Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    ... нали все пак говориме за високо-проходими автомобили ...
    Е, в този случай ударението не е върху високата проходимост, така че все пак Субару-то по-добре отговаря на изискванията.

    ... Решили сме да си купуваме джиповидна кола. Не става дума за офроуд ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

      При сходна дилема, аз избрах Паджерото, не съжалявам въобще.
      Субару е много добра лека кола, но името на правилния модел е импреца, това американското е нито кола, нито кросоувър, та чак не е Субару.

      Паджерото предлага изключителен комфорт и ергономия. Вяро е че на асфалт не може да даде постижения като Трибеката, но все пак говорим за съвсем различни концепции - едното е на интегрирано шаси, другото си е купе.
      Предполагам, че при честа експлоатация по черни пътища, Трибеката ще се раздрънка сравнително бързо, а пластмасите отдолу няма да я предпазят особено.
      Динамиката на Паджерото може да бъде подобрена сравнително лесно
      Фултайм разпределението е добро, имайки пред вид теглото на машината, не мисля, че прехвърлянето на повече мощност към предния мост ще даде положителен ефект при рязко тръгване. Няма проблем да си се кара целогодишно на фултайм, а аз и разлика в разхода не откривам.
      Това за шума - аз лично не го намирам за шумно. Държи си безпроблемно скорости от 160 - 170 км/ч дълго време, на фултайм, а с немските нафти мърка като коте.

      Въпреки всичко сравняването на двете коли е доста трудно, по простата причина, че са много различни като концепция. Едното има плюсове в една посока, другото в друга.

      Успех

      ПП Колеги, няма такъв филм като "само" задно задвижване при Паджерото (и въобще при Супер Селект). Аз го ползвам само в лятните жеги, през останлото време си карам фул тайм.
      Последно редактирано от huko; 16-04-09, 09:24.
      Зима иде

      Коментар


      • #18
        До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

        Субару е една от последните сериозни марки... Но пък точно Трибеката е едно от първите Субару, които според мен не отговарят на реномето на марката... От краткото ми запознанство с този автомобил останах с впечатлението за евтино проектиран и още по-евтино направен... дано не съм прав...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

          Вие добре му обяснявате на колегата, но цитат: "Жена ми е твърдо за Субаруто."... Тя работата май е ясна...

          Коментар


          • #20
            До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

            Някой може ли да ми обясни какъв е келепира от фул-тайма лятото на сух (изпечен) асвалт?

            Яро не знам как е на паджерото.Не познавам тази кола.

            Но AWD на Субаруто ме спаси на голяма скорост/не ми се спомня/.

            В общи линии Субару никъде не казва че колите са за Оff, при тях AWD e система за сигурност.

            Т.е. аз лично съм се убедил в това.

            Определено бях навит за Трибеката навремето, но лека по лека охладнях.

            Съгласен с теб за Легаси - Аутбек.
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • #21
              До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

              Субару Трибека е едно от поредните изключително качествени изпълнрния на"звездната" фирма.Мноооого много бялочовеков Ес-Ю-Ви.След 500 км от Варна до Кърджали и след около два часа тормоз в калта на "Студен кладенец" не ми се качваше в 80-тката.Не зная какво не му харесвате,боксера 3.6 е направо невероятен,возия,комфорт,проходимост-само курдисваш едни яки гуми с джанти и не можеш го стигна с монстъра по проходимост.

              Коментар


              • #22
                До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                А не говорите ли малко наизуст?
                Какво остаряло двойно задвижване при Паджерото?
                Кеф ти парт-тайм, кеф ти фул-тайм. Не виждам по-добра комбинация от такъв тип раздатка, още повече, че не говорим за хард-екплоатация.
                Някой може ли да ми обясни какъв е келепира от фул-тайма лятото на сух (изпечен) асвалт?

                Моите две стотинки - (само) ако имат значение.
                Ако говорим за Аутбек например и Паджеро, категорично бих избрал Аутбека. Трибеката обаче е модел на Субару предимно или първоначално за Щатския пазар. Няма нищо общо като качество на изпълнение, сглобка и т.н. с останалите модели на марката. Карах такава на тест драйв и не съм впечатлен. Кола на 3.000км. с разпадащи се пластмасови и гумени елементи из целия интериор...

                Паджерото е изключително приятно, от алтернативите при джиповете. Всякакви екстри, комфорт, доста прилична динамика, приличен респонс на автомата, икономичен.

