Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спират от движение 500 000 коли в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Спират от движение 500 000 коли в София

    Т1 - По документи ли трябва да имаш катализатор?
    Ако е така - доста коли са с катализатори ... в последствие отрязани. Ако ще се минава на специален технически преглед дали имаш катализатор - кой ще си плаща? Или може би ще се създадат фирми, които да те проверяват и да ти поставят катализатор?

    Т2 - Нали в закона си има норми за изгоребите газове? Като минаваш ГТП ти проверяват колата дали е в нормите.

    Изобщо, както винаги ... всичко е измислено ...

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Въобще цялата тази идея е тотално чиновническо безумие. Аз бих затегнал режима за преминаване на технически преглед което автоматично ще премахне от движение голяма част от наистина мърсещите автомобили и веднага бих въвел такса за влизане в идеалния център (дневна) както е в Лондон и редица други столици. Това автоматично ще принуди болшинството водачи да не влизат там. Освен това ще накара почти всички фирми да се изнесат от центъра и накрая ще стане както трябва... А всички налични ресурси бих насочил към пътна инфраструктура и нейното подобряване, алеи и паркинги за велосипеди както и развитие на метрото...
    Това мислех ... Венци го каза ...
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #32
      Re: Спират от движение 500 000 коли в София

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Един такъв стенд за проверка струва маса пари и проверката на всеки един автомобил също.
      Именно. Вече доказаха, че са способни на подобно нещо с принудителната смяна на номерата.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #33
        Re: Спират от движение 500 000 коли в София

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        Това с паркингите в центъра просто не го виждам как ще стане - един подземен паркинг струва милиони т.е. в пъти повече от колите, които побира /дори да са нови/...
        Тя държавата нали затова ни събира парите. За да ги инвестира там, където ние сами не искаме и нямаме пряка изгода. Точно това е и идеята. Взимат се пари от нас за да се строят паркове, алеи, паркинги, бордюри и прочие, за които никой не би се бръкнал "защото ще е на загуба".

        Аз неотдавна между другото правих сметка колко пари могат да се взимат от паркинги и хич не са малко. Като кажа паркинг сигурно си представята паркинга на потенциално незастроения обект - 20 коли на мястото на 9 етажна офис или жилищна сграда. Но това не е паркинг за центъра на града. Построй един 9 етажен паркинг (а често и повече от 9 етажа, защото подземята за паркинг не ти трябват прозорци както за жилищна сграда). Тури 5-6 подземни етажа и още толкова надземни и говорим за огромно количество паркоместа. Така както се прави навсякъде. А не поляна с оградка и бутка до нея да събира пари.

        Значи сметни си на това място да наръгаш по 25 коли на етаж, 10 етажа = 250 паркоместа. По 2 лева на час = 500 лева на час. По 10 часа на ден - 5000 лева на ден. И не правиш НИЩО. Не е офис да трябва да го подновяваш през 6 месеца. Туко изгори някой крушка - сменяш я и останалото време само инкасираш.

        Па питай ги дали им е зле на собствениците на разни паркинги в Париж с по няколко хиляди подземни паркоместа. Сумите са невероятни. Верно и инвестицията не е малка и сигурно Възвращаемост На Инвестицията ще постигнеш по-бавно от разпродажба на апартаменти на абсурдно високи цени, но пък с такъв паркинг избиваш няколко години - после цял живот пари течат, пък и добро правиш за града и за ифнраструктурата.

        Със сигурност могат (или ще могат) да се ползват разни фондове и прочие за инфраструктура.

        Абе направо като си го мисля взема да си направя един паркинг/гараж
        VW Touareg V10, 5000cc

        Коментар


        • #34
          Re: Спират от движение 500 000 коли в София

          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          Както между впрочем автомобилите на полицията, линейките, градския транспорт, маршрутките... 99% от дизеловите автомобили, автомобилите на министерствата...
          Как 99% от дизеловите автомобили ?? Аз де що съм имал дизелак за последните 3-4 години винаги си имат катализатор.

          Щом туарега дето бълво кво ли не отзад може да бъде евро 4, значи има начин
          VW Touareg V10, 5000cc

          Коментар


          • #35
            Re: Спират от движение 500 000 коли в София

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            ..и веднага бих въвел такса за влизане в идеалния център (дневна) както е в Лондон и редица други столици. Това автоматично ще принуди болшинството водачи да не влизат там. Освен това ще накара почти всички фирми да се изнесат от центъра и накрая ще стане както трябва... А всички налични ресурси бих насочил към пътна инфраструктура и нейното подобряване, алеи и паркинги за велосипеди както и развитие на метрото...
            Попадение !

