Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Градска винетка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Градска винетка

    А на мен може ли да се върне разликата в скъпият данък и скъпата ГО, като карам лизингови коли със Софийска регистрация в провинцията? И към кой колос от форума да се обърна?
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #62
      От: Градска винетка

      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
      Честита Коледа!

      Относно по-чистия въздух из големите градове, смятам че по-правилно би било държавата или общината, на всеки който би искал да купи и кара 100% електрическо МПС, то съответната община или държавата да поеме част от сумата за чисто нов 100% електрически автомобил, смятам че така трябва да се стимулира за по-чист въздух, а не само чрез глоби и вдигане на данъци, чиито приходи отиват за всичко друго но не и за по-чист въздух.

      Аз много искам да имам 100% електрически автомобил, но пусто средната ми работна заплата не ми позволява това, ако има помощ от държавата, не само аз но и други ще бъдат стимулирани за това и съответно ще има и по-чист въздух.

      p.s. Ако се приеме това решение за което писах по-горе, четох че субсидията е мислено да бъде по 10 000 лева за всеки купен хибрид и 20 000 лева за електромобил, това би било приличен стимул да си купим електрическо МПС.

      Така ще има по-чист въздух, най-нисък данък, паркиране без проблем в центъра...

      Коментар


      • #63
        От: Градска винетка

        И от какъв зор трябва да се дава субсидия за да си купиш електричка? Само питам. Кой се е обосновал че е по чиста? Или просто изнасяме мръсотията извън града, примерно в Мариците?
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #64
          От: Градска винетка

          Само да попитам. Откъде се очаква да дойдат такива огромни разходи за субсидиЙ?
          Да вдигнат данъците във всички градове и провинции, които нямат този проблем, за да може в Големото село да си купят електрички?
          Това имах предвид с "покрай сухото, гори и мокрото" и феноменалното безумие в намирането на адекватни решения в Майка България.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #65
            От: Градска винетка

            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
            И от какъв зор трябва да се дава субсидия за да си купиш електричка?...
            Ако се произвеждаха в България,има някаква логика.Ама те са внос.
            Дизелов Jeep, не е Jeep.

            Коментар


            • #66
              От: Градска винетка

              Субсидия = злоупотреба. Еле па у нас. Логиката върху субсидиите е чисто политическа (=корупционна).

              Коментар


              • #67
                От: Градска винетка

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ще се случи - не когато доходите така па онака, а когато икономиката престане да зависи толкова много от всичките таратайки на пътя. Което не е невъзможно и се е случило в много страни.
                Възможно е, разбира се, преди 30 години и тук беше така - ограничаване популацията на автомобили чрез административни мерки, обществен транспорт до всяка колиба, служебен транспорт за отдалечените от населено място заводи, ткзс-ета, свинеферми, птицеферми. Като резултат - силна икономика и кристален въздух въпреки нафтовите печки и кюмюра за теца. Ма тая икономика нещо се спомина...

                Коментар


                • #68
                  От: Градска винетка

                  Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                  Възможно е, разбира се, преди 30 години и тук беше така - ограничаване популацията на автомобили чрез административни мерки, обществен транспорт до всяка колиба, служебен транспорт за отдалечените от населено място заводи, ткзс-ета, свинеферми, птицеферми. Като резултат - силна икономика и кристален въздух въпреки нафтовите печки и кюмюра за теца. Ма тая икономика нещо се спомина...
                  Е да де? Вече се е била споминала и затова всичките ограничения. Обществен транспорт сега има повече от 1988 примерно, при леко спаднало население.

                  Има и други начини.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Градска винетка

                    Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                    Възможно е, разбира се, преди 30 години ... и кристален въздух въпреки нафтовите печки и кюмюра за теца. Ма тая икономика нещо се спомина...
                    Данните за въздуха, ако идват от същото място, което даде "навреме" и данните за радиацията от Чернобил -
                    На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                    "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                    Коментар


                    • #70
                      От: Градска винетка

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Е да де? Вече се е била споминала и затова всичките ограничения. Обществен транспорт сега има повече от 1988 примерно, при леко спаднало население.

