Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

    Първоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнение
    МОЛБА - Обясни моля те защо да ни си вземе въздушни възглавници! Явно имаш отрицателен опит, така че ще е интересно ЗАЩО? Аз почти съм решил да си сложа, но за мен ще е важно да знам всички против преди да взема крайното решение, и най вече преди да си похарча парите. Верно е че отпадат гумените тампони, ама дали това е основната причина?
    Предварително благодаря
    Такааа .. значи за да не ме разбереш поглешно ще започна с това че карам два броя Диско 3 (едното на 42 000 а другото на 2 000 ) на въздух. Според мен по.удобна имека возия не само на джип ами по принцип - нЕма.
    Не съм имал проблем с въздуха - изключение на едно малко клапанче което се смени за един час. Обачето идва от там че аз колите не ги ползвам за товарни, а човека иска неговата да носи повече. В автомобилостроенето отдавна се ползват въздуси за окачване , но не и при този тип автомобили, хеле па 4х4 !! (освен РР и Диско 3 рзбира се ). Все още подлежат на много въпросителни при възникването на евентуален проблем - предимно затова съвета ми е да се избягва подобен род комбинации.

    Коментар


    • #17
      Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

      Е,въздушно окачване предлагат и тойота,мерцедес и други,не само РР и ДИСКО
      VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

      Коментар


      • #18
        Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

        Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
        Такааа .. значи за да не ме разбереш поглешно ще започна с това че карам два броя Диско 3 (едното на 42 000 а другото на 2 000 ) на въздух. Според мен по.удобна имека возия не само на джип ами по принцип - нЕма.
        Не съм имал проблем с въздуха - изключение на едно малко клапанче което се смени за един час. Обачето идва от там че аз колите не ги ползвам за товарни, а човека иска неговата да носи повече. В автомобилостроенето отдавна се ползват въздуси за окачване , но не и при този тип автомобили, хеле па 4х4 !! (освен РР и Диско 3 рзбира се ). Все още подлежат на много въпросителни при възникването на евентуален проблем - предимно затова съвета ми е да се избягва подобен род комбинации.
        Аре пак се сетихте че сте открили Америка с тоя въздух а в същата тази Америка се ползва от моооого години и с особен успех на автомобили 4Х4... Много ми беше смешно как се хвалеха че Ландровера се вдигал при офроъд, а при магистрала се снижавал за да е устойчив, а при слизане и качване за да облечи същото... Еми вижте Линкълн Навигатор с 15 години по-стар от този Ландровер и ще видите че всичко това серийно си го има там...
        Не че американските коли са по-по-най, ама окъм екстри има още много да учи Европата...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

          Моя си вози достатъчно меко. Чувам че колегите с други марки доста се оплакват в това отношение. Но като го натоваря ляга назад което не ми харесва, особенно като съм с ремарке. Та затова смятах да си сложа "въздух". Пък те почти всички нови камиони последните 10-15 год се произвеждат с окачване на въздух. Дори се чудя защо все още се призвеждат автомобили с ресьори а не с въздушно окачване - по евтино е, по просто е за производство и монтаж, по добра функционалност. Та така!
          Поздрави
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #20
            Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            Аре пак се сетихте че сте открили Америка с тоя въздух а в същата тази Америка се ползва от моооого години и с особен успех на автомобили 4Х4... Много ми беше смешно как се хвалеха че Ландровера се вдигал при офроъд, а при магистрала се снижавал за да е устойчив, а при слизане и качване за да облечи същото... Еми вижте Линкълн Навигатор с 15 години по-стар от този Ландровер и ще видите че всичко това серийно си го има там...
            Не че американските коли са по-по-най, ама окъм екстри има още много да учи Европата...
            Куадра тебе ти е смешно,само че и въздушното окачване при РР е от около 15 години,така че по години нито единия нито другия е напред,но по артикулация и разлика във височините на отделните положения РР/ЛР печели.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

