Здравейте, момчета! Налага се да купя нещо като миниван (еднообемно купе), но със силно ограничен бюджет - 2500. Та първото питане е френска или италианска беля да си докарам до главата, тоест нещо от евровановете плюс Еспас? Второ питане - аз лично съм привърженик на газифицираните бензини, но знам, че това яде от свободното пространство, което никога не стига. Във връзка с това има ли дори и теоретичен шанс да се ползва 20 годишен дизел без много ядове и ако да, френски или италиански да бъде.Благодаря предварително за съветите!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Евровановете около 2000-а или Еспас от същите години
Свий
X
-
Евровановете на Ситроен,Пежо,Фиат и Ланча са едно и също с малка разлика във физиономиите,даже се правят на едно и също място в Италия.
Така,че кое ще избереш си е въпрос на вкус и на по запазения екземпляр.
Не харесвам Рендетата,макар да съм карал няколко модела-за мен ПСА са доста по добрите автомобили.
От над 20 години карам само дизели на ПСА и нямам почти никакви оплаквания,а е знайно,че френския дизел в частност на Пежо е всепризнат със здравина и дълготрайност.
За италианските нямам наблюдения,но мисля,че евровановете са само с френски дизели.
Преди седмица разглобихме един Ц8 за части и мога да кажа,че е много удобен автомобил-с три реда седалки ,като се махне последния ред се открива огромно товарно пространство,въртящи се предни, много добра возия.Само малко е наврян мотора под гредата под предното стъкло,но това важи за всички ванове.Последно редактирано от Даниел Цветков; 14-06-21, 08:53.
-
За рендето нищо не знам,не съм имал от тази марка-грозни са ми.Бих търсил Пежо 806,Ситроен Евазион,или Фиат,те са практически еднакви.Май само на Фиата монтират и някакъв бензинов 2000 кубиков мотор.Вероятността да намериш някое от тези в добро здраве,а и за тези пари,граничи с шанса да удариш шестица от тотото.Разбира се,дизела е верния избор.Бензин би харчел около 12-13 литра,а дизел-7-7,5.Случайно видях да се продава изключително запазен Пежо 806 във Франция,за... 6000 евро
Коментар
-
Еспейс ако намериш с 2.0 бензин мотор, е добър вариянт. Без значение 113 или 136 к.с.. Дизелите са масово 2,2 dTI и dCI - за нищо на света не взимай от тях.
От Фиат/Пежо/Ситроен, гледам тук ти предлагат Юлис/806/Евазион. Но има и Скудо/Експерт/Джъмпи пътническа версия, които са с малко по-голям вътрешен обем и двойна задна врата.
На толкова дърта барака, най-добре е да гледаш състоянието и, че тези ванове обикновено навъртат доста километриNissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
dTi не е проблемен мотор, dCI бягай на далече.
-
Позволи ми да не съм съгласен с теб 8 година карам Лагуна 1 точно с този мотор абсолютно никакви ядове. Не знам може с Еспейс да не е добра комбинация! Виж за 2.2 dCI съм виждал и съм чувал ужасии, но това не пречи да има хора които се кълнът в този двигател!
-
-
Еврованове или Еспас - ми той Еспас е родоначалник на евровановете.
Един такъв Еспас 4х4 1998г подарих наскоро (за 0 лева). Всъщност вървеше и нямаше ръжда, проблемите му бяха с пластмасите и неоправяемите спирачни апарати отзад. Тия които не са 4х4 нямат проблема със спирачките.
Газовата бутилка се слага на мястото на резервната гума под купето и не пречи.
Коментар
-
Имал съм еспас 2 преди години, 2,2 бензин. Баси и просторната и висока кола. Водил съм я и на риба, и на лов, чудесно се справяше. Поцинковано купе ли, заварки ли и пластмаси за калници и капаци - демек, държи на ръжда. Запомнил съм я като здрава. Усещането и беше като на по стабилен и вървящ барказПоследно редактирано от mikivt; 15-06-21, 08:35.
Коментар
-
И аз много мили спомени имам ама взе да ми излиза над амбициите на хоби монтьор, а професионалните взеха да ми го връщат щото нема части.
Иначе да - цинк щедро навсякъде където изобщо има метал, корозията отсъства като понятие, двигателят (бензиновия !) неубиваем.
Жената много го заобича и бързо се научи да го пълни до горе.
Сега съм го заменил с Крайслер Гранд Вояджър - ама никак не влиза в 2500лв...
-
-
Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнениеVW Sharan и някакъв подобен сеат имаше.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Като горТ соПственик на Форд Галакси, 2.3 бензин 2003 година,мога да кажа само положителни неща за това желязо. Големият мотор,разбирасе си похарчва,но върви напълно прилично. По моя има ръжда тук-там, но има и не ръждиви такива. Мотора е с верига и засега съм сменял само консумативи.
Резервното колела е монтирано под пода на багажника, спокоино можеш да си сложиш АГУ с кръгла бутилка под пода.Аз сига се оглеждам за газифициран такъв.
Всички седалки, без предните две, се махат за минути и получаваш много прилично товарно пространство.
Успех в търсенето.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
А как е с маслото тоя двигател? Имам мазда 6 със същия двигател и си похарчва при високи обороти. Зная че на Галакси, Форд не-знам-си-какво/Мазда Трибют са с по - малко кончета. Чудя се дали на едно едно място ги правят и съответно същите дертове.
-
"А как е с маслото тоя двигател? Имам мазда 6 със същия двигател и си похарчва при високи обороти. Зная че на Галакси, Форд не-знам-си-какво/Мазда Трибют са с по - малко кончета. Чудя се дали на едно едно място ги правят и съответно същите дертове."
Не знам,дали е същия като на Мазда... Този е почти неубиваем, докато Мазда Трибют и Форд Маверик с прецакани мотори има в изобилие.
И моя похарчва масло,но за мото на 200+ хиляди ми се струва нормално. Кията на жената е по-зле.
Ако го задържа докато направи 350-400 хиляди,може и да стигна до смяна на верига... тогава ще го мисля.
-
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение.............Но има и Скудо/Експерт/Джъмпи пътническа версия, ................
Това са товарните версии с 2 места.
По темата брат ми има Пежо 806 2.1 ТД.
Еми добро е ама не съвсем безпроблемна кола, напоследък доста пари по окачването, течове от двигател и кутия, рейката и тя а бе дърта кошница и всичко е на късмет как ше ти дойде.
Иначе си върви добре и има вътък харчи даже и под 7 смесено ако не се юрка.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар