предполагам е дискутирана темата но не намерих нищо,
та молбата ми е да ми кажете кое е по добрия вариант за покупка .паджерото е 3000 бензин 94г.а черокито е 2.5 тд 98г.ще се ползва за возене и лов.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 3.0 V6 или Гранд Чероки 2.5tdi? /за возене и лов/
Свий
X
-
Возене и лов са две много различни работи... Зависи колко % от едното и другото. Мисля, че паджерото ще те вози по-добре, а с този двигател ще има и повече мощност в гората. Това ако разхода не е важен за теб.
Признавам, че съм пристрастен
но такива са и колегите с Черокитата, които ще наскачат сега
-
Поддръжката на Черокито определено е по-евтина, но пък дава повече откази. Както разбирам 2.5 VМ двигател (италиански) който е икономичен но капризен, пък и се агрегатира с 231-ва раздатка, която е най-здравата, но е парт-тайм, сиреч 4Х4 само на пресечен терен. Като габърити е по-малко от Паджерото и става за в града, но пък е по-тясно въпре. Моите лични предпочитания определено клонят към Чероки (аз самия карам Гранд), но определено не дизелово, а 4.0 бензин, кутия AW4 и 242-ра раздатка, това вече е сериозен агрегат за он и офроад.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
това чероки е с двигател VM има малък проблем с главите особено с една, ако искаш да разбереш коя ... купи си го и ще разбереш
паджерото и то не е цвете, похарчва, обикновено от всичко по много
ако трябваше аз да избирам щях да взема мицубишито но защо ли ...drive alive
Коментар
-
На Стефан от Шумен е таков, а иначе тука един приятел отскоро с Диско щеше да купува такъв, ама беше много очукан и се отказа
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
да разбирам че и двете машини са добри и в случая дизела е по икономичен .но пътуванията са на големи разтояния София-Варна в седмицата веднъж и лов веднъж месечно.и самия аз немога да се навия кой е моя от тези двата.годините са им различни и черокито в случая нее ли по добрия вариянт.и какво най вече трябва да гледам при покупката за ходовата част е по важно че там съм на ВиLZ1NSO
Коментар
-
За Черокито гледай за стандартните неща - вой от мостовете, особенно от задния, вибрации на скорост над 60км/ч, погледни пода над катализатора, там се нагрява повече и има навика да позагнива. Омасляване и мокри петна на изхода на раздатката и мостовете са в кръга на нещата и не са рецидив. Каретата са доста често сменян консуматив, обаче пък са евтини и се сменят за броени минути. Дизела е капризен, там - особенно внимание. Повечето от тези години са достатъчно стегнати, обикновенно не създават сериозни проблеми. Гаранция че ще са ти омекнали предните пружини, там нещата се решават сравнително лесно с две подложки, Балканджията си сложи и е доволен.
Ако още нещо те интересува по-детайлно питай.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
ако няма фрапиращи разлики в техническото състояние, аз бих взел по-новия автомобил - в случая черокито... а и разликата в разхода не е за пренебрегване, особено ако не си любител на АГУ
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
ако ще е бензинов, по-добре да си намери бензиново Чероки - мисля, че са по-евтини от Мицу-тоПървоначално публикуван от PETER BLIZNAKAИма ли място за чудене голям бензинов мотор срещу нефелено дизелче

помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.
Коментар