Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дълга или къса база :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дълга или къса база :)

    Здравейте,
    Пробвах този въпрос на друго място, но не се публикува - незнам защо
    Та, всеки знае, че късата база винаги има предимства като се слезе от гладките пътища. Имам въпрос обаче за Defender. 90 и 110 - 90-ката ми се струва някакси прекалено къса база, може би заради височината. За сметка на това 110-ката, поне според мен, има добро междуосие, но каросерията й е доста дълга. - дали тук един лифт и хубави гуми няма да изравнят резултатите?
    Нямам намерение да ходя по състезания с него - но там където карам става невъзможно да се мине след дъжд и не искам пак да ми се смеят, че си вадя колата с трактора от поясите и естествено да не се притеснявам като ме извикат приятели да карам с тях
    Благодаря ви за времемто и вниманието и извинявайте, че ви занимавам с такива елементарни за вас неща

  • #2
    До: Дълга или къса база

    Явно въпросът ми въобще не ви е интересен. Жалко, защото имам искреното намерение да си взема нов джип тази година и се колебая между Dodge Ram i Defendera. За сега съм се спрял на дефендера поради много фактори и остава само този въпрос - дългата или късата база

    Коментар


    • #3
      До: Дълга или къса база

      Ами, колега, според мен сам си отговаряш на въпростите.Щом няма да ходиш по състезания или да правиш екстремен офроуд за теб е по-подходяша 110-та, а и ще имаш по голямо вътрешно пространство.А и според мен Дефендъра дълга база изглежда по-добре от късата.

      Коментар


      • #4
        До: Дълга или къса база

        Здрасти! Аз се учудвам, че изобщо я има темата ти. Това е предъвквано поне 100 пъти. Предимствата на късата база при коя да е марка е само при екстреми. При дългата имаш по-добра возия и повече обем за багаж. А проходимостта е много относително нещо. Пак е дъвкано стотици пъти. Най-много вървят най-прежалените джипки, обути със подходящи гуми, естествено...
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Дълга или къса база

          Ако си купуваш машинка за офроуд няма съмнение, че истината е в късата база. Ако обаче това ще ти е единственото возило и 90% ще го търкаляш по улиците и шосетата не ти трябва друго освен дълга база.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #6
            До: Дълга или къса база

            Късата база има предимство при преминаване през разни бабуни или при изкачване на хълм с голям ръб на края, но се компенсира с повече газ или при маневриране в гората
            Грандоман WJ 3.1 QD

            Коментар


            • #7
              До: Дълга или къса база

              Благодаря момчета, прави сте за състезанията - аз и сам го написах, но работата е, че се занимавам със земеделие и обикалям страшно много по черен път - моите коли като видят асвалт почват да пеят - но след дъжд се образуват едни нечовешки локви и като минат през тях няколко трактора и мн. често по някое К700 става ненормален ров - и ето това са местата, на които са оставали не една и две Fronter-и и темподобни. Затова съм на 2 за базата - ест. предпочитам дългата база, но като ми се налага да мина 20-тина км. в кал и локви и кратери (за които ви говорих) почвам да се плаша. Един колега Land Cruiser-а си не смее да ползва понякога. - и той е дълга база - и си кара нивата.

              Коментар


              • #8
                До: Дълга или къса база

                Ами в такъв случай си вземи най-проходимата за кал жипка!И да има работещо LSD на задния диф,или още по-добре блокаж.И да може лесно да се вдигне.Обувай я с най-подходящите гуменки за кал и това е...
                И аз не ползвам много-много магарето за офроуд,но си взех къса база,защото е по-лесна за паркиране в града....и,защото точно тази беше много запазена...и скъпа.
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #9
                  До: Дълга или къса база

                  Здравей колега!Късата база винаги има предимства в проходимоста заради по-късото междуосие,но пък дългата вози по-меко и има повече пространство!Но след като няма да преминаваш някакви супер "тежки" терени,не виждам защо дългата база да не ти свърши работа.При едно добро окачване с големи ходове и едни добри гуми не би трябвало да имаш проблеми! Все пак най-добре е сам да пробваш и 90 и 110 и сам да прецениш,защото така или иначе темата е безкрайна.Поздравления за избора и УСПЕХ!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дълга или къса база

                    Ами той колегата си е написал каква ще е експлоатацията - дълги преходи по макадам - нЯвга сух, нЯвга кален - не виждам какво има да го мисли

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дълга или къса база

                      За ползването, което си описал и за терените, където ще шофираш, а и доколкото познавам този район от лов, мисля че Ленд-Ровър Дифендър 90 е оптималното решение. Достатъчно обемен е, събира багаж и хора, и нищо не го спира, ако са ти тежки обувките. По-евтино е УАЗ, а ако ще пътуваш само с 2-3 спътника, добро решение е Нива 1,7. И трите няма да те оставят в калта.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дълга или къса база

                        късата база е за масова и универсална употреба,а дългата база е за по-добра возия и много място ако ти е нужно при всекидневна употраба

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X