От голф 3 минах на 5 (вече 2 години), но много ми закача от долу. Вярно държи се стабилно на пътя, но ми омръзна за закачам всички неравности по пътя. Особено като падне снега ставам като снегорин - вижда се къде съм успял да премина и съм изчистил снега.
И така търся по-висока кола (да кажем като ориентир голф 3, а не чак джип), но ми прави впечатление, че всичко ново (след 2010) е по-ниско. Искам да е икономична, ще се използва за всекидневно шофиране и събото-неделни разходки (200+ км). Дизеловите двигатели ми доставят по-голямо удоволствие от шофирането, но всички последно време се опитват да ми наложат бензин. Цена - бих дал до към 20к, но все пак ако си харесам нещо до под 10 няма да е лошо.
Някои модели, които прегледах по диагонал:
Йети - все ми се ще да не е сув (би трябвало да е по-евтино и икономично)
Тойота корола версо - Както се споменаваше на едно място "това са здрави и икономични коли, хората са ги купили, за да ги карат". При положение, че последните са 2009 ще бъде на много хиляди км.
Субару форестер - скъпа поддръжка
Поло крос - Вижда ми се малко (1,90 съм), пък и не е много разпространено, ако се наложи да се търсят части втора ръка.
Дачия Сандеро - Много хора плюят дачия и не знам втора ръка дали си заслужава.
Октавия скаут - идва ми дълга
Фабия комби скаут - на снимки и коментари изглежда добре, но не намерих да се продава тук.
Баничарка - Карал съм служебни берлинго 2004 и 2012г. Старото на магистралата се усеща как вятъра спира колата. При новото е пооправена аеродинамиката, но освен по огледалата назад е трудно да се види нещо през прозорците. Освен това и при двете по черен път когато и двете предни гуми попаднат в дупка имам чувството, че ще се закопа. При новото ми се схваща крака, но това е от ситроен интериора.
И така търся по-висока кола (да кажем като ориентир голф 3, а не чак джип), но ми прави впечатление, че всичко ново (след 2010) е по-ниско. Искам да е икономична, ще се използва за всекидневно шофиране и събото-неделни разходки (200+ км). Дизеловите двигатели ми доставят по-голямо удоволствие от шофирането, но всички последно време се опитват да ми наложат бензин. Цена - бих дал до към 20к, но все пак ако си харесам нещо до под 10 няма да е лошо.
Някои модели, които прегледах по диагонал:
Йети - все ми се ще да не е сув (би трябвало да е по-евтино и икономично)
Тойота корола версо - Както се споменаваше на едно място "това са здрави и икономични коли, хората са ги купили, за да ги карат". При положение, че последните са 2009 ще бъде на много хиляди км.
Субару форестер - скъпа поддръжка
Поло крос - Вижда ми се малко (1,90 съм), пък и не е много разпространено, ако се наложи да се търсят части втора ръка.
Дачия Сандеро - Много хора плюят дачия и не знам втора ръка дали си заслужава.
Октавия скаут - идва ми дълга
Фабия комби скаут - на снимки и коментари изглежда добре, но не намерих да се продава тук.
Баничарка - Карал съм служебни берлинго 2004 и 2012г. Старото на магистралата се усеща как вятъра спира колата. При новото е пооправена аеродинамиката, но освен по огледалата назад е трудно да се види нещо през прозорците. Освен това и при двете по черен път когато и двете предни гуми попаднат в дупка имам чувството, че ще се закопа. При новото ми се схваща крака, но това е от ситроен интериора.
Коментар