                Аз съм твърдо за Паджерото.
                +1 !
                Абсолютно съм на същото мнение!
                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                Коментар


                • #23
                  До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                  Колегата Владо Йончев (започнал темата) вече е пуснал няколко въпроса за Паджеро 4 в подфорум MITSUBISHI. Поздравления за избора, надявам се да сподели какво е наклонило везните в тази посока.
                  Зима иде

                  Коментар


                  • #24
                    До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                    След като и аз минах подобни терзания установих, че за избора на кола са важни толкова много дреболии, че е Много трудно някой от вън да ти помогне, най-добре е сам
                    Например, четох едно сравнение в АутоБилд между СУВ-ове и Комбита, по техните критерии Комбитата печелят, по-моите - СУВ-овете са ми избора, защото един оценява обем на багажника, друг динамиката, трети (като Жена ми) цвят на интериора... а на мен ми трябваше кола която да ми доставя удоволствие и да минава през УЖАСНИТЕ дупки в квартала, е Естествено и да мога да си я позволя.
                    Та затова какъвто и въпрос да се пусне тук, ще има различни и противоречащи си мнения, но в спора се ражда истината

                    Честито на колегата щом е взел решението!

                    П.С. от тези двете и аз щях да избера Субару-то

                    Коментар


                    • #25
                      До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                      Критериите, по които аз си избрах колата сигурно ще се сторят нелепи на по-знаещите, но са много типични за обикновените купувачи, които са мнозинство по принцип (едва ли точно в този форум).
                      Почти бях решил да е субаруто, макар че беше с 15 хил. по-скъпо от Паджерото. Отидох в магазина. Оказа се, че няма тестова кола. Предложиха ми след седмица, като оправят някоя в сервиза да врътна едно кръгче. После се оказа, че моята кола е в Румъния. Трябва да я платя изцяло, след 6 дни ми я докарват и ако забележа нещо, което не ми харесва - нямам избор, вече е моя. Въпреки това уговорих т.нар. тест драйв за след една седмица.
                      Междувременно съвсем случайно пред нас видях паркирани едно до друго Трибека и Паджеро. Седнах, гледах ги и ги сравнявах половин час. Колкото повече ги гледах, толкова повече ми се струваше, че Трибеката прилича на моя Ситроен Пикасо - прекрасна кола, която много обичам. И си дадох сметка, че точно затова съм я харесал, но в края на краищата ще имам два ситроена. Е, единият може би по-хубав, малко по-проходим, с по-гръмко име. Дали ще вози по-добре или по-лошо не можех да зная (нали няма тест), но със сигурност ще харчи два пъти и отгоре и ще ми е мъка да я паркирам в гаража. Дадох си сметка, че ако искам да сменя ситроена с нещо от същия тип по-добре да е инфинити - в парите разликата между трибеката и инфинитито беше почти колкото межди трибеката и паджерото.
                      И в тоя момент везните се наклониха към паджерото. Решение обаче още нямаше. Започнах да обикалям автокъщите. Оказа се, че паджеро на 1 година и 40 хил. км струва със 7 хил. повече, отколкото моето в магазина. Везните още повече се наклониха. Казах си - ако не ми хареса след 1 г. ще го продам почти без загуба. Но окончателното решение дойде заради дилърите. Докато от субару ми предлагаха кръгче в сервиза за след седмица, мицубиши ми се обаждаха всеки ден с ново предложение. Да взема колата за уикенда, да я покарам офроуд и понеже предполагат, че не съм го правил и човек за навигатор да ми пратят. Бяха останали 3 коли на промоция и понеже с жена ми имахме спор за цвета, дилърката се обади - продаваме едната, но кажете вие какъв цвят решихте, ако трябва да убеждаваме клиентите за другата. Плюс уговорката, че ако все пак в последния момент колата не ни хареса - отказваме я и нищо не губим. Изобщо - евала й на тази дилърка - сигурен съм, че и жигула на цената на мерцедес може да продаде. Мисля, че отношението на продавача беше неофициалният аргумент. А официалният беше - по-добре кола и джип, отколкото 2 коли. Така взехме митцубишито. От субару се обадиха 2 дни по-късно за въпросното кръгче в сервиза и с много голямо удоволствие го отказах.
                      Сега съм изключително доволен, колата надмина всичките ми очаквания. Навъртях вече 3200 км. Средният разход е 10,5. Само извънградско от София до Каварна и обратно - 9,6. Пробвах я офроуд - според Стефан си било цивилен път, но аз съм пробвал по него да се кача с лада и не съм успявал. Мина го перфектно, без нито едно затруднение. Изобщо - вече съм влюбен в тази кола. Единственият минус, който забелязвам засега е, че няма карта на България на джипиеса и не можело да се сложи, докато Митцубиши не я произведе. Дето се вика - това да е кусура.
                      Благодаря на всички от форума, които помогнаха при избора. Сигурно сте забелязали, че в началото други бяха фаворитите. Продължавам да твърдя, че Додж Нитро е най-красивият джип, не се шегувам като казвам, че не бях чувал марката субару, пробвах ТЛК-120 (старата ми лада вози по-комфортно), пробвах инфинити (влюбих се в него, но реших, че е грехота толкова пари за кола), Нисан Патфайндър (хареса ми по-малко от паджерото и беше по-скъп), рено колеос (като моя ситроен, но по-грозен), нисан мурано (скъп колкото инфинити, а ми беше безразличен), волво (в тази кола нищо не ми хареса), Каптивата ми се стори не по-зле от Волвото, цената й беше уникално изгодна. Но ми се видя клошарска работа да си взема кола, която не ми харесва, само защото е изгодна. Ланд ровър Дискавъри 3 (класирах го на второ място в личната си класация, ако все пак трябва да е джип. Може би щях да се чудя, ако беше по-евтин от Паджерото, но беше 20 бона по-скъп). Ситроен Кросър много ми хареса, но дилърът беше толкова антипатичен, че реших да нямам работа с него. Затова отидох да пробвам аутлендъра на Мицубиши. На мен много ми хареса, но на детето му прилоша, пък и разликата в цената с паджерото беше пренебрежимо малка. Гледах и Гранд Чероки (като при волвото - нищо в него не ми хареса). Мазда 7 - беше ужасяващо скъпа, а на подмятането ми, че е двойно над себеподобните си, дилърът каза: затова пък е мазда. А аз искрено му споделих, че само преди 2 дни съм разбрал в интернет, че има такава марка. На дъното на всичко остана някакъв хибрид на Лексус - толкова грозна кола не бях виждал. Жена ми я искаше от някакви екологични съображения, като я видя на живо отказа да се качи в нея. А като разбрах, че има нещо общо с тойота и аз избягах с писък. Мерцедес, БМВ и Ауди бяхме изхвърлили предварително с мотива, че са мутренски коли, а Туарега с друг, личен мотив.
                      Само през Витари не минахме (не им дойде реда) и през Хонди (тъкмо им дойде реда и отвлякоха Киров, та реших, че може да останем без сервиз).
                      Та това е моята сага с избора на коли, продължила повече от 2 месеца. Никога не съм предполагал, че автомобилите могат да са такава краста. Дано не съм станал досаден, но ако някой иска да пита за цени, промоции и пазарлъци за отстъпки, предполагам, че мога да съм полезен.
                      www.offnews.bg

