Пускам тази тема, защото двата модела, посочени в заглавието,вече са на достолепна възраст и колкото и да не ни се иска мисля, че е дошло времето да се обсъди възможността за намиране на по-съвременна експедиционна алтернатива на двата "култови" модела. Например Дискавъри 2, ТЛК 90 и други. Ще ми е интересно да чуя какво мислите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Експедиционен автомобил различен от ТЛК 80 и Нисан Патрол
Свий
X
-
До: Експедиционен автомобил различен от ТЛК 80 и Нисан Патрол
Експедиционна машина къде?
В Северна Америка, ТЛК може би да, но Нисан никога не е бил измежду експедиционните машини. Там гамата е съвсем друга. В целия останал свят, тези две машини продължават да се прозивеждат и до днес:
Тойота все още правят серия 105, както и 7-ма серия.
Нисан все още правят Y61 с 4.2D.
Най-вероятно въпроса е експедиционна машина, която да се готви в България. Избора е личен, спрямо много фактори, като бюджет, дестинации и т.н. Например, ако ще обикаляш наблизо, можеш да се обзаведеш просто с едно ТЛК120, с АТ-та и малко инвентар и си готов. Ако ще ходиш до Магадан, картината е друга. Всичко това е дискутирано многократно. А и нека не забравяме, че основно важем е ентусиазма. Можем да си говорим тук как напилваме едни джипки за десетки хиляди левове, а хората продължават да обикалят Азия и Африка с кво намерят - мини купър, стари фиати, шкода 1000МБ...
Коментар
-
До: Експедиционен автомобил различен от ТЛК 80 и Нисан Патрол
Ето го батко. http://www.toyota.com.au/landcruiser...ink=LC70|Model
2010г. производство! По съвременен от това здраве му кажи.
4.5 litre V8 turbo diesel engine
Variable vane turbocharger with intercooler
DOHC (Direct Over Head Camshafts) with 32 valves with common-rail direct injection
151kW power – Over 20% better than the previous Turbo Diesel
Fuel economy (L/100Km)* – 11.9L Troop Carrier & Wagon, Cab Chassis 11.5L
Class-leading 430Nm of torque
Meets strict Euro IV emission standards
5 speed manual transmission with High/Low range
Over 1500km range for vehicles fitted with 180L tanks (Cab Chassis and Troop Carrier)"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Експедиционен автомобил различен от ТЛК 80 и Нисан Патрол
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЕто го батко. http://www.toyota.com.au/landcruiser-70-series?DCSext.LPLink=LC70|Model
2010г. производство! По съвременен от това здраве му кажи...И в интерес на истината, за разлика от "новите" 7-ми серии, които правеха до съвсем скоро (ако не и все още) с 1HZ, където салона вътре беше изцяло като на старата седма серия, то на новата нова седма серия таблото никак не ме грабва с този осъвремен дизайн. Личи си, че са сътворили нещо, толкова смислено, колкото и в новия Дифендър. То и двете табла си приличат доста де...
Коментар
-
До: Експедиционен автомобил различен от ТЛК 80 и Нисан Патрол
Ами има евро4 , така, че не виждам проблем да се регва тук, през някоя Европейска страна. Таблото е видоизменено табло на 70ка. Дори и в страните от третия свят вече има изисквания за пасивна безопасност и се налага да се омекотяват линиите и материалите. И аз харесвам 1HZ, 1PZ , че даже повече 12НТ, ама няма никъде вече. И истинският Патрул го няма вече. Забележи на снимката която си постнал, непокрития болт на стойката на огледалото....кеф, а?
Чалгата превзе света....."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар