Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

    Привет,

    нямам много опит с 4х4 автомобили (няколко служебни преди време) и въпросите ми може за някого да са лаишки.
    Смятам след месец да сменям колата с някое от упоменатите по-горе и искам да се допитам до мнения на хората с опит.

    Употреба
    70% градско (задръствания, дупки, ями, черен път и т.н.)
    20% дълъг път
    10% без път
    ================
    10-12к км годишно

    Разход на гориво
    като абсолютна сума ($) е приблизително еднакъв за всички

    Години/пробег
    Outback е с най-малко ('04 / 60-70к), в другия край ще е Х5 ('01 / 150к+), WJ - '03 / 80-100к и ML '02 - 100к+ км.

    ==================================================

    При избора на първо място за всички важи редовното сервизно обслужване, оглед, тест драйв.

    По-специфично:
    - WJ и ML - най-важни са дюзите, т.е. да няма налепи по леглото и т.н.
    - Outback (бензин) - идея си нямам какво да оглеждам освен обичайното под капака и отдолу
    - Х5 - слабото им място са алуминиевите носачи, както и мълвите за по-скъпата подръжка на BMW.

    Задължително ли е да се изчитат компютрите им за грешки, ако проявяват някакви симптоми?

    Поддръжката си е поддръжка и не смятам да спестявам от нея, но искам да избегна до колкото е възможно скрити проблеми при избора.

    Искам да се допитам до субективни/обективни оценки на комфорт, версатилност/утилитарност, редовна поддръжка, от коя слизаш с усмивка и т.н.

    Моите лични (субективни) предпочитания:
    - WJ - класическа визия, двигател/скорости от ML, търся Overland пакет
    - Outback - все още актуален модел, мощен двигател
    - Х5 - дизайн вън/вътре, но най-скъп
    - ML - дизайна му е като на сапунерка (мое мнение), но общото мнение първа ръка на колеги от форума е добро, носи все пак звезда

    Ще съм благодарен за всякакви конкретни съвети за избор и преценка (и по-малко хокания относно моята некомпетенция ).
    ZJ 5.9 (x3.5)

  • #2
    До: Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

    Въпреки, че карам Гранд, за целите, описани от теб и от личен опит аз бих взел Бавареца. И като динамика и като пътно поведение е далеч пред Гранда и МЛа. Двигателят не се чува отвън, да не говорим за вътре.

    Разбира се най-добрият "джип" от трите е Джип и логично възможностите извън пътя са най-големи при него! Той е и единствения с твърди мостове.

    Изборът ти по-скоро трябва да е между МЛа или Х5цата.

    Ако се оглеждаш в Jeep-a сравнението ще е с други марки и модели.

    Аутлендъра на мен не ми се вписва в точно тази група возила.

    Коментар


    • #3
      До: Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

      За мен Аутбека няма слаби места, но моя е с малкия мотор де. Стига да му издържаш на разхода, но всъщност на 10-12К км на готина мисля не е от значение. За МЛ мога да кажа, че е доста дървена возията, по дупките направо ми се взе акъла, а за тези отзад направо не знам. Гранда също не ми допадна особено, но по-добре беше. За Х5 нямам никакви впечатления. Най-добре покарай и сам прецени. А, освен това тази есен излиза новия Аутбек. Има вариант с 3.6 двигател, като на сегашната Трибека. Това си е направо самолет. А Аутбека е 500 кила по-лек. Може обаче да е само за американския пазар де.
      Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
      Opel Frontera V6

      Коментар


      • #4
        До: Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

        Подобен избор правих и аз скоро.
        Само, че без X5 защото е извън възможностите ми и без Outback защото не ми харесва.
        Та преди няколко месеца, след като дълго време гледах ML-и и Черокита, се спрях на второто поради няколко причини:
        Става въпрос за Гранд Чероки Лимитед 2,7 CRD
        - по-евтин;
        - двигателят е на мерцедес, така че по този показател няма значение кое ще избереш;
        - на външен вид е много по-хубав (мое мнение);
        - въпреки, че мерцедесите много ми харесват като комфорт и вътрешен дизайн, черокито се оказа по-хубаво (пак лично мнение);
        Не съм много навътре и голям специалист, но мисля, че поддръжката е по-поносима.
        Смятам, че на цените в момента Черокитата са оптимален вариант между пари и кола от такъв вид (4х4) и клас.
        Доволен съм като цяло.
        Имам само едно разочарование - това в никакъв случай не е превозно средство за магистрали - чувствам го нестабилен и невероятно много клати по неравности. Имам чувството, че съм като линейка по завоите, но това нямаше как да го разбера при покупката.
        Чак, когато излязох извънградско го усетих...не знам как е при другите Джипки, но която и да избереш със здраве да си я караш.

        Коментар


        • #5
          До: Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

          X5 с уточнение че ако е автомат трябва да е с сервизна книжка.Не им се сменя маслото и ако се повреди се сменя кутията отново с необслужваема...живота им казват е до 150 000 км и после разход 30 бона.
          Субару като 2 място после аутлендър-моята класация би била такава

          Коментар


          • #6
            До: Grand Cherokee 2.7 CRD vs. ML270 vs. Outback 3.0 vs. X5 3.0d

            Първоначално публикуван от nikrum Преглед на мнение
            X5 с уточнение че ако е автомат трябва да е с сервизна книжка.Не им се сменя маслото и ако се повреди се сменя кутията отново с необслужваема...живота им казват е до 150 000 км и после разход 30 бона.
            Субару като 2 място после аутлендър-моята класация би била такава
            За Х5-цата автомата мога да потвърдя същото, един джамбаз с/у нас продава една такава. Автомобила чукнал километраж 180к и скоростната се развали (дават и 150к), не се поправя, че била изцяло излята, та кажи речи само нова. Каза, че имало рециклирани , какво значи това, при положение, че не се поправя незнам и неразбирам. Инак като ходова част и двигател били много здрави, за каране по пътищата естествено .
            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X