Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ауди Q5 vs Мерцедес GLK ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ауди Q5 vs Мерцедес GLK ?

    Напоследък се замислям за някое СУВче в този размер... задължително дизел, автоматична ск... По-скоро 4 отколкото 6 цилиндров...
    Причината е, че децата пораснаха и все по-рядко ще ходим на почивка заедно... тоест огромен обем не ми е нужен...
    За мотора-- мнозинството автомобили по пътищата са толкова бавни , че дори и с кадито съм постоянно в "изчакване"
    Да не споменавам триногите и т.н

    Оглеждам се за екземпляри от 2014-2015г....
    Кой от двата модела е по-сполучлив и кой - по-трошлив...
    За G-троника чета , че е проблемен..?
    Визуално клоня към мерцедеса... Те пък го спряли от производство 2015г
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Глк е на база ц клас. Дават го за най надежния от гамата на производителя комбинация с 2.2 дизел.
    При мен пък Г троника излезна по безпроблемен от предшествиника с 5 ск. Наблюденията ми са върху преди w163 сега w164.
    За Ауди нямам мнение.
    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

    Коментар


    • #3
      Гледам, че масово са на 20 цола гуми... Хич не ми се вижда добре за разбитите ни пътища.... https://youtu.be/dnnrRjFhd-w
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • Даниел Чобанов
        Даниел Чобанов коментира
        Редактиране на коментар
        Даже и спорт пакет което оскъпява още цената на гумите но пък винаги може да ги смениш с други

    • #4
      ГЛКто от последните години е добро за целта,от ФауВе напудрено впечатление нямам,но тук моите не са се оплакали ГЛКто да има кой знае какви проблеми освен,че е размер 42 и ти стиска в раменете
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #5
        Карам 2,0 на ВАГ - на 140к км е на Супърб 2015та, а в фирмата има още 5 такива до 220к км - от двигателите и ДиЕсДжи - няма оплаквания, единствено 1 от Супърбите счупи заден диф при цена 7000 лв - имат си го като фабричен проблем, на 2рата година сменят конструкцията и проблема е отстранен - лагерите на полуоските нямат външно тяло а се трият в корпуса. Та ДВГ 2,0 върви прилично и харчи малко, но Кю5 има шантава автоматична ск кутия - не е ДиЕсДжи - и ремонтите са и скъпи.
        O888 749-O86
        C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
        NC 750

        Коментар


        • #6
          Аз 2.0ТДИ го знам добре - нали имам кади 4х4 вече 3г... А баща ми има пасат 2013г купен от магазина... Въпросът е останалата "карантия"...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • m4r1qn
            m4r1qn коментира
            Редактиране на коментар
            Кю5 го дават да е със 170 кс мотор - той определено е по добър от вечния пациент с кекавите горивни елементи и опърничави температурни датчици .... Мой познат има Кю5 с въпросната шантава ск кутия - но за мотора говоря - ауспусите са поръждясали от влагата но нямат черно, на друг френд но със А6 също ауспусите са супер чисти, а на Скодите - не са, черни са.

          • v_0
            v_0 коментира
            Редактиране на коментар
            Ако финално между тях е избора, мога да те свържа с момчета, които имат сервизи за съответните марки и да те ориентират за предимства и недостатъци. И двамата са ми приятели и няма да те подведат.

        • #7
          Мой познат (собственик на сервиз) наскоро купи Q5 нов внос от Швейцария на реални 180х.км... Над 1000лв е дал за части по цени на едро "за да я приведе в годност" - носачи, тампони на мотора и т.н... Хубаво изглеждат, приятни са за каране, ама не са особено здрави германските автомобили... Тук сравнението с Хюндая е убийствено... купих го на 220х.км навъртяни по нашите "пътища" , не по швейцарските и след това му навъртях още 60,000км преди въобще да сменя някаква част...
          започвам да си мисля, че е по-добре да си взема нещо японско...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • krasi-mir
            krasi-mir коментира
            Редактиране на коментар
            Не се изразих правилно.
            Исках да наблегна на това, че и двете са планетарни с хидротрансформатор. Не съм пробвал автомата на CR-V и затова споменах този на Ивеко, което карам от 1г. От 11г карам само Хонда автоматици (4 броя), ама класическия 4-степенен хидротрансформатор. Никакви драми. От половин година съпругата ми кара Авенсис автомат, който, доколкото разбрах също е планетарен. Колата е на 220К мили и кутията е перфектна. Таааа, с 2 думи - много съм доволен и от Хондовия класически и от планетарния.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Пак малко неправилно... Класически и планетарен е едно и също. Просто по-новите версии на класическия имат повече степени.
            Между другото, пиша от града, където е централата на ZF, и където е основана тази марка(живея наблизо). Доста от производствата на скоростни кутии също са им тук(предлагат много добри условия за работа, но трябват яки връзки за да влезе човек там). След малко ще мина и покрай центъра им за изпитване и софтуерни настройки, в едно близко градче. Наоколо се срещат доста тестови модели на различни марки автомобили, облепени с маскировъчни покривала. Тестват също и камиони и автобуси.

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Не исках да оспамя темата в началато, но след като стана дума Рав4 според мен е по-правилния избор.
            Защо Рав4 - като дългогодишен собствени на няколко тойоти мога да кажа, че тези машини са изключително добре измислени, дори и в простота си има замисъл.
            Истината обаче, че понякга са доста надценени в парите, които им търсят!
            Последно редактирано от noname12; 21-12-20, 16:36.

        • #8
          MB 2.2 от тия години е с ОМ651 . Ако го намериш под 200к км (1 собственик частно лице немец) ,струва колкото ляв бъбрек. При мен изкара до 500к без да ме ядосва . Избягвай да пише на гъзъ му 250 , и 220 си върви добре . Съвети : предпочитай 5 степенен хидро автомат и предпочитай 6 цилиндъра дизел и не пипай бензиновите . GLK не е съвсем Benz- не вози като такъв и не завива като такъв. Ауди не съм имал , но Пасат от магазина с 2.0 дизел търкалях 250к км и некъде там почват нервите
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Имах Б6, помпа дюза беше, макар и по-нова година - втора ръка от приятел го взех, купуван нов от БГ. Буквално не знаех какво купувам, беше изключителен автомобил. Карах го до към 220к км. Сериозни проблеми не е имал, сменяни са малко части по окачването, повечето от който от предния собственик - от мене един носач, един тампон и лагер главина 4бр. Дуги ремонти не съм му правил.

            Аз лично съм много доволен от VW и Шкода за сега. Много бой изягоха последните години по медиите ВАГ, мое мнение е, че това беше хибридна атака. Лошото е, че тия санкции, които им наложиха няма как да не са се отразили върху качествто на текущото производство, все пак тези загуби трябва да се покрият някак!

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X