            Такса, освен за хората живущи в центъра все пак. Същото и за сините зони - нека има, но хората живущи на въпросната улица трябва да могат да спират все пак. Както е в редица други столици
            VW Touareg V10, 5000cc

            Коментар


            • #36
              Re: Спират от движение 500 000 коли в София

              Между другото това с паркирането на живущи в синята зона е ужасно тъпо уредено в момента. Трябва да си снимаш талона и да го слагаш на предното стъкло... хубаво, ама в него има бая конфиденциална информация. Всеки преминаващ може да ти разбере имената, точния адрес и т.н. и после да има изненади. Познавам хора, които не си ползват това право именно по тази причина.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #37
                До: Re: Спират от движение 500 000 коли в София

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                и няма служебен паркинг таз "Институция"?

                Човек, който паркира във 2-ра колона на малка уличка, или запушва на 100% тротоара за мен е льольо!
                Ако паркираш така, значи си в същата категория!

                Длъжни ли са хората да си драскат колите, а пешеходците постоянно да заобикалят или да вървят по платното заради такива льольовци ?
                на никой не му е приятно да паркирва така и да се притеснява дали няма да му вдигнат или ударът колата,ти колега неправиш ли нарушения,колкото и да не ти се иска, това означава,че всички сме такива,само който не кара...

                Коментар


                • #38
                  До: Спират от движение 500 000 коли в София

                  това в България трудно може да се изконтролира,масово хора си махат катализаторите от колите,наслоено е мнение,което незнам дали е вярно,че се вдига мощноста и пада разхода.А,че София е абсурден град за предвижване през деня си е така,аз лично винаги си спирам колата в периферията на центъра/такова място е площад журналист/ и от там пеша.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Re: Спират от движение 500 000 коли в София

                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                    Въобще не е толкова просто. Който ще дава стикера ще трябва да може и реално да прави технически анализ на изгорелите газове и техните норми. Което пък въобще не е просто... От ЕВРО две нагоре се изисква динамична проверка на валци за различните режими. Защото в противен случай ще мога да прекарам всяка 30 годишна УАЗ-ка - само ще и затворя жигльора за горивото на празния ход

                    Един такъв стенд за проверка струва маса пари и проверката на всеки един автомобил също. Наш приятел замина за Берлин с кола и скоро ще ви кажа как точно стои въпросът там но подобно безумие със стикери не вярвам да може да се осъществи дори и там... А си представете колко пункта трябва да има за да могат да поемат всички автомобили в София, колко би струвало тяхното оборудване и за колко години биха преминали всички автомобили през тях... И в края .на краищата по силата на КАКВО ЗАКОНОВО ОСНОВАНИЕ биха могли да спрат законно купения ми УАЗ който е закупен миналата година т.е. е кола модел 2005 и никога и под никаква форма не може да има катализатор... Както между впрочем автомобилите на полицията, линейките, градския транспорт, маршрутките... 99% от дизеловите автомобили, автомобилите на министерствата...

                    Въобще цялата тази идея е тотално чиновническо безумие. Аз бих затегнал режима за преминаване на технически преглед което автоматично ще премахне от движение голяма част от наистина мърсещите автомобили и веднага бих въвел такса за влизане в идеалния център (дневна) както е в Лондон и редица други столици. Това автоматично ще принуди болшинството водачи да не влизат там. Освен това ще накара почти всички фирми да се изнесат от центъра и накрая ще стане както трябва... А всички налични ресурси бих насочил към пътна инфраструктура и нейното подобряване, алеи и паркинги за велосипеди както и развитие на метрото...
                    аз съм много за тази идея,но за да стане,трябва да се изградът много масивни паркинзи.имаше една идея, държавната администрация да се премести извън софия,както е в развитите даржави

                    Коментар


                    • #40
                      До: Спират от движение 500 000 коли в София

                      Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
                      това в България трудно може да се изконтролира,масово хора си махат катализаторите от колите,наслоено е мнение,което незнам дали е вярно,че се вдига мощноста и пада разхода.А,че София е абсурден град за предвижване през деня си е така,аз лично винаги си спирам колата в периферията на центъра/такова място е площад журналист/ и от там пеша.

                      А така-а, периферията /примерно пл. "Журналист"/ и бам желязото за десет часа днеска, пък другите да се оправят! А аз, като се прибера и по половин час седя на улицата "дежурен по паркиране", докато някой такъв не си тръгне. А на улицата има по един ей такъв голям знак и отляво и отдясно - "Забранено влизането и в двете посоки!", с пояснителна табела: "Не важи за живеещите на улицата!".
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X