Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

    Трябва ми нещо голямо и 7-местно и съм се замислил за Мерцедес ГЛ. Ще се кара 99% по асфалт и най-вече в България. Обаче има някои неща, които ме притесняват, та рекох да питам във форума.
    Мисля за големия дизел или големия бензин(и двете v на 1година максимум, моделна година 2009 или фейслифта 2010.
    Интересува ме най-вече, как издържа окачването и амортисьорите(еръматик) на БГ-пътищата. При големия дизел скоростната кутия(7г-троник) не се ли тормози с толкова голям въртящ момент ? Проблеми с качеството има ли, щото все пак е правен в щата Алабама, САЩ?
    И друго – кое би било евентуална конкуренция на този “джип”?
    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

  • #2
    До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

    Има фабричен проблем със скоростната кутия. Няколко приятелчета с такива се оплакват.

    Ако искаш нещо "подобно" вземи си Тойота 200, V8 или както там се казва модела.

    Коментар


    • #3
      Re: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

      Ама какъв е точно проблема - да не би да е "ритане" при превключване на по-ниска предавка? Или е генерална повреда някаква? Тойота бих си взел, ама ще ми станат 3 броя.
      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

      Коментар


      • #4
        До: Re: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

        Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
        Ама какъв е точно проблема - да не би да е "ритане" при превключване на по-ниска предавка? Или е генерална повреда някаква? Тойота бих си взел, ама ще ми станат 3 броя.
        Гърмят си нещо, гаранционно. На трима човека около мен гръмнаха за по 20-тина хиляди. Иначе да. Започва да подритва, но при сменяне към по-горна. Сменя с шут.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

          ГЛ-420ЦДИ,закупен чисто нов от дилъра(след 4 месеца чакане)-след 10 000км. изпуснал заден ляв амортисьор,дясно огледало започна да не се затваря и отваря добре....вече 40 000км. няма други забележки...освен,че сервиза на вносителя е отвратителен(не,че ТМ-Ауто са по -различни,де!).А,и Мерцедес отдавна не е това,което беше!Всичко вече е една "стока"!
          За да направиш избор трябва да покараш возилото,което те интересува-друг начин няма!
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

            Това е безобразно претоварен 300 S. Кросовър, или както там казват на хермафродитите. Няма как да деяни, при чак такова претоварване. Онова все пак е мислено за нисък скоростен автомобил. Не го и поглеждай. Макар че МЛ е още по-зле.
            Не знам за японските, но трябва да гледаш по скоро към тях. Или към вече немодния Туарег.
            Зависи дали го искаш за много километри, или за представителни мероприятия.

            Коментар


            • #7
              Re: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

              На тестдрайв ще взема да ида, но засега не бързам, понеже в цената има 10-на хиляди лева акциз. Та ще се пазарува чак след 1-ви Януари. Лошото е, че от един тестдрайв няма как да разбера тая кола колко е здрава.

              По принцип ще я карам докато е в гаранция+ още една година. Но това не значи, че ми е приятно да ходя в Балкан Стар. А най-гадното е да ти се счупи нова кола.

              В ГЛ-а главно ме привличат пълноразмерните места на третия ред и доволното количество екстри(примерно вентилирани седалки). Вече се продават и първите бройки от модел 2010, който има фейслифт.

              Най-голямо притеснение съответно имам за здравината. Най-вече за airmatic-а и скоростната кутия, която според мен не е сметната за такава комбинация от въртящ момент и маса. Дали ще издържи 100-на хиляди км без много пазене из дупките. За офроуд ще си запазя 80-ката.

              Единственото друго, за което съм мислил, е Голямата Тойота. Обаче тия от Тойота нещо са се объркали с цената, т.е. 200-цата според мен не предлага достатъчно за парите си. От друга страна, ГЛ-а се прави в САЩ и може да се намери на доста интересни цени.

              p.s. окачването на Гл е различно от на Мл и на пръв поглед няма нищо стряскащо, освен airmatic-a:



              Последно редактирано от msi200; 03-09-09, 16:43.
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • #8
                Re: До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                ГЛ-420ЦДИ,закупен чисто нов от дилъра(след 4 месеца чакане)-след 10 000км. изпуснал заден ляв амортисьор,дясно огледало започна да не се затваря и отваря добре....вече 40 000км. няма други забележки...освен,че сервиза на вносителя е отвратителен(не,че ТМ-Ауто са по -различни,де!).А,и Мерцедес отдавна не е това,което беше!Всичко вече е една "стока"!
                За да направиш избор трябва да покараш возилото,което те интересува-друг начин няма!
                А коя моделна година е този ГЛ, и в България ли се кара?

                Иначе аз съм доволен от дилърите на Мерцедес, освен Софийския.

                Дарс-ауто Сливен и Бургас ми вършат идеална работа и ги препоръчвам на всички.
                "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                  малко позакъснял отговор но сега видях темата , от 3 години карам 420 ГЛ и за 100-ина хил има сменени по гаранция лява полуоска (заради каре ) и компресор за айрматика, служебен е и се кара като такъв но без ОФФ , перфектен за дълъг път , разход м-у 10 и 16 и като изкл. скъпата поддръжка е много добър мечок , кутията рита рядко по наклон напред при превкл. от P на D , АКО ВИ ИНТЕРЕСУВА ДРУГО НА ЛС
                  GL420, G500

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                    А, не е закъснял, аз още нищо не съм взел.

                    Карах 420цди на тестдрайв и според моите разбирания това е най-доброто на пазара за паркетници в момента. Огромен е, върви като лека кола и вози почти като С-класа. Само за тоя мотор 420 цди ми казаха, че не бил много икономичен. 500 бензин харчел 2 литра отгоре извънградско, но при малко километри излизало по-евтино заради разликата в поддръжката. А и понеже ще се купува на старо, като че ли 500 ще е по-сигурно.

                    Иначе от този клас джипове на нашия пазар май само Тойотата 200 може да се сравни с ГЛ-а. Рейндж Ровъра е много скъп и на мен лично не ми хареса, може би щото самия модел е стар. А Лексус ЛХ570 не се внася изобщо.
                    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                      Като каза "САЩ" се сетих за Инфинити. Именно те са кралете в едрогабаритките, а не Тойота и са пряк конкурент на Мерцедеса + липси на проблемите му + ниски цени на поддръжката при условие че имаш контакти в САЩ за частите!
                      Не знам дали Мурано е достатъчно за теб, но имат и по-тежка артилерия в лицето на FX45 до FX56

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                        Кексус ако ще е от тук,лично мнение.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                          здравейте искам да попитам знае ли някой как се чисти инспекцията за маслото благодаря ви предварително

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за ГЛ - здравина и т.н.

                            Преди около месец четох една статия в Ауто Билд за въпросния модел. По точно става дума за тест с продължителност 100 000км. Разходът на гориво за целия тест възлизаше на точно 13,84л/100км. Били са нужни 5 литра от доливане на масло за това време. И най-същественото беше, че но 80 000км се налага смяната на повредения компресол Airmatic (в случая гаранционно). Аз лично винаги съм харесвал този модел, просто ме радва и на колкото хора да го похваля, все започват да ми обясняват какъв боклук бил. Пряк конкурент му е горе споменатата ЛК 200 с носеща рама (лично според мен голям плюс) и страхотен новоразработен двигател. Тук става дума за не малко пари. И да, ЛК-то може да е по-надеждно, Мерцедесът по-красив и стилен и всичко опира до вкус и изисквания. Човек трябва да ги тества и да усети кое най-много го радва (е, един ден и аз ще мога да си ги пазволя! ).
                            Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X