Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цените на употребявани коли у нас

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Цените на употребявани коли у нас

    Високата цена на старите коли у нас, в сравнение с другите европейски страни, ме интересува отдавна. През 90-те е ясно: бяха "нова" стока, по селата продаваха къща, за да купят кола. Като обрахме скрапа на Европа, като им платихме 3 пъти дългът на държавата и особено след 2007-ма очаквах максимализмът на продавачите да намалее и да се ограничи до формулата "покупна стойност + транспорт + 1000-500 лв. печалба", но твърде високите (в сравнение с мобиле.де, напр.) цени си останаха. Не знам как е с ентусиазма на купувачите, но ми се струва, че всъщност интензивен пазар на стари коли у нас няма. Какво е вашето мнение?
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    От: Цените на употребявани коли у нас

    Да, и аз така мисля, за интензивен изобщо не говорим, нормален няма.

    Коментар


    • #3
      От: Цените на употребявани коли у нас

      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Не знам как е с ентусиазма на купувачите, но ми се струва, че всъщност интензивен пазар на стари коли у нас няма. Какво е вашето мнение?
      Да, наистина интензивен пазар няма. Но пазар има. Съдейки по дупнишките автокъщи пазар има за всякакъв джоб. В момента братята македонци пазаруват малко по-интензивно от Дупница, а в основният дупнишки доставчик Италия цените са по-високи в сравнение 2-3 години назад. Може би това се дължи на поразрастналият се пазар в някои бивши съветски републики. Смея да твърдя, че цените на по-ефтините автомобили се превъртат през 200-300 лева.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #4
        От: Цените на употребявани коли у нас

        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
        ...след 2007-ма очаквах максимализмът на продавачите да намалее и да се ограничи до формулата "покупна стойност + транспорт + 1000-500 лв. печалба", но твърде високите (в сравнение с мобиле.де, напр.) цени си останаха...
        Дай някакъв пример. Колите, които аз съм гледал пък са точно обратното. Както и да смяташ няма как в Германия да намериш цена, която се предлага тук (т.е. тук е много по-евтина).

        Коментар


        • #5
          От: Цените на употребявани коли у нас

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Дай някакъв пример. Колите, които аз съм гледал пък са точно обратното. Както и да смяташ няма как в Германия да намериш цена, която се предлага тук (т.е. тук е много по-евтина).
          И аз съм на същото мнение.
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • #6
            От: Цените на употребявани коли у нас

            Стари коли пазаруваха хора с ограничени финансови възможности. Спестявания или кредит най-често около 5 хил. лв + още 1000 приблизително за обслужване и узаконяване. Това беше най-масовия купувач...Тези хора вече не купуват коли, кризата ги изхвърли зад борда. Останаха купувачите с пари, които обаче предпочитат нова кола от магазина. А старите европейски трошки още дълго ще гният по автокъщите със старите цени от преди кризата...
            И все още виждам натоварени автовози от Европата...

            Коментар


            • #7
              От: Цените на употребявани коли у нас

              Интересно, какво би значило "нормален" пазар на употребявани автомобили?

              1. Нормален - нови автомобили се продават тук, първите 100-130 хиляди км ги употребява един тукашен собственик, после още толкова - друг, по-беден, после трети - пак някъде толкова и после колата отива на вторични суровини

              2. Нормален - нови автомобили се продават тук, първите 100-130 хиляди км ги употребява един тукашен собственик, после повечето отиват с автовозите към по-бедни страни и само малка част остават за студенти, имигранти и безработни

              Ние не попадаме в нито една от схемите и скоро няма да попаднем.

              Коментар


              • #8
                От: Цените на употребявани коли у нас

                Първоначално публикуван от cveta68 Преглед на мнение
                ...Останаха купувачите с пари, които обаче предпочитат нова кола от магазина. А старите европейски трошки още дълго ще гният по автокъщите със старите цени от преди кризата...
                И все още виждам натоварени автовози от Европата...
                Това не е точно така. Аз съм от не малкото хора, които предпочитат да си вземат използван приличен автомобил от среден клас, отколкото чисто нова Корса. И като цяло не можем да генерализираме случката със старите трошки от Европа. Все още се внасят, купуват и т.н. много добри ползвани автомобили. Е, не за 5.000лв.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Интересно, какво би значило "нормален" пазар на употребявани автомобили?

                1. Нормален - нови автомобили се продават тук...

                2. Нормален - нови автомобили се продават тук...

                Ние не попадаме в нито една от схемите и скоро няма да попаднем.
                Не е задължително схемата да е само с нови автомобили продадени (като нови) тук.
                А иначе и с теб не съм съгласен. Не познавам нито един човек, който да планира покупка за 15-20+ лв. и да ходи на Горубляне. Всички преговарят с лизингите за върнати автомобили. Което е начало на една от двете схеми тук.

