До: Въпрос за ремарке
Ремаркето няма водещи колела, и значи не ти пука колко твърди са джантите. Които ти харесат - тях и слагаш.
Вземаш една тенекийка, на нея набиваш номера от талона с букви купени от прилична железария. После изчукваш ламаринката по прохила на тръбата, където ще стои. После я заваряваш на авторитетно място.
След това си слагаш гумени ръкавици, напояваш някъв парцал със солна киселина, и го увиваш върху табелката с номера. Отиваш да живееш спокойно. На следващия ден се връщаш с ръкавиците, махаш парцала, изхвърляш го дето животни не минават. Забъркваш кал, цапаш всичко еднакво. След три дни отиваш в КАТ, и заедно с инспектора намирате номера някъде е те тука. Що така са го направили в завода ти няма от къде да знаеш.
Ремаркето няма водещи колела, и значи не ти пука колко твърди са джантите. Които ти харесат - тях и слагаш.
Вземаш една тенекийка, на нея набиваш номера от талона с букви купени от прилична железария. После изчукваш ламаринката по прохила на тръбата, където ще стои. После я заваряваш на авторитетно място.
След това си слагаш гумени ръкавици, напояваш някъв парцал със солна киселина, и го увиваш върху табелката с номера. Отиваш да живееш спокойно. На следващия ден се връщаш с ръкавиците, махаш парцала, изхвърляш го дето животни не минават. Забъркваш кал, цапаш всичко еднакво. След три дни отиваш в КАТ, и заедно с инспектора намирате номера някъде е те тука. Що така са го направили в завода ти няма от къде да знаеш.
Коментар