Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chevrolet Lacetti бензин 1.8 след 2005г. комби на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Chevrolet Lacetti бензин 1.8 след 2005г. комби на газ

    Здравейте ! Някой има ли впечатления от въпросния автомобил ? Твърдо ли е окачването , здраво ли е ? Има ли ръжда , как е интериора, мотора тих ли е ? Благодаря предварително !

  • #2
    Ако е с фамозния "Ecotec" двигател на GM - силно НЕ препоръчвам.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      Бегай далече. Виж кога е била нова може и да е била кола. Освен ако не ти я дадат за 500 лева. Караш и като се прецака и на вторични.

      Коментар


      • #4
        Ей , що така ...... ?

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          "Екотек" са пословично калпави двигатели - маслояди, с изгарящи електронни компоненти (пр. разпределителна плочка или както там се нарича "електронното делко"), късат ремък заради честа повреда във водната помпа, която се върти от ангренажния ремък, оттам "засрещат клапани с бутала" (по форумному), след десетина години им се разпада изолацията на всички кабели (туй при "Опел", за другите не знам), абе лоша работа. Иначе докато колата е на 5-6-7 години, върви доста добре. Имах "Вектра" 1997 г., 1,8 i "Ecotec", при мен от 2004 г., описаните по-горе проблеми започнаха още 2006, а 2008 я бракувах с кеф.

        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Да ми намериш едно делко за екотек? Плащам колкото кажеш...

      • #5
        Това за хабенето на масло е характерно за 1.6 до определен номер на двигателя доколкото знам.

        Коментар


        • #6
          Имаме няколко такива служебни автомобили. Нубира и Лачети и ги познавам добре. Модификациите на 1.8 са две. Едната е Екотек 3 а другата D-tec, съответно 121 и 122к.с. И двата двигателя са пословични боклуци, като Д текът е леко по-читав.
          На около 180 000км (от нови) почват неистово да горят масло. Возията е като на лагерница с руски лагери. Ходовата част е сравнително здрава. Спирачната система, особено задните спирачни апарати са под всякаква критика. Гният за световно. Рзаходът е около 10/100 газ. Иначе са прости, като министър председател и лесни за ремонт. Частите са относително евтини,но не бих си причинил този автомобил.
          При Екотек 3 редовно гори блок-бобината за запалването. 1,6 са една идея по-добри.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #7
            На вас кой садист ви избира колите? уаз патриот, шевролет лачети?




            "Екотек" са пословично калпави двигатели - маслояди, с изгарящи електронни компоненти (пр. разпределителна плочка или както там се нарича "електронното делко")

            Тука не знам какво да кажа, толкова много глупости с толкова малко думи... гагата този път надмина себе си.
            Иначе екотек пише на една камара опелови мотори, няколко от тях и то само в някои модификации са калпави и маслояди, но заради тях и заради форумни специалисти чули,недочули им се носи "славата".


            Колкото до конкретния модел, освен ако не ти го дават на цена близка до вторични, търси нещо друго.

            Коментар


            • #8
              Мани бе ,тия опелЕ ,кат не им смениш водната помпа ,тя се чупи (ЧУДО НЕВИЖДАНО ) и удря клапани (ПАК ЧУДО НЕВИЖДАНО) ,но на пишман-терикатите ,дет са спестили 50 лв им идва нанагорно и КРАЙ-ЕКОТЕКА НЕ СТАВА!!! Екотек пишат и на 1,7 исузо ,както и на 1,9ЖТД на фиат, как не са видяли че не стават ,та да ги спрат форевър. А онез ,със плочката в делкото още се движат ,за разлика от много връстници. И не им изпадат шарнирите...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #9
                Само да вметна че този "Шевролет" е произведен в Корея

                Как може в този форум да има някой дето не харесва произведенията на корейската автомобилна мисъл

                Киа и Хуйдай са най уважаваните автомобили тук.
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #10
                  Явно няма достатъчно собственици на шевролей във форума.Тук традицията е нашто гардже най-хубаво.Ей сега ще завалят предложения за спортидж, гега и 40 годишни тойоти

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    Мани бе ,тия опелЕ ,кат не им смениш водната помпа ,тя се чупи (ЧУДО НЕВИЖДАНО ) и удря клапани (ПАК ЧУДО НЕВИЖДАНО) ,но на пишман-терикатите ,дет са спестили 50 лв им идва нанагорно и КРАЙ-ЕКОТЕКА НЕ СТАВА!!! Екотек пишат и на 1,7 исузо ,както и на 1,9ЖТД на фиат, как не са видяли че не стават ,та да ги спрат форевър. ...
                    Напълно го подкрепям !

                    Коментар


                    • Bogoljub Gagic
                      Bogoljub Gagic коментира
                      Редактиране на коментар
                      Какво подкрепяш - смяна на водна помпа профилактично на всяка смяна на маслото?
                      Щото блокира без никакви признаци, звуци или други "предупреждения".
                      Имам си девиз НИКОГА ВЕЧЕ ОПЕЛ, па който е мазохист, да се прави на компетентен. Други марки що нямат същите проблеми?

                    • venkabg
                      venkabg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Гагич, пълни глупости! Ще блокира... като не е сменяна овреме. И това не е патент на Опел. Помпа като помпа. Ако е читава-кара, ако не... сменяш. Аз моята на Ланоса я държах 100хил.км(две смени ангренаж) и не ми е създавала никакви проблеми. Та помпата не е дерт, даже при малко мундарско отношение(каквото е моето).
                      Лачети би трябвало да имат и 1.6 102коня. Поне Ланоса има такъв двигател. Казват, че той е читав.

                    • Bogoljub Gagic
                      Bogoljub Gagic коментира
                      Редактиране на коментар
                      То да му беше само водната помпа проблем на "Екотека", но-о-о-о-о, нека да си купи, бе, да си купи авторът на темата това, дето е намислил и го агитирате тука

                  • #12
                    Нямам опит с Опел, освен Рекорд и Капитен , които бяха всичко друго, но не и чупливи. Упоменатото в темата творение на Джендерал мотърс, обаче познавам по-добре, отколкото бих желал и не бих си го причинил. С водни помпи, проблеми категорично не е имало (наблюдение на десетина Нубира/Лачети), за сметка на това има други проблеми, пък са и по-дървени дори от Дачия.
                    Кола за 5лв, която се поддържа за 3лв. за сметка на това относително често. Мога да опиша в детайли проблемите на двете модификации на двигателя, но едва ли е важно.
                    Интересното е, че предшествениците им Нексия оставаха без здраво място по ламарините, също като на Ясен Уазката, но бяха безотказни като агрегати и вървяха до пълен разпад на купетата.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X