Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

    Колеги,тъй като ми предстои да се сдобия с истински offroader,порових доста и събрах на едно място информация,която може да е интересна и за вас.Сравнявам Сузуки Самурай 1.9ТД/1.3i, Дифендър 2.5ТДИ и Ландкруизер 2.4ТД.Сравнявал съм базовите версии.Надявам се почитателите на ТОЙОТА И ЛАНДРОВЕР да не ме линчуват за това,че ги слагам заедно със СУЗУКИ.

    Suzuki Samurai 1,9TD



    Power
    64
    hp at
    4 500
    rpm
    Torque
    120
    Nm at
    2 000
    rpm
    Weight
    960
    kg


    Weight distr. F/R %
    ???



    Max.speed
    135
    km/h


    Acceleration 0-100km/h
    22,3
    sec


    Fuel cons.
    7,2
    l/100km


    Kg/hp
    15



    Kg/Nm
    8



    Цена '99-2002 ляв волан
    7 000
    лв








    Suzuki Samurai 1,3 i



    Power
    70
    hp at
    6 000
    rpm
    Torque
    103
    Nm at
    3 500
    rpm
    Weight
    930
    kg


    Weight distr. F/R %
    ???



    Max.speed

    km/h


    Acceleration 0-100km/h

    sec


    Fuel cons.

    l/100km


    Kg/hp
    13,286



    Kg/Nm
    9,0291



    Цена '97-99 ляв волан
    6 500
    лв








    Toyota LC LJ 70 2,4TD



    Power
    91
    hp at
    4 500
    rpm
    Torque
    215
    Nm at
    2 000
    rpm
    Weight
    1 800
    kg


    Weight distr. F/R %
    52/48



    Max.speed
    135
    km/h


    Acceleration 0-100km/h
    sec


    Fuel cons.
    l/100km


    Kg/hp
    19,78



    Kg/Nm
    8,3721



    Цена '94-97 ляв волан
    9 000
    лв








    Landrover Defender 90 2,5TDI



    Power
    110
    hp at
    3 800
    rpm
    Torque
    255
    Nm at
    1 800
    rpm
    Weight
    1 675
    kg


    Weight distr. F/R %
    ???



    Max.speed
    135
    km/h


    Acceleration 0-100km/h
    15,7
    sec


    Fuel cons.
    l/100km


    Kg/hp
    15,227



    Kg/Nm
    6,5686



    Цена '91-93 ляв волан
    9 000
    лв








    Обръщам сериозно внимание на параметъра Kg/Nm,като пригодност за офроуд.Той се получава като се раздели тежестта на въртящия момент,и показва всеки Nm,колко килограма движи.Учудва ме уникално добрия параметър на Дифендъра.Цените съм ги взел грубо от мобиле бг.Ако има нещо невярно,или ако някой знае разпределението на масите между преден и заден мост,да казва,че да попълвам таблицата.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

  • #2
    До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

    Нищо не разбрах?

    Не видях цифри за ергономия и посещения в бокса.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

      Съжалявам,че така се е получило.Правих го на excell,а той не може да се качва.Опитвам на word сега.

      Сравнение.doc
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • #4
        До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Нищо не разбрах?

        Не видях цифри за ергономия и посещения в бокса.
        Това,което знам за комфорта на Самурай и Дифендър са почти само отрицателни неща.Обаче кой го е грижа за комфорта.Тук говорим за оффроуд.За влизането в бокса не знам-очаквам опитните колеги да кажат,но има други теми за надеждност и резервни части.Тук ще ми е интересно да се коментират характеристиките-дали това,което съм сравнявал е на практика така.
        Наистина ли Дифендър е толкова по лек от LJ70 и с толкова по-голям въртящ момент?
        Това чувства ли се реално на терена?
        Дали Самурай дизел няма да е по пригоден за оффроуд от бензина(стандартните версии без тунинг)?
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • #5
          До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

          Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
          Обръщам сериозно внимание на параметъра Kg/Nm,като пригодност за офроуд.Той се получава като се раздели тежестта на въртящия момент,и показва всеки Nm,колко килограма движи.Учудва ме уникално добрия параметър на Дифендъра.Цените съм ги взел грубо от мобиле бг.Ако има нещо невярно,или ако някой знае разпределението на масите между преден и заден мост,да казва,че да попълвам таблицата.
          Тоя параметър(kg/Nm) е абсолютно безполезен.
          По принцип го има като понятие,но се използва за оценка на качествата на двигателя,а не на автомобил или джип.
          По-подходящ е параметъра специфична мощност на единица тегло(или респективно,обратното-специфично тегло на единица мощност).
          Мощността обединява двата параметъра обороти и въртящ момент и затова,влиянието на предавките не се взема предвид.Докато само моментът на мотора,се съобразява и с предавките и гумите,за да се стигне до задвижваща сила,което е нецелесъобразно сложно,ако имаме за цел ориентировъчни,първоначални сравнения.

          И малко по-разбираемо:Ако единият джип се движи в режим на максимален въртящ момент,на дадена предавка по-даден път,а друг(може и еднакъв с първия) се движи по същият път но на по-ниска предавка и с по-висока мощност,то вторият ще получава по-голяма задвижваща сила.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

            Колега,разгледай тази тема!Може да ти е от полза.

