До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4
Вчера моето Паджеро навърши годинка. Мислех си да пусна тема ЧРД на моя джип, но ми се видя прекалено. Все пак се чувствам длъжен да дам отчет за вече едногодишните ми впечатления и показания.
Навъртени километри - 30 500
Разход - 11,7 при средна скорост 65 км/ч, предполагам, че съотношението градско/извънградско е около 1:1
1 смяна на масло на 17 хил км. (по книжка е на 20, но не изчаках). Мисля, че сумата беше 240 лв.
Дефекти - никакви досега с изключение, че кормилото проскърца. Не е много и не ме дразни, при следващата смяна на масло ще се занимавам с това.
Субективни впечатления: Прекрасна кола. Изключително комфортна, вози меко, особено се усеща разликата при недобър път. Огромно вътрешно пространство. Има място за всичко. Напълно използваем 3 ред седалки като дори остава място за багаж.
5-6 пъти го карах на нещо, което незнам дали се нарича офроуд или черен планински път. Представи се великолепно.
Не мога да ви опиша колко прекрасна е аудиосистемата, която на всичко отгоре и запаметява дисковете.
Изключително стабилна дори при високи скорости. За момент съм пробвал 180 км/ч, достраша ме не от поведението на колата, а от бързо сменящия се пейзаж.
Изключителен плюс е камерата за задно виждане, паркира се наистина лесно.
В спора автоматик/ръчка вече имам твърдо мнение - с автоматик е много хубаво. Голям кеф е пускането по наклон - слагаш на 1 бавна ръчна и колата си върви със 7 км/ч
Минуси:
Аз лично не смятам за минус това, че колата е леко тромава, но за някои може да е минус.
Като слязал от ситроен обаче отчитам следните минуси - неудобно място на пепелника, липса на масички на задните седалки, липса на поставки за чаши на задните седалки. Навигационната система е много хубава, но на нея няма България, а също така и повечето страни, които наистина ме интересуват - Македония, Сърбия, Гърция, Албания.
Спирам, защото Мицубиши не ми плащат за реклама
Вчера моето Паджеро навърши годинка. Мислех си да пусна тема ЧРД на моя джип, но ми се видя прекалено. Все пак се чувствам длъжен да дам отчет за вече едногодишните ми впечатления и показания.
Навъртени километри - 30 500
Разход - 11,7 при средна скорост 65 км/ч, предполагам, че съотношението градско/извънградско е около 1:1
1 смяна на масло на 17 хил км. (по книжка е на 20, но не изчаках). Мисля, че сумата беше 240 лв.
Дефекти - никакви досега с изключение, че кормилото проскърца. Не е много и не ме дразни, при следващата смяна на масло ще се занимавам с това.
Субективни впечатления: Прекрасна кола. Изключително комфортна, вози меко, особено се усеща разликата при недобър път. Огромно вътрешно пространство. Има място за всичко. Напълно използваем 3 ред седалки като дори остава място за багаж.
5-6 пъти го карах на нещо, което незнам дали се нарича офроуд или черен планински път. Представи се великолепно.
Не мога да ви опиша колко прекрасна е аудиосистемата, която на всичко отгоре и запаметява дисковете.
Изключително стабилна дори при високи скорости. За момент съм пробвал 180 км/ч, достраша ме не от поведението на колата, а от бързо сменящия се пейзаж.
Изключителен плюс е камерата за задно виждане, паркира се наистина лесно.
В спора автоматик/ръчка вече имам твърдо мнение - с автоматик е много хубаво. Голям кеф е пускането по наклон - слагаш на 1 бавна ръчна и колата си върви със 7 км/ч
Минуси:
Аз лично не смятам за минус това, че колата е леко тромава, но за някои може да е минус.
Като слязал от ситроен обаче отчитам следните минуси - неудобно място на пепелника, липса на масички на задните седалки, липса на поставки за чаши на задните седалки. Навигационната система е много хубава, но на нея няма България, а също така и повечето страни, които наистина ме интересуват - Македония, Сърбия, Гърция, Албания.
Спирам, защото Мицубиши не ми плащат за реклама
Коментар