                      Има и други начини.
                      Това дали е повече обществения транспорт сега, е доста дискусионен въпрос.
                      Освен едно метро в София, всичко друго е под нивото от 1988г. Вярно е, че и нуждите сега са други, но пък е вярно, и че много глупости се направиха умишлено, с цел облагодетелстване на частни интереси.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #71
                        От: Градска винетка

                        Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                        Повечето "ганьовци" не карат "неизправни трошляци", щото са стиснати, ами защото се чудят какво да сложат на масата. Това, че за 10-15% от населението този факт им се струва прекалено чужд, не променя картинката. Имаме си много хубава поговорка за такива случаи: "Пази боже сляпо да прогледа"...
                        Бедността е добро оправдание... за пред себе си. Интересно дали така ще мислиш за комшията си, който заради бедност не може да си плати водата за тоалетната и започне да си държи цукалото със все съдържанието му между твоята и неговата врата.

                        ...ама за съжаление точно за автомобилите в доволно голям процент от случаите дори не опира до бедност. И то точно най-видимо обгазяващите такива. Дреме му на ганьо че трови каращите зад него.

                        ...и за още по-голямо съжаление доволно голям процент от неизправните автомобили могат да станат изправни с далеч не толкова непосилни финанси. Имам автомобил и на 29 години, който може да мине всеки ГТП, в която и да е държава. И разходите по него от придобиването преди 12 години до момента по отношение на екологичност са не повече от 200-ина лева.

                        Не е нужно да си купуваш автомобил от магазина за да караш изправен такъв. Достатъчно е всичките да се докарат поне до EURO2 стандарт дори и делът им в замърсяването в нашия случай ще стане достатъчно малък процент за да са доволно назад в списъка с действия, водещи до осезаем ефект. Изправен EURO2 дизел например ще го видиш да дими 2 пъти в годината за по 5-6 секунди, когато задкормилното му даде всичката газ в неподходящ момент и обороти. Без да има катализатор и DPF за няколко хилядарки в него.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Градска винетка

                          Първоначално публикуван от ag ro Преглед на мнение
                          Данните за въздуха, ако идват от същото място, което даде "навреме" и данните за радиацията от Чернобил -
                          От същото, естествено. И се кълняха през '88-ма че в Русе въздуха е чист, ако и да мирише на хлор.
                          Ма сега било по-мръсно, автомобилите били много, печките и те са се увеличили - как иначе, преди всеки можеше да си позволи да се топли на газ или пелети, сега вече не. А и населението се е увеличило.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Градска винетка

                            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                            И от какъв зор трябва да се дава субсидия за да си купиш електричка? Само питам. Кой се е обосновал че е по чиста? Или просто изнасяме мръсотията извън града, примерно в Мариците?
                            Нали целта на темата относно градска винетка, е да се намали концентрацията на вредни газове именно ориентирани към големите градове, ясно е че при производството на батериите на електрическите коли си има замърсяване, но нали обсъждаме в градската среда с най-много МПС-та на едно място, да са екологични и да дишаме по-чист въздух, да не говорим че ще нямаме и почти никакво звуково замърсяване, електрическите коли са напълно безшумни, даже им се монтират зумер за шум заради пешеходците.

                            П.С.В крайна сметка това е бъдещето, батериите ще се усъвършенстват със всеки изминал ден, дано да съм жив след години, когато у нас има поне 30% от електрически МПС-та.

                            Живот и здраве при първа възможност ще си купя електрически автомобил.
                            Последно редактирано от Еделвайс; 26-12-18, 17:01. Причина: Пояснение

                            Коментар


                            • #74
                              От: Градска винетка



                              Защо се правите на ощипани булки, не знам.Темата е меко казано тъпа. Решение на проблем може да има, само ако се търси такова. Докато търсим телето под вола, все ще сме на тоя хал, че и по-зле ще става.
                              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Градска винетка

                                Категоричен противник съм на всякакви субсидии. Или са откровена кражба (както у нас), или се харчат за абсолютно безсмислени неща, само и само да има "проект" и да се "усвоят" едни пари (западноевропейски модел). И двете са лоши. Принос в икономиката-нула.

                                А електрички се оборудват и у нас. Срещу почти 20 хиляди лева (без цената на батериите) практически всяка кола може да се преработи в електрическа.
                                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X