Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G класа на Мерцедес или Jeep Вранглер ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • G класа на Мерцедес или Jeep Вранглер ?

    Ще си купувам 2 ри джип специално за OFF-Road. Вече пообиколих в Швейцария, Австрия и Германия с намерение за TLK 80, но цените ми бяха високи за качеството което търсех. Около 20 заминавам пак.
    Моля споделете знания за тези модели. Това което са ми казали дотук е че и двата са много хубави, но:
    1. G - класата е скъпа при по - евтина поддръжка.
    2.Wrangler -а се намира евтино, но частите са безумно скъпи и с поръчка, тоест чака се много.
    Нищо не зная за цената на "Наджипването" на единия и другия модел.
    Разхода не ме интересува особено.
    Благодаря!
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

  • #2
    на 100%wrangler
    скьпите цени на части са мит
    2-ра употреба за г-то=на нови за wrangler (става вапрос за части)
    примери бол
    успех

    Коментар


    • #3
      Г-класата е скъпа като първоначална инвестиция но здрава и надеждна след това. Недостатъците и са че на практика има много малко реални тунингови елементи за нея. Почти всичко за нейния тунинг е някакво ТНТМ и много скъпо. Карането и по горите в нетунингован вид е неудобно заради теглото (много е тежка) и високия център на тежестта. Склонна е към лесно преобръщане в заводския си вид. Имате избор между много добри двигатели. Качеството на автомобила е без компромиси но имайте в предвид че това го знаят и продавачите и затова шанса да купите евтина и добра е малък.. Хубавите са много скъпи...

      ТЛК-80 е едно произведение на изкуството уникално здрава, балансирана и перфектна машина. Не случайно държат такива цени и неслучайно дори и напълно амортизирани екземпляри са на цената на почти нови от други марки. Много скъпа като първоначална инвестиция последващата поддръжка също. Няма никакви части втора употреба. Тунинг обаче за тази машина има какъвто се сетите и още много неща които няма да ви дойдат наум. Море от опции и възможности.

      Вранглера е от класата на "култовите" машини но във фабричния си вид е чуплив и непригоден за тежки изпълнения най-вече поради слабото си окачване. Двигателите му са много добри особено 4-литровия който ви препоръчвам. Малък е и на практика двуместен. За него има огромен набор тунингови опции и възможности и можете да го направите каквото искате и да постигнете добър резултат.


      Освен тези автомобили можете също така да погледнете TLC 70 най-вече варианта с бензинов 2.4л двигател. Също така добра опция е Нисан Патрул GR60/61 къс.


      И най-вече не забравяйте че каквато и машина да вземете във заводския и вид едва ли ще ви удовлетвори. А от всяка машина можете да направите каквото искате - въпрос е на мерак пари и време. И тогава ще сте доволен...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Вече пообиколих в Швейцария, Австрия и Германия с намерение за TLK 80, но цените ми бяха високи за качеството което търсех.
        Лично аз не се сещам за нещо по-качествено от TLC 80, но сигурно си имал в предвид състояние в което се намират...
        NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
        Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от mihailkurkiev
          Лично аз не се сещам за нещо по-качествено от TLC 80, но сигурно си имал в предвид състояние в което се намират...
          Да точно така, или заръждавели с поносима цена, или перфектни около 20 000 Евро. Аз не съм от кръжока " Сръчни ръце " а от другия " Ръцете ми пречат ". Поне си го знам и се съобразяван винаги с този факт.
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • #6
            не знаех, че има сериозно ръждясали ТЛК80...
            пък дори да е в идеално състояние, след един сезон офроуд външният вид ще се харесва само на колегите от форума/

            предвид последните промени /влизането в ЕС/, купуването на 4-литров Вранглер ще е по-неизгодно от купуване на ТЛК RJ70 /2.4и/, защото в първия случай трябва да се плати акциз...

            също така вноса от Швейцария вече не е толкова привлекателен /особено на кола без ЕУР1/...

            Г-класа специално за офроуд може да вземеш "волф" /военно изпълнение/ - те са по-евтини, но комфорта е на нула...

            Накратко моят съвет /специално за офроуд/ е "къса" Тойота Лендкрузер /желателно с 3.0ТД мотор/ или Патрол...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              определено не съм разбирач, но ми се струва че въпроса ти е малко неправилно поставен. м/у двете марки няма много общо, освен може би култовият им статус . аз лично бих взел и двете, за да няма чудене . но ако не ти се прави така, просто покарай и двете и реши. също така не казваш към какъв вид офф си се ориентирал, а това е съществено. от една страна Г-то е произведено от фирма с над 100 год. традиции, и име за което хората казват "М. и останалите". това до някаква степен трябва да е показателно за качеството, но доколко точно - не знам. от друга страна, същото важи и за джип - над 60 год. произвеждат пълнопривиодни возила и определено знаят да ги правят .

              от личен опит - карам за офф '02 TJ. в заводския си вид е достатъчно добър за неделен офф, но без екстремизъм. здрав и надежден, прост и ремонтопригоден, взаимозаменяеми части между почти всички модификации. евтини части, множество афтърмаркет производители (т.е. не си обвързан с оригинални части). неограничени възможности за модифициране. с наливането на сума от $100 до $безкрайност можеш да направиш каквато си желаеш машина, примери - бол.

              като го купих, жена ми каза "само не разбрах за какво си дал толкова пари?" . това обаче не е показателно, щото каквато и играчка да си бях купил, тя пак това щеше да каже

              офтопик видяхте ли новата Г клас, модел '07? тука вече се продава. ебати л***овозката имхо
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #8
                Ако имаш впредвид GL-а и тук вече се карат доста.На мен ми мяза на хибрид между бус и джип.За съжеление както и ML-а май само развалят имиджа на G-то.
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #9
                  това е въпрос на личен избор, аз съм малко пристрастен и затова няма да давам лично мнение, но ...

                  Г калсата е много здрава и достъпна /има много/ части втора употреба има колкото искаш, примери за тунинг, колкото искаш, майстори които могат да я ремонтират, колкото искаш.

                  вранглера от своя страна е уникална машина заради неизброимите варианти за тунинг, имаш възможност да го направиш така че да няма друг такъв. но части втора употреба почти няма, майстори които да разбират от тунинг на враглер са много малко /броят се на пръстите на едната къка/ ...

                  просто избери дали искаш кола, която не е като никоя друга или искаш просто нещо, с което надеждно да се движиш из гората.
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от go go go
                    просто избери дали искаш кола, която не е като никоя друга или искаш просто нещо, с което надеждно да се движиш из гората.
                    само не разбрах коя коя е.с вранглера се движиш напълно надеждно навсякъде, а и не е нищо уникално. с г-то - същото
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #11
                      според мен Гто е по - кораво

                      а това че там при теб има милиони вранглери незначи че навсякаде е така
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        А за двигатели имаш ли предпочитания или ти е все едно.Защото дизелово Г с бензинов 4.0L вранглер и т,н аналогии са неудачни.Mеко казано.
                        B+

                        Коментар


                        • #13
                          даммм то и 5л Г и 2.5 вранглер не са сравними
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Не ,защото колегата е посочил ,че разхода не го интересува особенно.
                            B+

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X