              Ти пък намери да сравняваш малолитражка с лимузина. Много ясно че ще печели, той е като Самурай до Патрол в сравнение с Навигатора
              Никой, ама никой няма да вкара Навигатор там където ще му потрябват всичките тези неща - това е кола социален статус, притежаването на такава е единствено и самодостатъчно условие за нейното съществуване.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                От 6 месеца във фирмата имаме три служебни L-200. Вече са на по 30 хил. и доста се карат натоворени извън пътя. Като возия са изключително твърди. Проходимостта им е много добра, въпреки че леката ненатоварена задница си иска включване на предния мост при напускане на пътя. Като се натоварят нещата малко се променят.
                За скърцането си е вярно. Особено едното като отвориме прозорците много се чува скърцането (че да не кажа плашещо), иначе при затворени прозорци вътре не се чува. Другите две поскърцват ама значително по-малко.
                Мотора според мен е добър, сравнително тих, много добре балансиран, и доста икономичен - градско 11-13/100 нафта, извънградско 8-10/100. Интересното е че и трите дават различен разход и различна максимална скорост. Едното малко под 170 замира а другото спокойно се развърта до над 180. Малко бавничко реагират на натискането на газта, обаче като зацепи си набират стабилно, стига да са над 2000 об./мин.
                На 25 хил. им сменихме предните накладки. Във фирмения сервиз на вносителя в кв. Х.Димитър. Операцията излиза близо 240 лв.
                Като цяло сме много доволни и поръчахме още 2бр. които очакваме скоро.

                Коментар


                • #23
                  Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Ти пък намери да сравняваш малолитражка с лимузина. Много ясно че ще печели, той е като Самурай до Патрол в сравнение с Навигатора
                  Никой, ама никой няма да вкара Навигатор там където ще му потрябват всичките тези неща - това е кола социален статус, притежаването на такава е единствено и самодостатъчно условие за нейното съществуване.
                  ми ето де ти сам си си отговорил на питането
                  а човека питаше за кола която може да "носи" повече, а не за кола-статус.
                  Съгласен съм че УСА колите са си с история по отношеине на екстрите, въпроса на човека е - да е 4х4 и да носи повече.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                    Не можах да се сдържа и да не напиша нещичко и аз:

                    От миналата година съм си възкачил дупето на Toyota Hilux двуместната версия само че 4х4. От екстрите не съм взимал друго освен легена за товарното отделение, тъй като имам нужда колата да носи на доста товар. Под товар разбирам около тон и нещо пале тухли и други строителни материали и каране с тях по баири до обект, а не качване на 4 мотора (което също се събира но като тегло не е съпоставимо).
                    При натоварено състояние колата е ок, с това че ако товара е висок (пале тухли), на завои трябва да се внимава. Усеща се накланяне.
                    С колата, в най-стандартния и вид сме правили и черни отсечки, снимки от които има на блога ми (http://www.bboylogs.com/Riding%20the...e%20World.html)
                    Аз не це имам за грам специялист и съм допускал и грешки с колата които са ми коствали време и пари, но това не е заради коалта а заради лудата ми кратуна.

                    В края на миналата година реших при първа възможност да сменя окачване и да разчупя малко стандартното изпълнение на автомобила. Това което се получи от тогава е смяна на съспеншана с Олд Мен Имю (http://www.arb.com.au/old-man-emu-4x4-suspension.php) и Асфир протектори ( http://www.asfir.com/customize/?make...&category=2277 ).
                    От както съм подменил тези неща нямам тестове за проходимост и това товароподемност, но и това ще се случи скоро надявам се.

                    Това което ме дразни малко е че след като влезохме в оная река (от блога), се оказа че стартера се е бил навлажнил. Естествен тойота го смениха без пари и тн заради гаранцията, но това не би трябвало да става in the first place.
                    За разлика от другите сервизи в Тойота поне не са ми се правили на интересни за всякакви щети причинени от оф роуд. удар на броня (говоря без опис от застраховател), скъсан кабел на АБС и подобни.

                    Товарниа отсек малко поскърцва но ако си изчетете мануала ще видите че има елементи които се гресират задължително. така че това не е "-" за мен. напротив, дори се обръщат като се задавам скърцайки

                    Това което много ми липсва, колкото и да е смешно, е един мощен клаксон. Побърква ме тази концепция че на такива големи коли свирката им е като на Тико. Искам да сложа някакъв здрав мегафон дет като дръпна жилото (говоря образно като клаксон на камион), на тия отпред да им се накъдри тапицерията. та ако някой знае някыде дет да има облушително клаксоно - моля нека сподели

                    Еми това е от мен за Хилукса, з другите МПСта нямам инфо и за това по-добре да не правя предположения.