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=75794

            Коментар


            • #7
              До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

              Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
              Колега,разгледай тази тема!Може да ти е от полза.

              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=75794
              Благодаря!И аз съм на същия хал като тебе.Само че, ти си сигурен,че искаш хард оффроуд,и за това си само между 2 машини.А аз не съм сигурен дали няма да се уплаша(то отстрани изглежда забавно,ама като застанеш на старта...),та за това заглеждам и дизеловото Самурайче-така де,разтроен съм.Нищо че съм бил състезател по езда-крос кънтри и карам ски по черни писти.Така или иначе ще пазарувам след състезанията през Май.
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • #8
                До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                Единственият начин да си отговориш качествено на въпросите си е да вземеш Самурай,Дефендър и Ленд Круисер и да ги покараш за да разбереш,кое от всички ще удолетволи изискванията ти!Различни хора,различни вкусове и предпочитания.Аз лично предпочитам Дефа,защото е по-корав,по-непретенциозен и с по-евтини части!Трябва ми корава машина,защото за напред мисля да наливам пари в нея.Пък и със съществуването си /като преди това са били сериите/от 1948 се е показал и доказал!Мотора на Тойота 2.4 2-LT е склонен към прегряване както и често срещан проблем е 4-ти цилиндър.За 3.0 1KZ-T не съм толкова запознат с проблемите му,но там говорим и за едни други пари!Дефендъра казват,че разбива лесно касетата на междуосевия диференциал и къса полуоските като кашкавал,но пък защо ли не съм попадал на такъв случай?!?Но все пак няма нечуплив джип.Винаги има какво да се строши при едно 4х4,особено ако попадне в нечий ръце!Важното е да е с любов!Успех!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                  Раздатки правя непрекъснато. И сега има 2 на ред. Верно е че касетата се разбива на около 150-200 000км. Примерно. Много зависи и как е експлоатирана. Но ремонта не е кой знае кви пари и забравяш за проблема в следващите 10ина години. Продава се и кит в комплект с хъбове и може да стане парт тайм. Тогава проблема отпада, но аз предпочитам фул тайм. Скъсана полуоска съм виждал само една и то на дългата серия. Задна-дълга. Мойта. Шофьора успя да я скъса на черно в комбинация с 9 дебели германеца. Ремонта беше продължителен и скъп. 12,5 лири и 15 минути. И една седмица се разхожда из драките само на предно. Забравих да спомена, че дългата серия е с мостове от къса база. Салисбърито го убих принудително. Та така.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    ... Скъсана полуоска съм виждал само една и то на дългата серия. Задна-дълга. Мойта...
                    Има и още една, на трета серия, дълга база... Това е оня Ровър, дето Румен още се кани да го събере. Та на същия Ровър му се носи славата, че късал полуоски. Просто скъсаната е била подменена от изработка "местно производство", направена от "качествена" стомана, марка "к'вот има"...
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                      Благодаря за коментарите!Доста неща научих в тази и другите теми.Май вече се ориентирах към Дифендър.Моля за съвет-ако предположим,че са в еднакво техническо състояние,струва ли си разликата в цената на долните 2 оферти заради:
                      АРБ на заден диф+предпазни кожуси на 2та+лебедка+шнорхел?
                      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...048&f1=details

                      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...919&f1=details
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #12
                        До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                        Та на същия Ровър му се носи славата, че късал полуоски. Просто скъсаната е била подменена от изработка "местно производство", направена от "качествена" стомана, марка "к'вот има"...
                        Дай да намерим малко от тая стомана и за мен. Ма кво се чудиш. И аз не бях чувал за интернет до преди 4 години, а пазаруването се отнасяше само за мириканците. За това късата серия е с помпа от съединител на УАЗ, сложена вместо спирачна. И търся някой майстор да ми я смени. Кар теста дали ще се навие?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                          Привет отново!Та няколко думи за Дефендърите,които си харесал.
                          Първия:
                          Дефендър се продава в автокъща в Дупница,то се вижда от самата обява.Понеже съм родом от Дупница,знам че джипа си е правен за лично ползване /а не за продаване/ от собственика.Правен е и е поддържан с много любов!Изпълнението никак не е лошо,само трябва да си погледнеш мотора в какво състояние е!За мен лично си струва всеки лев,ако разбира се всичко е изправно!
                          Втория:
                          Този Дефендър си го бях харесал и исках да го купувам.Продава се в Нов Чифлик и понеже приятелката ми е от Кюстендил,го глледах 3-4 пъти като патувах натам.Човека дълго време ме мота за цената,след което ми поиска бартер за Лада Нива без доплащане!Накрая отидох с баща ми да се пазаря и продавача се отказа,защото се оказа колега на баща ми.Думите му бяха:"Не,няма да го продам точно на вас!Просто този джип не е за вас,няма какво да се лъжем!"Това беше всичко!
                          От мен успех с покупката!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                            Мноооого Голямо БЛАГОДАРЯ!Това е много ценна информация за мен.Ако някой друг има информация за други Дифендъри на пазара и я сподели,ще съм много благодарен.
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • #15
                              До: Самурай 1.9ТД/1.3i/ Дифендър 2.5ТДИ/ Ландкруизер LJ70 2.4ТД

                              Има един по София без документи. Все ще му ги пращат от Англия, ама май са гръмнали конника по трасето. Не вярвам да намериш читав Дифендър.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X