Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW Touring (E61) 530 2010г. 4Х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW Touring (E61) 530 2010г. 4Х4

    Моя аутбек най после беше победен от ръждата и по точно задния му мост и реших да го бракувам. Предлагат ми това БМВ, Е61, 2010г. 4Х4, но никога не съм си и мислил че ще карам такова и не съм се интересувал. Колата е на приятел, който си поддържа колите безкомпромисно, иначе хич и не бих я погледнал.

    та, на въпроса, някой с повече познания и най-вече личен опит да сподели интимните тайни на модела?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bmw.JPG
Прегледи:785
Размер:306.8 КБ
ID:6888391
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  • #2
    Извинявам се за спама, ама на Субаруто , само задни мост ли му е проблем ? Имам едно , дето му изтрака двигателя
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • #3
      Основния проблем е това. Не са правени гарнитури , доливам антифриз и карам така вече 6 7 години. Има един маншон на полуоска и два шарнири за смяна. Другото е ок, двигател, скорости, диференциали . Изкърпена е преди 4години добре, отдолу има ръжда разбира се. 0888718816 ми е тел. Ако искаш звънни
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Идеята ми беше ако ти трябва заден мост да ти подаря моя , ама ще трябва да си го демонтираш сам

      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        Няма да я правя.

    • #4
      Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение

      та, на въпроса, някой с повече познания и най-вече личен опит да сподели интимните тайни на модела?
      Изискват поддръжка, която не е евтина. За 3 години съм налял около 7 000 лв, но моята беше позанемарена. Иначе проблемни са дюзи, ДПФ, спирачни дискове, климатик, съединител с маховик или торк и т.н.

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от Балканджи Преглед на мнение

        Изискват поддръжка, която не е евтина. За 3 години съм налял около 7 000 лв, но моята беше позанемарена. Иначе проблемни са дюзи, ДПФ, спирачни дискове, климатик, съединител с маховик или торк и т.н.
        Твоята коя година е. Тази ще я гледам, само защото собственика ми е приятел от 25г.и знам как си поддържа колите.
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • Балканджи
          Балканджи коментира
          Редактиране на коментар
          Моята е преди фейслифта, но болежките са по принцип за модела. Пропуснах вихрови клапи, компресор на нивомата, моторчето на чистачките дава фира и е доста скъпо, антенния модул се наводнява лесно, машинката за отваряне на 5-тата врата... Ако я поддържаш качествено удоволствието от шофирането е голямо.

      • #6
        Инфото е малко...Твоят приятел я е купил нова,или втора употреба?Доказателства за реален пробег?Колко и иска?Какви екстри има?Попитай го колко му излиза приблизително годишно да я поддържа безкомпромисно,а после прецени колко искаш да даваш максимално.Мисля,че ако я купиш,едва ли ще даваш за поддръжка под 2500-3000 лв за година.Това е относително,може и да си късметлия,или да караш малко.Но частите са много по-скъпи от нормалното...

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Когато си избирам кола на старо, гледам текущото състояние и да стигнат парите за първоначалното обслужване и гуми, ако няма. Иначе за 30години съм се наслушал на какво ли не и ако взема да мисля колко евентуални ремонти ще има, ще си ходя с метрото.

      • #7
        Познавам хора с този модел и нещата са близки до това, което колегата ( krassitch) споделя. Разходите са си адекватни за класа ("магистрален лайнер") и стига да са по силите ВИ , може да се "гмурнете".
        Просто "гребенчето" е Ваш проблем.
        Късмет!

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Предпочитам стегнат премиум клас на старо от чисто нова пласмасарка. А късмет си е нужен, благодаря

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          И със синовете сме на това мнение. Освен емоция трябва да има и някаква логика при избора на автомобил .
          Но на всички купувани автомобили в семейството и на приятелите, най безкомпромисно поддържам спирачната система.
          Ако карате по динамично, е желателно да смените предните дискове (едни 500лв понякога са разликата между живота и....) к-т ,тези вече са с доста видим ръб.
          Като качество съм доволен от АТЕ ( а и на много марки са в първоначалното вграждане).

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          о не, карах динамично преди 20г. , сега почти пенсионерската, но спирачки трябва да имам добри във всички случаи.

