Обява

Свий
Няма добавени обяви.

не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

    днес се натъкнах на поредният абсурд в България

    преди време си купих една предплатена сим карта на вивател
    още тогава не искаше да работи в апарат който имам вгрден
    в една от колите, но реших, че апарата е несъвместим с нова карта
    на всичко отгоре на телефона за обслужване на клиенти, не можаха да ми дадат никаква информация
    както и да е ползвах сим картата около 7-8 месеца, докато онзи ден гледам телефона изписал "ограничена услуга",
    изключвам апарата включвам го пак и вече ми изписва "постви сим"

    отивам аз днес в центъра на БТК/вивател от който си купих карата
    и казвам какъв ми е проблема
    бях зверски учуден когато ми беше заявено, че те нищо не можели да направят, трябвало да се обадя на телефон 123
    след като им заявих, че това няма как да стане тъй като без сим карта не може да се набера, ми дадоха един телефон да се обадя
    чашата преля, когато след близо 2 минутно чакане, и 4 пъти чух съобщението колко е важно за тях моето обаждане никой не вигна телефона

    та все се надявах, че конкуренциата води до добро за клиента,
    но явно ние в България можем да оборим всяко общо прието правило
    LR RR Classic VM2.5

  • #2
    До: не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

    ами ... не, изобщо не е задължително конкуренцията да поражда по-високо качество на услугата. зависи от стратегията на собственика. може просто да реши да намали разходите (респ. "качеството") за да постигне по-ниска цена и/или по-висока печалба

    важи не само за българия. Vodaphone унгария направо ги мразя баси *****&%*&%$&#
    - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
    - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

    Коментар


    • #3
      До: не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

      Ако се конкурираш на база качество е едно, ако е на база по-ниски цени, или повече на брой клиенти - друго и т.н. Няма правило.Като стане въпрос за конкуренция по търговете все се сещам за следната крилата фраза: "Войнико, никога не забравяй, че оръжието, с което стреляш е произведено от фирмата с най-ниска тръжна цена!"

      Коментар


      • #4
        До: не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

        Телекомите се борят Лъвски за Бизнес Абонатите който им правят Огромната част от оборота и Печалбата, без да ги товарят с много работа (малко но "ефективни" клиенти). Предплатените карти са "необходимо Зло" не знаят кой им е клиента, той няма договор с тях (гарантиран приход за дълго време независимо дали говори или не) и може за една година да вкара 10лв., а може и това да не направи.
        Та те полагат по-големи усилия където са парите... нищо лично
        П.С.
        Горните разсъждения са си мой лични мисли и не задължително са вярни, аз не работя в Телекома и не ги оправдавам

        Коментар


        • #5
          До: не би ли следвало конкуренцията да поражда качество

          Предплатените карти са им голяма далавера не от разговорите, които се провеждат от тях, а най-вече от разговорите които се провеждат към тях .
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X