качиш на автовоз.
Аз обаче скъпа кола без КАСКО от сериозен застраховател не бих карал/паркирал в БГ.
Така че ако купиш от автокъща, напиши си договор на български между теб и лицето вписано в талона, а фактурата не я носи в КАТ.
Коментар