Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift

    Колеги, кажете всички плюсове и минуси конкретно за тази - Toyota Land Cruiser 100 4.7i Facelift, харесва ми точно това това голямо купе, с тези фарове, просторен салон, удобни седалки, мощен бензинов двигател, не ща дизел, само бензин и ще се кара само на бензин, никаква газова уредба няма да има и да слагам, разхода на бензин няма да ме притеснява, защото не навъртам по много километри, така както нямам и на Фронтерата ми газова уредба, автоматик , 7 места, няма да я купувам сега, но да кажем че имам голям интерес за в много близко бъдеще и бих искал да съм наясно с конкретния модел и мотор, как е с намирането на части например, слаби и силни места?

    Тази обява например, точно този модел ми допада: https://www.mobile.bg/obiava-2169706...-4-7i-facelift
    Последно редактирано от Еделвайс; 21-09-24, 16:38.

  • #2
    Лаишко мнение - хубава е колата, но ако е над 500000 км (реални, не по джамбазкия километраж), ще се наложи да се смени някоя гарнитура, семеринг, свещ, неща по окачването (особено хидрорегулирането отзад)... А това, ако се прави както трябва, а не за продажба, струва доста... и така. Но си е Ленд Крузер, няма спор.

    Конкретно по въпроса - двигателят няма слаби места.

    Коментар


    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря за инфото, с една дума ако дам 50К само за придобиването, ще трябва да си приготвя отделно едни сигурни 5 - 10К само за достягане по джипката и би трябвало да стигнат като сума, стига да няма нещо фрапиращо разбира се?

      Може ли повече инфо за въпросното хидрорегулиране отзад, за какво точно иде реч, затова и пуснах тази тема да науча повече неща за този модел, преди да го закупя в близко време?
      Последно редактирано от Еделвайс; 21-09-24, 19:28.

  • #3
    Хидро регулирането е отпред и отзад . Четирите амортисьора са с масло , като хидравличните Ситроени , като и предните торсиони и задните пружини са доста тънки спрямо моделите които нямат хидро регулиране. Колата от обявата която си пуснал е без хидро.
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря, ще се радвам на всякаква информация, има ли нещо друго като особености за които трябва да знам, всяка информация ще ми е добре дошло, моят опит със джипките опира само до бившата ми ОФА sport и сегашната ми ОФБ - 3.2 V6 ACK, въпросната Тойота за мен си е направо от друга планета, на съвсем на друго ниво е

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Павка, верно ли искаш да дадеш 50 бона за кола, която ще седи на паркинга и ще я караш по 5к.км годишно? Твоя работа, но не виждам нищо недостатъчно във Фронтерата, за нуждите, които описваш! Иначе

      Разхода на тази кола , спрямо твоето каране ще е 25% над фронтерата, на бензин естествено...Страда рейката принципно, и често хидравкичното окаване вече на тия години, кофти е лечението, не му разбират дори в Тойота, има специфики...Съвсем лесно ще ти даде 40/100 разход в София при твоята употреба /нон стоп студен старт/...

      Чети тук, ако ти хареса- събирай пари..Ама това се направи за 50к.км в Южна Америка, а не за паркинга!

      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D1%8F

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Здрасти Дани, нали знаеш приказката, рано или късно си взимаш Тойота , в интерес на истината много съм доволен от Фронтерата, но няма да сме вечно млади а и децата растат, кучето се опитва да ме хапе от известно време за въпросната Тойота, харесвам големи и просторни коли а въпросната Тойота където я видя случайно и се възхищавам с усмивка на лицето , с една дума много ми харесва, и точно защото не я карам по много километри няма да ме притеснява високия разход на гориво и да има повишена амортизация, искам да карам тази Тойота и усмивкатата ми няма да слиза от лицето ми от кеф и комфорта при карането на тази прекрасна джипка за мен, това е истината , така и иначе не съм се втурнал още да я купувам, първо искам да науча повече технически данни за нея да съм подготвен какво да гледам, какви са и особеностите, мерси за линка почвам да я чета подробно.

  • #4
    Колегата Дани ми даде да чета за което съм му много благодарен: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D1%8F , страхотна тема, как не съм я видял срамота, успях да изчета всичко буквално на един дъх, маниящина и най-вече научих много неща за тази Тойота, със сигурност пак ще я препрочитам, като изключим за дизеловия двигател който в случая ще ми е бензинов, за всичко друго го изчетох на един дъх, разликата е че аз ще го карам главно по асфалта и само друсни полянка до някой язовир, със сигурност ако стана собственик на такава Тойота, подръжката ще се свежда до необходимото за прилично техническо състояние а и с моето малко и предимно асфалтно каране, спокойно ще може да изкара години на прилично техническо ниво
    Последно редактирано от Еделвайс; 22-09-24, 09:38.

    Коментар


    • #5
      И все пак това е 20г. автомобил. Всички гумени джаджи са се огумили, или ако не са, ще го направят всеки момент.
      Всички пластмаси са се опластмасили.
      И разбира се ръждата. Дори днес все още да няма (много), утре ще е там...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        И все пак това е 20г. автомобил. Всички гумени джаджи са се огумили, или ако не са, ще го направят всеки момент.
        Всички пластмаси са се опластмасили.
        И разбира се ръждата. Дори днес все още да няма (много), утре ще е там...
        То така и иначе всяко МПС си иска поддръжка и каквото ще трябва ще се сменя едно по едно, не наведнъж разбира се като в темата за която четох, мен друго ме притеснява и ме човърка, ГТП - да не стане така че да не мога да минавам, дори при наличието на работещи катализатори и нормално техническо състояние на двигателя, говорим да минава както си трябва ГТП - (без втория вариант), то и без това ще си е само до време и ще искам да съм спокоен...?
        Последно редактирано от Еделвайс; 22-09-24, 09:52.

