Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tesla прави най-некачествените коли в САЩ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Tesla прави най-некачествените коли в САЩ

    Tesla има 250 проблема на 100 коли (при средно 166)! Тук трябва да се отбележи, че Tesla не фигурира в официалната класация, защото не отговаря на критериите. Причина за това е фактът, че Tesla не разрешава на агенцията да прави проучване между собствениците на модели Tesla в 15 щата. J.D. Power обаче е събрала достатъчно информация от останалите 35 щата, за да изчисли въпросните 250 дефекта на 100 автомобила, но с уточнението, че компанията не участва официално.

    Това е само копи на част от текста в един бг саит, цялото го има на J.D. Power саита.

  • #2
    Тия ги купуват хора които си сменят комповете на 2 години макс та като клекне на третата година за тях е нормално.

    Карах една лодчица на един от главните им инжинери - 2 дни се мъчиха да я оправят,че хибрид и на финала с 30% мощност тръгнахме и изгори като за 3 дизела.........ма иначе много гот
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Какво и е хибридното на лодката?

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Под леглото вместо резервоар с нафта са литиеви батерии,на мястото на мотора е генератор Ламборджини,а пред него електромотора.
      Като заредиш батериите можела да върви със 7 възла за почти 2 часа,НО 2 от трите зареждачки не включваха та няма кой да ги зареди,генератора не се спря за 15 часа и изгори като за 3 плавания,но пък разполагахме само с половината мощност.

      Преди години Лагун се опитаха да го направят това,същото говно и 3 годинки след това от 115 лодки 112 бяха с Янмар дизел...........ма германците Втората Световна.........е да де ГЕРМАНЦИТЕ ВТОРАТА СВЕТОВНА,а не Калифорнииците 21 век,разлика ОГРОМНА

  • #3
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20190126_140454.jpg Прегледи:0 Размер:389.3 КБ ID:6618501Теслоподобна лодка, за изложението миналата година всичко беше ок, но по-късно често преминаваше от "online" към байпас без видима нужда.

    Индиректни впечатление имам от моят съсед. Той е собственик на теслА и през последните няколко месеца два пъти идва репатрак да я отнася към сервиз.
    Проблеми със зареждането и kernel panic
    Последно редактирано от chataloff; 29-06-20, 09:27.
    LZ1UFS

    Коментар


    • #4
      За компания, която прави коли от десетина години, Тесла не е зле бих казал

      Коментар


      • Паджеровод
        Паджеровод коментира
        Редактиране на коментар
        Ako сравняваш Теслите с другите коли сравняваш круши с ягоди. Всичко е различно.

      • royce
        royce коментира
        Редактиране на коментар
        Не знам колко е добре или зле, ама както казват отвъд океана голям хайп ...
        Иначе май Порше им показаха с Тайкан-а какво става, когато колата е направена от производител на автомобили.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Сравнявам мисленето на едните и на другите,това,че е добра идея не значи че изпълнението и е такова,Германците Втората Световна..........

    • #5
      Това което ще напиша е от личен опит-случи се с лично с мен.
      Преди да речем 5 години правих един дребен продукт за Тесла- Когато доиде време да почнем планиране на тестове на изделието ....шах с пешката.
      Няма ни един документ със спецификации от Тесладжите . Като с еправи GM,FCA,Мерц,БМВ и т.н
      Всяко едно електронно изделие си има сума ти тестове на които да се подложи – температурни тестове, вибрационни,тестове за електромагнитна съвместимост и т.н –правиш ги ,показваш резултатите на дизайн релиз инженера в съответната фирма и тогава се дава зелена светлина да се влезе в производство.
      Ама при Теслата даже документи с изисквания нямаше.
      Та една седмица след това само на събрания ходех да се разберем вътрешно фирмено какво да правим
      .По договори излизаше –произвеждаме ,пакетираме и им го пращаме-никви тестове ,нищо.Да ама шефа на качеството се разсмърдя че не можело така - трябвало все пак да тестваме нещо и тогава да пращаме .
      Обаждаме се на Теслите –ами вика нямаме документи –тва е .....Сега вече имат (2020) ама преди нямаше никакво предписание към доставчиците им как да тестват изделията преди да доставят .

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Ако не те знаех какво работиш и ако не съм пил бира с теб щях да помисля,че се бъзикаш

    • #6
      Гледам че в БГ вече се предлагат доста Тесли втора употреба, ма кой да знае че ще поскъпнат толкоз. Аз мога да си позволя тесла до 30лв от близката железария и то качествена. Дет викат гроздето е кисело, а на Мъск му е през оная работа, не може да насмогне на търсенето. Че излизат дефекти е ясно, хората все пак развиват доста неща дето не са правени преди тях , пък и нямат опит. Да не си мислим че в началните години колите с ДВГ са били перфектни . И сега след сто години опит пак дават дефекти и се налага да изтеглят хиляди за ремонт.

      Коментар


      • #7
        Е другите като тестват та що? Не дават дефекти сигурно?

        Знам че не е редно, но и живия живот показва че тествоете също не са гаранция за безпроблемен възел. И доста дори премиум марки през годините са имали проблеми. Сещам се за едни мерцедески табла за торба пари, на които им заминаваше осветлението например.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Поне тестват,а не минават под крилото на тоя или ония пък на финала клиента духа супата.

          100% няма

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Докато има опашка с желаещи да духат супата, всичко е наред.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Тук си много прав,21 век,извратеняци всякакви има

      • #8
        Мерцедес със лампичките на таблото и wv с еко снадала пасти да ядат в сравнение с други провали причинили пряко смъртта на водачите, на пример на toyota се сещам за дефекта на прдала на газта, а преди това на дефекта със заключване на волана - стувал живота на стотици хора....

        Коментар


        • #9
          Така де, а тия продукти са минали изпитания и т.н. Някои дефекти не могат да се открият, колкото и да тестваш, защото не можеш да тестваш в хаотичните реални условия на експлоатация.

          Като си купих последната кола се оказа че има акция по подмяна на пасажерския AirBag, щото при задействане може да отдели парчета, които да наранят пътника. Това 12 години след като автомобила е излязал от завода и при част, монтирана на много други модели, произведени в огромни бройки.

          Гледам Tesla не страда от липса на клиенти, та явно продават нещо повече от купична части.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #10
            Аде успокоих се . Намерих още една причина , да не си купувам Тесла (освем щото не мога да си я позволя) . Вече съм хепи. Братчета ....туй е до 100 за малко над 3сек
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Бързо развиват висока скорост, проблема обаче е да я поддържат. Не че немогат но не са в ефективен режим и бързо приключват батерията.

            • dimkaraganchev
              dimkaraganchev коментира
              Редактиране на коментар
              М-да, поради тази причина в Норвегия теслите се движеха бавно и величествено...

            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Имам 26 годишен мотор , който прави от 0 до 100 за 2.9 сек. На първа скорост.

          • #11

            Juiced коментира
            Днес, 15:01
            Бързо развиват висока скорост, проблема обаче е да я поддържат.
            Никакъв проблем за градска кола. В Лондон, като център на модата, е тъпкано с Тесли напоследък. Ламборджинитата са демоде

            Коментар


            • dimkaraganchev
              dimkaraganchev коментира
              Редактиране на коментар
              Теслите и демоде даже няма да станат. Просто ще ги забравявт. Скоро...

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Няма да е скоро,да глобяват 4 цилиндрови дизелчета могат ма да пускат Тесли без тест още повече го бутат та си е държавна политика не само тук ми къде да е в по-напредничавите.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Тука си се объркАл. Минала си е всички тестове като всяка друга кола. Вътрешнофирмените простотии никой не го интересуват. Сега, това че някой ден контролера на машинката за стъклото ще откачи и ще реши да го отвори в най-неподходящия момент - бял кахър. Има си и съвсем нарочно направени абсолютни малоумия по доста коли привсе минатите тестове.

              А теслите демоде скоро няма да станат. Тепърва има да стават наистина автомобили (защото сега са бутикови градски играчки), тепърва има други да ги догонват и т.н. Демоде ще станат както станаха епълите когато акционерите изнагляха до там че да изгонят Джобс. Разликата е че Мъск си има обичка на ушето, щото и на него се опитваха да му нареждат какво може и какво не, та като нищо ако прекалят ще им тегли сиктира - акции на SpaceX не можеш да си купиш, щото не се търгуват по борсите. Гледай до няколко години (по-малко от броя пръсти на едната ти ръка) колко нули ще прибави към активите на фирмата си, без да му нареждат акционери какво да прави.

              На дъртите производители на автомобили, колкото са им предимствата (чисто финансови практически вече нямат), толкова и недостатъците. Старо куче на нови номера се учи само с много зла гьостерица, а даже и тогава не е сигурно. За да излезе нещо принципно ново при тия, изтича много вода, и точно в това им е слабостта, а точно в това е силата на такива като Мъск - не са закостенели на тема "дедо ми преди 100 години като е отворил завода е рекъл че нещата ще се правят така!".
              Последно редактирано от sparkybg; 02-07-20, 01:57.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X