                    BBoy
                    BBoy
                    [url]www.BBoylogs.com[/url]

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                      Изглежда че Хилух е европейският вариант на такома, и навара е варианта на фронтиер. Мицубиши започна тази година модел тука които не му знам името още и не е много популярен. За съжеление всичките европейски варианти имат по малък двигател от тези в северна америка, но от друга страна са по икономични. Всички тези пикапи се слагат в един и същ раздел ( small-мидсизе) или малки. Трудно ще товариш много багаш, но за малки работи до 1500кг няма да имаш проблем. Поради факта че тайота има бо дълъг живот на основа на това кое съм чувал, бих ти препоръчал тайотата. Но мисля че мицубиши предлагат дисел, което ще бъде по добър избор за тебе. В края на краищата ти ще го караш, така че вземи това което ще те кефи. а не това което другите ги кефи. моят пикап е от същият клас, и съм много доволен. Скоро тази година ще ми изтече гаранцията като ударя 100,000 км, и до нова година ще търся nov. За сега, тегли към пак същият, и за радост вече предлагат и по голям двигател и се надявам даже да имат В-8 до тогава. Успех, в избора, и каквото и да избереш да ти върви без проблеми за дълго време. P/С
                      CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                      http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                      http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                        От близогодинакарамновото L200 и съм изключително доволен. Товаря го достаи за сега се представя перфектно както на пътя така и извън него. Наистина и аз го имам проблема със скърцането (скърцат ресорите). Вчера ходих на тест драив на новия хаилукс 3.00 170 коня - няма такъв куц кон нищо общос динамиката и ускорениета на Митсубишито макар че е спо малко коне. За Наварата не мога да дам мнение. Надявам се че съм ти помогнал.

                        РР. Ако си от Варна или имаш път насам мога да ти направя един истински тестдраив. Или ако имаш въпроси на които мислиш че мога да ти отговоря тела. ми е 0897/ 900 920 - Пламен

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                          другата седмица ще ходя да гледам едно L200 '99г. DubleCab. Кажете ми върху кое да си насоча вниманието при огледа? Някакви типични слабости имат ли? И най-вече мнението ви за това по-старо мицу...?
                          Поздрави
                          Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                          Mercedes w212 E350 4matic
                          Ducati Monster 600
                          O888795575

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                            Аз цяла седмица се ровя из тези пикапи и стигнах до извода:
                            L200 ! (за двойна кабина говоря, размера на легена не съм го слагал като фактор)

                            В сравнение с Hilux - цената на Митсубишито е същата, SuperSelect-a и задният твърд блокаж мачкат, екстрите са доста по-вече, по-комфортно, дизайна е по-добър, двигателя на книга ужким е по-зле, но напрактика L200 върви повече, дори и без чип тунинга. Чуват се някакви твърдения, че Hilux-а бил по-добър за оффроуд, но L200 с този блокаж, незнам как ще е по-зле, при всички други характеристики еднакви, та дори на Hilux-а свесовете са по-големи и клиирънса с 5мм по-малък.

                            Наварата - е определено по скъпа, 10000лв отгоре, вярно има доста екстри, но напрактика нищо кой знае какво, пак с някакво LSD излизат, а и нещо отива на поп-култура.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                              Izvinqvam se che pisha na latinica no imam probelm s pc-to!

                              Vse oshte pikap ne sam si vzel no smqtam skoro vreme da vzema.
                              Karah na Test drive Mazda,Toyota,Nissan,Mitsubishi.
                              Mazda-izkluchitelno bavna i ot tuk sledva che i Forda shte e baven zashtoto sa s edni i sushti dvigateli,zatova otpadat.
                              Mitsubisheto stava,no..
                              Toyotata i Nissana me voziha na offroad v dujdovno vreme (predi 2 dena) izkluchitelno sam dovolen i ot dvata pikapa.Mnogo dobre se durjat izvun putq.Bqh iznenadan ot Navarata,zashtoto na vsqkyde kazvaha che tq bila slaba izvun putq i t.n. koeto moga da kaja che vuobshte ne e taka.
                              Dilemata ostava mejdu Navarata,Hilux i na Isuzu Pikapa,koito se nadqvam da go ima na plovdivskiq panair!
                              Tova e ot men blagodarq na vsichki ozovali se v temata =)

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кой пикап да избера? Toyota Hilux vs Nissan Navara vs Mitsubishi L200

                                Значи щом искаш мнения, ето го и мойто.
                                Току що се завърнах от България, и имах възможноста да ги видя и 3 те модела.
                                Ето какво мисля
                                Тойотата не ми хареса изобщо от към външния дизайн.
                                Митсубиши ми изглежда малко недовършен от към дизайн и малко нисък.
                                Нисана остава наи добрия вариант за мене.
                                моля никой да не се обижда, просто изказвам мнение за вида на колите а не способности или нещо друго. Това е само от към виншната страна на автомобилите.
                                CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                                http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                                http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X