      • #8
        Определящи са реалните километри и покупната цена. Иначе е ясно, че този клас коли имат скъпа подръжка.
        Grand Cherokee WJ
        Dodge Caliber
        E 430 4-matic-T(S210)
        GLK

        Коментар


        • #9
          Многократно съм се убеждавал в мъдростта на поговорката:-С твоят яж и пий,алъш-вериш да нямаш!Обаче пак съм настъпвал същата мотика многократноАко случайно,след като я купиш,нещо скъпо се повреди, е много вероятно да го обвиниш в измама.И приятелството да приключи...

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            Не съм толкова лош приятел, споко

        • #10
          Не пишеш с кой двигател е!
          Иначе кола като кола, BMW като BMW. Зад волана независимо какъв шофьор си (напорист или спокоен) управлението е удоволствие!
          Ако е с ръчни скорости, което ме съмнява - съединителя с демферния маховик е много скъп консуматив, смяната на ангренажната верига също. Части от първа до n-та употреба бол!

          Коментар


          • #11
            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
            Не пишеш с кой двигател е!
            Иначе кола като кола, BMW като BMW. Зад волана независимо какъв шофьор си (напорист или спокоен) управлението е удоволствие!
            Ако е с ръчни скорости, което ме съмнява - съединителя с демферния маховик е много скъп консуматив, смяната на ангренажната верига също. Части от първа до n-та употреба бол!
            Редови 6так ,235 к.с. произведена е края на 2009, от 4 години е в бг, 2 години в била при човек, който кара и поддържа, ремонтира само БМВ. После я взима моя приятел , има навъртени 20хил. Но сега иска голям джип. Автомат е , 4х4
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • noname12
              noname12 коментира
              Редактиране на коментар
              Не знам какви пари ти я дава и не е и моя работа, но ако колата е в добро общо състояние, защо не!
              Това което мен би ме отказало е че е ниска - друг косур не виждам!

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              Не е много ниска , 16см. мисля са ми достатъчни, имам едни 100м. до вилата стръмен баир, дето тусона на предно с чисто нови зимни гуми не се качва, а субаруто не го усеща. Иначе карам само по асвалт отдавна. Парите не са малко, една от най скъпите е спрямо обявите, но е обслужена и има 2ри комплект джанти с гуми на една зима .

          • #12
            Не пишеш колко пари иска авера, но ако е повече от 20к не си струва.
            Grand Cherokee WJ
            Dodge Caliber
            E 430 4-matic-T(S210)
            GLK

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              не е повече, а и не е важно, аз гледам състоянието на колата - на днешния пазар, хубаво и евтино няма

          • #13
            Взех я, даже изгорих първия резервоар нафта. Единствено не ми харесват гумите че са 245/40/18 а аз нископрофилни гуми няма да карам .
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              8,3 за 700 км, но от тях 500 са магистрала. Досега карах Субару на бензин , та направо ми се вижда малко това 8,3 😂😁
              + това вчера открих че имало спортен режим, та следващия резервоар няма да е 8,3 😉

            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Гуми 245/40/18 са стандартни за тази кола:
              https://www.tyrereviews.com/Tyres_Fo...0d-Touring.htm ,
              аз не бих правил експерименти. Най-малко разходът ще се повиши значително.

            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              знам че са стандартни за 18", вчера сложих зимните 225/50/17 /също стандартни/ и коренна разлика при преминаване през неравности. максимално влизат 225/55/17 и ще търся такива летни, но трябват и джанти 17

          • #14
            Честито колега, модела е супер особенно фейслифта, скоростите са здрави единствено раздатката е по кекава и предни полуоски, ако усетиш вибрация след време. Това са по скъпите неща на този модел. Двигателя ти кой е точно със задната верига ли ?

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              Май не, 235к.с е

          • #15
            Това е супер корав двигател, не е скъп за поддръжка, слагай винаги бардал в нафтата отразява му се добре. носи на ремап доста добре този мотор, кутията също, ама това са неща за млади карачи . Общо взето ако е гледана добре няма какво да я мислиш.

            П.С провери веригата на двигателя ако не е сменяна и колата е над 200 хиляди си я смени.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X