        Коментар


        • #7
          Без да съм специалист, си мисля следното...
          ​​​​​​Такъв автомобил почти сигурно ще е на над 300-400 хил. км., вероятно и над 500. Следя от време на време сайтовете за коли в Швеция и Финландия и там редовно има доста такива "здрави железа" на по 600-700 хил. км.
          Колкото и да са здрави, все са се амортизирали за тези години, отделно стареенето на всичко гумено и пластмасово.
          Едно такова нещо да го приведеш в изправно състояния на всички системи, да смениш всичко де е гума и т. н., като пари ще надхвърли 20 хил. много лесно.
          С две думи си трябва лев.. 😁
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Когато дадеш 50 К, нормално е да си предвидиш минимум 5 - 10К за най-важни достягания, никой не е казал че трябва наведнъж да дам 20К за да я стегна отвсякъде, ще бъде постепенно, пак да кажа още не е решено на 100%, опипвам и проучвам добре почвата преди да се реша дали да я взема.

        • #8
          Пък и да смениш 25-30 годишна кола за 20 годишна,с мотива,че частите за първата ставали дефицитни..... Интересна логика!
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм доволен от Фронтерата, но все пак не може да се сравнява с ТЛК 100, просто е друга категория от - до.

        • #9
          Лично и неангажиращо мнение...

          Двадесетгодишните автомобили са ни риба ни рак. Отдавна не са нови, и болежките им започват да се обаждат една след друга. Производителят им отдавна не предлага оригинални части. Тия които дефектират по-често или консумативите отдавна са изчерпани. Ако все пак има нещо откриваемо, някои от видовете компоненти са с цени като на къща с двор в Мюнхен.
          Проблемът с оригиналните части не е за пренебрегване на фона на пазара на авточасти залят с ментета или откровени боклуци.

          Или накратко - автомобилът не е ретро, но поддръжката му започва да става като на такъв.

          Към това се одбавят инцидентите през годините, щетите нанесени от "бай Онзи", газаджии, алармаджии, кар аудио гурута.
          И още куп други...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #10
            Напълно подкрепям горните три мнения. На днешно време МПС-то трябва да е възможно най-ново. Какво ни кефи и ни се кара минава назад, освен ако не си ги надиплил и се чудиш къде да ги харчиш.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #11
              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              На днешно време МПС-то трябва да е възможно най-ново.
              Каи чесно!?!

              Спрете Земята, искам да сляза!

              Коментар


              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                Казвам!

              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                Даммм...То в 15 от тия "по-новите" има железо колкото в една 80-ка...Мъчих и аз по модерному да вляза в няколко пластмасови ..Не можах и ми прилоша...

            • #12
              Проблем с оригиналните части на Тойота няма. Аз лично пазарувам оригинални части от Toyota.com и от няколко японски и арабски сайта.
              Дела трябват, а не думи.

              Коментар


              • #13
                Мн добър избор за жипка . Двигателя 2UZ е мания ( няма слаби места ,или известни "бъгове" ) . В 100цата , не ме кефят торсионите отпред и (спорно ) независимото окачване отпред , но пък 105 с прилични двигатели няма , тъй че 100 с добър двг , са по-добрата алтернатива .
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #14
                  Питане между другото от чисто любопитство за Toyota Land Cruiser 200 - 4.7i V8 - внесена е от Дубай и е регистрирана тук в БГ, по-нова е и като производство 2011год. - https://www.mobile.bg/obiava-2171849...-4-7i-v8-dubai ?

                  Коментар


                  • #15
                    Да обобщя, много ми харесва 100-цата и това не е от вчера, хубаво е че няма да има проблем с намирането на части както твърдите по-назад някои от вас, ще проверя с примерни части, това ще е много важно иначе ще се окаже голям проблем, никой нищо не каза за ГТП дали няма да гризна дръвцето при тези еко изисквания от скоро, както писах по-назад да си минава ГТП напълно както си трябва в стоков вид?

                    И не на последно място, вярно ли е че застрахователите отказват да застраховат такива коли конкретно ТЛК че са били с доста голям процент вероятност за кражби?
                    Последно редактирано от Еделвайс; 24-09-24, 17:22.

                    Коментар


                    • sonda
                      sonda коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не се хаби да проверяваш, части има до най-малкия детаил оригинални, както за 80, така и за 100, това не е Вартбург, а Тойота- машини доста разпространени по целия свят. Справка- чети темата на Иван, ремонтирал се в затънтени гаражи в Перу, и Южна Америка изобщо..

                      Относно каското, правят навсякъде, но оценката на колата е далеч по-ниска в сравнение с пазарната цена. А и 100-те не са вее така атрактивни за апашите, виж в 200-та трябва да спиш с калашник !

                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Относно ГТП - днес чух от две места (колко е вярно не знам), че вече всички минават без проблеми.
                      Това било от 2-3 дни буквално.
                      Аз лично не го вярвам, ама знае ли човек.

                    • Plamen Alexandrov
                      Plamen Alexandrov коментира
                      Редактиране на коментар
                      За прегледите аз бих се притеснявал повече за 200-цата от Дубай как ще минава.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X