Днес ми се обади братовчед ми от Пазарджик, че дошъл в София с тъста си да купуват джип- е как такова важно нещо да мине без моя милост.
Отидохме първо в Мото Пфое (направо там ги заварих) и вече те бяха си избрали джип (Рендж Ровер Спорт ХСЕ ТДВ6 - дизел), имаха и пари ама от МП се изложиха. Нямаха на склад а евентуална поръчка означава колата да пристигне януари догодина, демонстрационния Спор е алтернатива за септември тази година, а Дискавъри 3 не ги устройваше-кофти тапицерия (повечето бяха с текстил), дизайна не им допадна , а и Спорт-а беше по изгоден за изискваните екстри (навигация, кожа, музики.....)- бе като цяло им трябва джип повече за из града, но да може и да карат и из чукараците, снеговете и някога може и лодка да се наложи да тегли. Любимия ми Дифендър не ги кефеше. А и лизинга на МП беше на 16% оскъпяване за 4 год.
Отиваме след това в салона на Нисан.
Патрол и Патфайндър-първият много ми допадна и при това за 92к лв +ддс, но на моите хора им се видя грубичък и се насочиха за Патфайндъра-за същите пари ни показаха такъв , но със всичко- навигации, автомат, 2-ри климатик за задните седалки, Камера за заден ход с проекция, кожа, 2х ЛСД диференциала, бавни предавки, 5 степенен автоматик с ръчен режим- стуваше си, да не говорим че за подобни неща като 2-рия климатик и камерата в мото пфое се плаща цифра в повече. + това мн добри лизингови условия- до 6год лизинг с оскъпяване 6%
Да не се мятаме веднага решихме и да идем до камор ауто за Х5- е паркетка, с нищо не ни заинтригува а цената беше 148к лв с ддс а и ни имаше бавни предавки ни нищо, да не говорим че морално остаря.
Пак отидохме до Нисан-а, направихме тест драйв на Патфайндъра- върви доста добре, а срока за доставка е до средата на август на желания модел.
Гледах , заничах - допадна ми и на мен(въпреки че на място на моите хора бих си взел Патрол-а), но имам едно съмнение относно предните горни носачи-шарнирния болт е набит и ме съмнява дали след време не би направил проблем да се разхлаби спрямо ламаринения носач (сменя се целия носач), но дали по принцип има да се произвеждат по офроуд елементи за окачването както е при Патрол-а.? Говоря за след като му свърши гаранцията на въпросния автомобил.
Ако някой има някакви отзиви за колата нека сподели, ще съм му благодарен, защото все още не сме го поръчали, но скоро време очаквам да ми се похвалят за направена сделка
Отидохме първо в Мото Пфое (направо там ги заварих) и вече те бяха си избрали джип (Рендж Ровер Спорт ХСЕ ТДВ6 - дизел), имаха и пари ама от МП се изложиха. Нямаха на склад а евентуална поръчка означава колата да пристигне януари догодина, демонстрационния Спор е алтернатива за септември тази година, а Дискавъри 3 не ги устройваше-кофти тапицерия (повечето бяха с текстил), дизайна не им допадна , а и Спорт-а беше по изгоден за изискваните екстри (навигация, кожа, музики.....)- бе като цяло им трябва джип повече за из града, но да може и да карат и из чукараците, снеговете и някога може и лодка да се наложи да тегли. Любимия ми Дифендър не ги кефеше. А и лизинга на МП беше на 16% оскъпяване за 4 год.
Отиваме след това в салона на Нисан.
Патрол и Патфайндър-първият много ми допадна и при това за 92к лв +ддс, но на моите хора им се видя грубичък и се насочиха за Патфайндъра-за същите пари ни показаха такъв , но със всичко- навигации, автомат, 2-ри климатик за задните седалки, Камера за заден ход с проекция, кожа, 2х ЛСД диференциала, бавни предавки, 5 степенен автоматик с ръчен режим- стуваше си, да не говорим че за подобни неща като 2-рия климатик и камерата в мото пфое се плаща цифра в повече. + това мн добри лизингови условия- до 6год лизинг с оскъпяване 6%
Да не се мятаме веднага решихме и да идем до камор ауто за Х5- е паркетка, с нищо не ни заинтригува а цената беше 148к лв с ддс а и ни имаше бавни предавки ни нищо, да не говорим че морално остаря.
Пак отидохме до Нисан-а, направихме тест драйв на Патфайндъра- върви доста добре, а срока за доставка е до средата на август на желания модел.
Гледах , заничах - допадна ми и на мен(въпреки че на място на моите хора бих си взел Патрол-а), но имам едно съмнение относно предните горни носачи-шарнирния болт е набит и ме съмнява дали след време не би направил проблем да се разхлаби спрямо ламаринения носач (сменя се целия носач), но дали по принцип има да се произвеждат по офроуд елементи за окачването както е при Патрол-а.? Говоря за след като му свърши гаранцията на въпросния автомобил.
Ако някой има някакви отзиви за колата нека сподели, ще съм му благодарен, защото все още не сме го поръчали, но скоро време очаквам да ми се похвалят за направена сделка
Коментар