                Коментар


                • #9
                  От: Цените на употребявани коли у нас

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Дай някакъв пример. Колите, които аз съм гледал пък са точно обратното. Както и да смяташ няма как в Германия да намериш цена, която се предлага тук (т.е. тук е много по-евтина).
                  Данни от днес за TLC D-4D KY90: 2000-2001 г., цени 5100-6000 евро (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...untry=&zipcode=).
                  Но аз не коментирам само цените на авто-търговците, вж. в нашия форум се предлага такава кола, купена в Бг, "само" за 16000 лв. (над 8000 евро).
                  пп. Учудва ме, че като не върви продажбата, тук активират купувачите с up, вместо с down.
                  Последно редактирано от trapper; 30-08-10, 16:28. Причина: пп
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Цените на употребявани коли у нас

                    Първо трябва да се разделят колите по класове и тогава да се коментират цените.По принцип джамбазите не вкарват коли от които не могат да изкарат поне 1000 евро чисто.Това за кола от средния и ниския клас с продажна цена до 5-6000 лв.При цена нагоре мизата се увеличава. Автовозите носят в момента коли с повреди. Читавите коли са малко. За колите от високия клас е модно да се вкарват коли от Италия, но преминали през регистрация в Германия и идват с немски документи.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Цените на употребявани коли у нас

                      Автоджамбазин(не зная как се пише, разделно или слято) не е професия а стил на живот. Това за мен, обяснява всичко.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Цените на употребявани коли у нас

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        ...................... Учудва ме, че като не върви продажбата, тук активират купувачите с up, вместо с down.
                        Това е характерно за всяка кризисна икономика в държава без икономическа култура.
                        Месечните разходи са все едни и същи, наеми, ток, заплати и т н.
                        По рано когато е имало 200 клиента на месец, разходите са се разхвърляли върху 200 сделки с разумно оскъпяване.
                        Сеха когато броят на сделките е 10, върху тях се разпределя 20 пъти по голямо оскъпяване, за да може да се издържа фирмата. Следващия месец клиентите намаляват още - примерно 2 ма, на които се режат главите до кръста.
                        Граничната мечта е да дойде един клиент месечно да го ощавим до голо и да си платим ток, наеми и заплати .

                        Кой знай защо посочената схема нещо не се получава ?
                        Но цените по магазините в криза растат по тази схема.
                        В Германия и Англия - обаче не е така .
                        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                        Коментар


                        • #13
                          От: Цените на употребявани коли у нас

                          Колега, далеч не съм съгласен. Генерално казано (т.е. за по-голяма част от случаите) цените са си се задържали т.е. цената на аналогичен клас кола която преди 2 години е била на 5 години и такава която сега е на 5 години е приблизително една и същща (може да сложим корекция заради инфлацията). Но като цяло по-голяма част от колите тук са по-евтини отколкото тези в mobile.de. Тукашните идват от Италия, като вносът от Италия е предимно дейност на автокъщи.

                          Другото, което ми прави впечатление, е че отпо-ниските класове коли търсенето е съсредоточено по-скоро в най-ниския ценови клас - т.е. до около 3000.

                          Давам и още един жокер - напоследък в някои сегменти на пазара на автобили втора употреба се забелязва сериозно раздвижване.
                          Георги Гатев

                          Коментар


                          • #14
                            От: Цените на употребявани коли у нас

                            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                            Данни от днес за TLC D-4D KY90: 2000-2001 г., цени 5100-6000 евро (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...untry=&zipcode=).
                            Но аз не коментирам само цените на авто-търговците, вж. в нашия форум се предлага такава кола, купена в Бг, "само" за 16000 лв. (над 8000 евро).
                            пп. Учудва ме, че като не върви продажбата, тук активират купувачите с up, вместо с down.
                            В началото на август намерихме страхотна 95-ца на реални 200.000км. купена и поддържана тук, 2000г. на цена 12.000лв. Колата беше изключително чиста. Приятел се чуди седмица и се отказа. Продадоха я. Приятел от форума продаде 95-ца за 25.000лв. Всичко зависи от колата и кой какво търси в нея.

                            Относно автоджамбазите. Аз наистина не зная как са живи още. Не сме в началото на 90-те, когато се търсеха само Опел Капки, 1.6Д естествено. Всеки може да се дигне до Германия и да си купи кола от някой Хайнц или Гертруда, ако не иска от автокъща.

                            @Жоро, пазара наистина се пораздвижи, но за коли до 3-4 хиляди лева. Което реално не е пазар.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Цените на употребявани коли у нас

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Дай някакъв пример. Колите, които аз съм гледал пък са точно обратното. Както и да смяташ няма как в Германия да намериш цена, която се предлага тук (т.е. тук е много по-евтина).
                              Tака е. Защото в България колите се внасят ''размазани'', а и са купени по няколко десетки наведнъж, което прави покупната им цена Там още по ниска. Ниски заплати на автовозаджийте + евтина поправка в БГ и в крайна сметка колата стъпва на родния пазар с цена по-ниска, отколкото в Западна Европа. Яро, не съм аз да ти го кажа, но не ти ли прави впечатление колко много теми има във форума от рода на ''Помооооощ, гръмна ми джипа, а е само на 3 години''?
                              Една кола като е блъскана, наводнявана, горяла, китвана, пудрена и побългарявана няма как да е 'убава, братче.
                              Ето затова в Родината колите са по-евтини, ама и по-избушени.
                              Само за пример ще ти кажа, че там, откъдето аз купувам коли /голяма застрахователна компания/, сутрин на портала на плаца има по няколко полски автовоза, като кучета пред месарски магазин. Значи направи си сметката - поляците прекосяват цяла Германия за да дойдат тук във Франция, повече разходи, повече нафта, повече време, но въпреки всичко идват във френско, а не купуват от Дойчо.
                              И да ти кажа ИМА защо. Виж това - списък с цени от същата тази компания. И като имаш предвид, че това са първоначални цени и то на единична бройка, а представи си плащане в кеш и купуване на 50 бройки наведнъж. Нали се сещаш, че същите тези цени ще отидат надолу с още около 30-40%?
                              М/у другото сега се сещам, че снимката ми в аватара е правена точно там, на този плац .

                              ПП - Само да добавя още нещо много важно - този списък е някъде от началото на 2008 година, така че, ако цените ви се виждат неактуални да го имате предвид все пак.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от мишоци; 31-08-10, 03:23. Причина: допълнение
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X