До: Подлежат ли на акциз двигателите от акцизните коли
в момента в КАТ София пишат "двигател без номер" дори ако само 1-2 цифри не се четат ясно... Един приятел регистрира нововнесен МЛ270 миналата седмица и заради 2-3 корозирали цифли му го написаха без номер /което всъщност е по-добре/
за вноса на двигатели коментирахме в една друга тема - ако не регистрираш колата с присадения мотор /или си направиш бъги/, може да минеш и без регистрация... За да е по-сигурно, че няма да има проблеми, двигателя трябва да се внесе през Румъния /Гърция за да не излиза от евро-зоната... На Калотина нещата се вкарват Митн. манифест, дава се копие от договор или фактура и талон, за да се докаже произхода... Оттам може да излезе и акцизната мощност... По-добре да не се рискува...
А на Вранглера като сложиш V8 вместо !-6, първия по-грамотен катаджия може да се заяде и да те спре от движение... Колата може да няма номер на двигател, но в големия талон и ГО има обем на двигателя и мощност...
в момента в КАТ София пишат "двигател без номер" дори ако само 1-2 цифри не се четат ясно... Един приятел регистрира нововнесен МЛ270 миналата седмица и заради 2-3 корозирали цифли му го написаха без номер /което всъщност е по-добре/
за вноса на двигатели коментирахме в една друга тема - ако не регистрираш колата с присадения мотор /или си направиш бъги/, може да минеш и без регистрация... За да е по-сигурно, че няма да има проблеми, двигателя трябва да се внесе през Румъния /Гърция за да не излиза от евро-зоната... На Калотина нещата се вкарват Митн. манифест, дава се копие от договор или фактура и талон, за да се докаже произхода... Оттам може да излезе и акцизната мощност... По-добре да не се рискува...
А на Вранглера като сложиш V8 вместо !-6, първия по-грамотен катаджия може да се заяде и да те спре от движение... Колата може да няма номер на двигател, но в големия талон и ГО има обем на двигателя и мощност...
Коментар