Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на пикап

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на пикап

    Здравейте, един колега от форума ме амбицира да погледна пикапите, като вариант на моите нужди за 4х4 машина. Има много сравнения в ютуб за Тойота Хайлукс, Форд рейнджър и Митсубиши Л200 , но сега ще ми е интересно вашето мнение за въпросните за автомобили след 2022 година.
    1.Форд рейнджър WILDTRACK двигател 2000м3 213кс. със 10 степенен автомат е доста интересно предложение, парт тайм 4х4
    2. Тойота Хайлукс 2400м3 150кс със 6 степен автомат, паср тайм 4х4
    3. Митсубиши Л200 2500м3 и 6 степенен атомат, наличен супер селект





    Последно редактирано от a_andreew; 09-12-24, 15:22.

  • #2
    Хилукса е пръв в класацията ми всред изброените .
    Форда въобще ми е извън погледа , ако ще и с 20 скорости да е . Веднъж имах Форд (щото на емблемата му пишеше Мазда ) и открих неподозирани части в автомобилите , за съществуването на които нямаше как да разбера иначе . Виж мицуто ме блазни със суперселекта . Все съм се чудил , толкоз ли е скъпо , та не правят и пикапите фултайм .
    Аз се спрях на Нисан Титан ....и той е парттайм
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #3
      Виж мобилните оператори . Които карат Тойота - карат , които карат Форд - към сервиза .
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
        Здравейте, един колега от форума ме амбицира да погледна пикапите, като вариант на моите нужди за 4х4 машина. Има много сравнения в ютуб за Тойота Хайлукс, Форд рейнджър и Митсубиши Л200 , но сега ще ми е интересно вашето мнение за въпросните за автомобили след 2022 година.
        1.Форд рейнджър WILDTRACK двигател 2000м3 213кс. със 10 степенен автомат е доста интересно предложение, парт тайм 4х4
        2. Тойота Хайлукс 2400м3 150кс със 6 степен автомат, паср тайм 4х4
        3. Митсубиши Л200 2500м3 и 6 степенен атомат, наличен супер селект




        Нищо не си споменал за бюджет, ако той позволява може да се погледне и Hilux 2.8
        Зависи какви са ти нуждите!

        Коментар


        • #5
          Здравейте, бюджета ще да е оринтировъчен 65000лв. За мен е важно да се насоча към определен модел, защото определено съм объркан от това което е на пазара в БГ.

          Коментар


          • #6
            Щом след 2022, Мицубиши Л200 за Европа е 2.3, 150 к.с. Извън това май са 2.4, 180 к.с. Най- новия още не се е появил тук.
            Освен фул- тайм, ако го броим за предимство, има най- малък радиус на завой. Най- къса база - 3 м. точно. Най- нисък и тесен. Засега при мен е безпроблемен. 150 коня идва малко слаб за тегло 2300 кг., това за шосейна употреба. Автомата е мудничък като цяло. Поносим за сравнително дълги пътувания.
            Последно редактирано от Delyan.Dimitrov; 10-12-24, 14:22.
            Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 255/70 R18 TOYO Open Country A/T III;

            Коментар


            • #7
              От 12-15г карам само пикапи. 2 Навари, 2 Нисан Титан, първо А60, после А61, сега Силверадо 1500.
              Наварите 2.5 Di 130 коня, разход, 10-11/100. трошат двигатели на 250-300к км. Строшил съм 2.
              Първия Титан беше 5.6 320 коня 2014г с 6 степенен автомат. 0-100км/ч за 7.00сек. 14/100 среден разход. Карам предимно на дълго. Обикновен инжекцион. Аз минах на него 200к км. Сменял съм амортисьори (1път). Продадох го на 260к км. Момчето което го купи сложи газ и до сега нишо не е пипал по колата.
              Втория Титан, 5.6 , 385 коня, 2019г., директно впръскване, 8 степенен автомат. 0-100км/ч 7.5сек.!!!! 13.5 среден разход. Смених амортисьорите (здрави). Бяха прекалено меки за мен. Сега е на 80к км. Продавам го.
              Силверадото е 6.2, 420 коня, 14/100, 6сек 0-100. И на него смених амортисьорите. По-тих е в купето и по-пъргав. По-недостъпен за диагностика. Другите разлики са само визуални.
              Съвета ми е: Купи си хАмерикански пълноформатен пикап (ако имаш къде да го държиш и няма да го караш в центъра на София). До 2020г, с по-малко скорости и най-добре обикновен инжекцион. Дори да вземеш половинка, пак е по-добре от там. Поне смислен мотор можеш да избереш. Малолитржките не харчат по-малко. Лично пробвано. За сериозен офроуд не става никой пикап. Поне не за български. Прекалено са дълги.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                Света е малък ..."момчето", дето ти взе първия титан (А60) , ми е приятел и мн ми допадна возилото , та си взех и аз (А61 е моя) , Не съм пипал нищо и аз ,предстои му навигация , само . Виждам много "ресурс" в тия пикапи , не изморяват и са забавни .

            • #8
              Didooo, продавам и втория. Първия беше над 250к км. Тоя е гледан и правен като за мен и няма 100к. 2018 края. Купих си 6.2. Стават ми много. За навигацията звънни. На моя е 13". Изглежда като Тесла. Има снимки в Мобиле.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X