До: Кой кой е на сняг.
Някъде бях чел за най добрата 4x4 система и тя била на Мерцедес GLK. Пък на пистата се оказа след архаичния Дефендър, с всесезонни гуми
. От включването на разните електронни системи, предпазните колани се самонатягали и това било много болезнено
. А Кайена е определен като "тежък, високопроходим автомобил, от висок клас
. Той пък последен на пистата.
Някъде бях чел за най добрата 4x4 система и тя била на Мерцедес GLK. Пък на пистата се оказа след архаичния Дефендър, с всесезонни гуми
. От включването на разните електронни системи, предпазните колани се самонатягали и това било много болезнено
. Той пък последен на пистата.


. Самата дума манипулация, има и друго значение. Провеждането на тест е манипулация, дейстиве. Той трябва да се измисли, организира и прочее. Неизбежно води и до относително предвидими резултати. Съвременните системи се справят напистата с гуми за отъпкано, но за стандартно, класическо 4х4 задвижване си трябва малко повече отношение. Резултатите ще са коренно различни с класически зимни гуми и нови, меки МТ/Р-и /примерно/, напомпани на 0,5 атмосфера. Ако си с Дифендър в планината напълно реално е да си си там постоянно, демек да си го караш само на сняг обут с гуми за офроуд с шипове. Все пак ясно е, че с лускавите машини си си градско чаго и само минаваш, та креслото трябва да може да те измъкне криво ляво, все пак това си е торба с пари. Обаче ако си планинар или просто там работиш за зимата, какво би избрал, лъскава машина за хх 000 - ххх000 или един работен кон с буми, които не би искал да караш по шосетата
Коментар