                      Коментар


                      • #26
                        До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                        И ся кво.
                        Като видиш костенурка на пътя, докато тръгнеш да я заобикаляш, и тя се шмугва в храстите.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          И ся кво.
                          Като видиш костенурка на пътя, докато тръгнеш да я заобикаляш, и тя се шмугва в храстите.
                          Е, тя костенурката ако е с V8 двигател и с Куадра драйв нема да е учудващо!!
                          יעבור
                          «И това ще мине»

                          Коментар


                          • #28
                            До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                            Първоначално публикуван от Владо Йончев Преглед на мнение
                            ...рено колеос (като моя ситроен, но по-грозен),...

                            Леле, само Жената да не види това изказване

                            Браво, Важното е, че си избрал и Взел, че иначе е Безкраен Празник, тая има това, оная онова, тук това ми харесва, там друго.... Няма Угодия.
                            Дано да те радва дълги години. Нашта вече го прави

                            Коментар


                            • #29
                              До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                              "Моя Ситроен" е похвала, титла даже. Само хубави неща за Колеоса означава
                              www.offnews.bg

                              Коментар


                              • #30
                                До: Субару Трибека срещу Митцубиши Паджеро4

                                Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                                Е, тя костенурката ако е с V8 двигател и с Куадра драйв нема да е учудващо!!
                                Тея костенурки в храстите не се шмугат, те са пустинни бегачи
                                Зима иде

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X