Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

    Днес минах ГТП с кола на пружини. След спирачките я вдигнаха за праговете за оглед отдолу - за пръв път ми се случва. Имайки горчив опит от такова повдигане в сервизи на Диско-2 с въздушно (след като увиснат гумите, се налагаше реглаж на SLS (Self-leveling suspension - самонивелиращо се окачване), се опасявам, че може пак да бера ядове с Рейндж Ровъра. Някой знае ли защо го правят и нещо повече по тоя въпрос?
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

    Намери си пункт без подемник, аз минавам в един с канал и не винаги се завират отдолу
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

      Правят го за да видят луфтове, които иначе не се виждат. Това на теория.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

        За въздушното окачване не знам, но голям смях е с фултайм 4х4.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

          До сега никога в живота ми на шофьор не са ми вдигали колата на подемник за ГТП и честно казано никъде до сега в пункт не съм виждал подемник. Канал да, но подемнк-никъде.
          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

          Коментар


          • #6
            От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
            Днес минах ГТП с кола на пружини. След спирачките я вдигнаха за праговете за оглед отдолу - за пръв път ми се случва. Имайки горчив опит от такова повдигане в сервизи на Диско-2 с въздушно (след като увиснат гумите, се налагаше реглаж на SLS (Self-leveling suspension - самонивелиращо се окачване), се опасявам, че може пак да бера ядове с Рейндж Ровъра. Някой знае ли защо го правят и нещо повече по тоя въпрос?
            Няма ли някакво заключване на окачването?

            Коментар


            • #7
              От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

              Ако не се лъжа има едни потенциометри на носачите, който следят положението на окачването, един хидравличен цилиндър бута или дърпа от едната страна стабилизиращата щанга. Като го вдигнат потенциометрите отиват на място, където рядко влизат (зацапано) и показват глупости.
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • #8
                От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                Добре де Иване, след като те мързи да прочетеш ,,Корана"( тая дебела книга в жабката), защо не ми се обади? В корана пише, преди вдигане на крик или подемник, вдигнете колата в най-горно положение (оффроуд). Тогава всичко е наред. Много ти се събра да черпиш, има и едни твои чистачки при мен, дето отлежават... Забравих още нещо много важно ! Винаги напомняй на ,,майсторите", че имаш ресивър за въздушното (на диското е от ляво,на рейнджа също би трябвало да е там). Много често вдигат колата точно там или за компесора който се намира пак там и се получава МЯУУУУ... Колата ти е на рама, поинтересувай се къде са точките за вдигане. Има специялистори всякакви !
                Последно редактирано от бат'Марто; 18-06-19, 00:24. Причина: Допълнение
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #9
                  От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                  Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                  Добре де Иване, след като те мързи да прочетеш ,,Корана"( тая дебела книга в жабката), защо не ми се обади? В корана пише, преди вдигане на крик или подемник, вдигнете колата в най-горно положение (оффроуд). Тогава всичко е наред. Много ти се събра да черпиш...!
                  Нали правя точно това - питам, преди "прекарването" на рейнджа. Благодаря за съветите, Марто!
                  Колкото до черпенето - винаги съм на линия!
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #10
                    От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                    Провери да ли имаш заключване на окачването, както колегите са писали. Бе значение електронно или механично.
                    Преди време докато карах кола с въздушно окачване и когато ходих в сервиза за смяна на накладки, от компютъра винаги ме караха да активирам опцията за заключване тъй, като вдигаха колата на подемник.
                    Предполагам че е различно при различните марки, но трябва да го има, като функция при наличието на въздух в окачването.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                      При мл няма заключване.Когато всичко е наред сам си се оправя.Скоро сменях горен носач и се наложи да изпуснем възглавницата спадна си само тя.Като го пуснахме от подемника легна само това колело.Запалихме напомпи я и дори нямаше нужда от адаптация на окачването.
                      А относно фултайма на преглед на валовете никога нищо по различно поведение.
                      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                      Коментар


                      • #12
                        От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Нали правя точно това - питам, преди "прекарването" на рейнджа. Благодаря за съветите, Марто!
                        Колкото до черпенето - винаги съм на линия!
                        Кой да види по нощИте , че си писал за кола с пружини . Реших,че си вдигал Рангела. Не че е задължително да му стане нещо, но така пише в инструкциите. Диското са го вдигали няколко пъти,докато се усетя,че не е на най-високо положение.Същите правила важат и за вдигане на крик. Окачването има наистина големи ходове освен всичко друго си е мъка да го разпъваш на ръка.
                        Виден столичен ихтиолог

                        Коментар


                        • #13
                          От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                          Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                          При мл няма заключване.Когато всичко е наред сам си се оправя.Скоро сменях горен носач и се наложи да изпуснем възглавницата спадна си само тя.Като го пуснахме от подемника легна само това колело.Запалихме напомпи я и дори нямаше нужда от адаптация на окачването.
                          А относно фултайма на преглед на валовете никога нищо по различно поведение.
                          Напомпихте ли системата преди да пуснете съвсем до долу?

                          Коментар


                          • #14
                            От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                            Тя си е постоянно под налягане.Какво означава да я напомпим?
                            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                            Коментар


                            • #15
                              От: ГТП 2019 на кола с въздушно окачване

                              Ами ... всъщност имах предвид възглавницата.
                              Нали каза, че сте изпуснали едната възглавница. Ако колата е вдигана на подемник обикновено след това се пуска до земята колкото да докосне земята, така, че да сработи сензора за това колело, пали се/дава се на контакт колата и системата си напомпва възглавницата.
                              Ако я пуснеш колата с цялата и тежест на ненапомпена възглавница рискуваш да и скъсиш живота, защото е проектирана за си се огъва по определен начин.
                              При W164 не знам как е точно възглавницата, ама на една от първите Х5-ици съм виждал подобна поразия.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X