Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

    Здравейте!
    Другия месец смятам да отида до UK за покупка на джипка. Ще я изпозвам за сравнително сериозен офроуд (такава ми е работата- по полетата, чат пат влизам и по горски пътища).Ще я карам също и като редови автомобил. Бихте ли ми помогнали при избора между PATROL GR DIESEL SW 3.0 Di/ 158hp; LANDCRUISER D-4D 3.0/ 123hp и G-CLASS 280GE 2.8/ 150hp. Като малко по-евтина алтернатива имам идея и за CHEROOKE 3.1 TD/ 138hp.
    Патрола и Ленкрузера и Черокито ще са около 2000 година а Г-Класата- около 1990 година.
    Бихте ли могли да ме насочите за по няколко основни въпроса:

    1. Като проходимост как бихте ги степенували
    2. Като разход на гориво (на Г-класата мисля да и сложа газова уредба за града и дълък път)
    3. Като разходи за поддръжка
    4. Като надежност съобразно това, че 2 от джипките са 2000г. а третата е 1990.....

    Мислите ли че поддръжката на Г-Класата ще е значително по-евтина от Патрола , Ланкруизера и Гранд Черокито (съобразно това, че с 10 години по-стара, и има доста части по моргите както и турски).
    Основните неща които търся са- проходимост, здравина и сравнително по-малък разход на гориво и поддръжка. За Гран Черокито чувам че било ненормална ламя- вярно ли е? ...Малко ми е съмнително поради факта че в Англия се продават страшно ного !ерокита в сравнение с другите 3 модела?? Не съм с кой знае какви възможности - просто изкам да взема нещо читаво(макар и с десен волан), което да върши работа и да не ме кара да вися по сервизите....Ккато и да не иска много наливане на пари- все пак не го взимам "за спорта" а за работа.. Та такива ми ти работи.
    С нетърпение очаквам съвети и препоръки! Предварително ви Благодаря!

  • #2
    До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

    1. За проходимостта е спорно защото всеки автомобил е уникален за себе си и водача му.Аз лично на първо място бих сложил Г-то,а на второ Гранда Ландкрузера и Патрула.
    2. Ти сам си отговори при тази цена на газта,другите не могат да се мерят.
    3. Между четерте няма голяма разлика.Всичко зависи от къде се копуват.Аз можеби на първо място бих сложил Гранда като малко по-евтини части.
    4. Като надеждност Jeep дизелите са проблемни всмисал или са на рени или на алфа ромео.3.1 дизела за мене не е читав по-добре пак гранд ама 4.0 бензин.Ти както искаш газификация пак ще ти е евтино.На Патрола 3.0 дизела съм чувал че и той е проблемен.За Тоьотата колегата Джамбазов най-добре ще ти каже.А за Г-то бензинов мотор ко ще му е.
    Колега всичко зависи най-вече как е бил експлоатиран.Успех.
    Последно редактирано от Венцислав Петров; 21-01-09, 17:10.
    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

    Коментар


    • #3
      До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

      Като поддръжка Г-то в общи линии ще е най-изгодно. Значително опростена конструкция и липса на електроника. Комфортът обаче ще е нулев, за разлика от японските, които пък са много по-съвременни, бързи и красиви. Ако ще е главно за работа, бих избрал Г-то. Още повече, че от изброените обръщането на волана му ще е най-евтино и лесно.

      Коментар


      • #4
        До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

        Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
        Като поддръжка Г-то в общи линии ще е най-изгодно. Значително опростена конструкция и липса на електроника. Комфортът обаче ще е нулев, за разлика от японските, които пък са много по-съвременни, бързи и красиви. Ако ще е главно за работа, бих избрал Г-то. Още повече, че от изброените обръщането на волана му ще е най-евтино и лесно.
        Колега точно на Г-то ще му е най трудно обръщането,защото по моргите са голяма рядкост.
        [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
        [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
        [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
        [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

        Коментар


        • #5
          До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

          Първоначално публикуван от ivock Преглед на мнение
          ...Бихте ли ми помогнали при избора между PATROL GR DIESEL SW 3.0 Di/ 158hp; LANDCRUISER D-4D 3.0/ 123hp и G-CLASS 280GE 2.8/ 150hp...
          Малка поправка - Тойотата или е D4D (т.е. 1KD-FTE) или е 125к.с. (т.е. 1KZ-TE). D4D-то е 163к.с.

          Аз съм пристрастен и определено бих избрал Тойотата.

          Коментар


          • #6
            До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

            Колега, аз допреди 10 дена карах нисан патрол 3000 тди . като качества комфорт,возия,и проходимост е много добьр ,но гори около 15 17литра на 100км иначе като цяло е перфектен .За твоита работа може би ще е перфектен незнам

            Коментар


            • #7
              До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

              Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
              Колега, аз допреди 10 дена карах нисан патрол 3000 тди . като качества комфорт,возия,и проходимост е много добьр ,но гори около 15 17литра на 100км иначе като цяло е перфектен .За твоита работа може би ще е перфектен незнам
              А колега другите модели каръл ли си ги,че да давъш обективно мнение.
              [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
              [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

              Коментар


              • #8
                До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                А колега другите модели каръл ли си ги,че да давъш обективно мнение.
                А всъщност трябва ли да си имал (защото само ако си карал - нищо не означава) и трите модела за да дадеш обективно мнение...? То тогава май няма кой да м у помогне.... И тия заключения че ландкруизера, патрола и черокито са еднакво проходими - интересно, от притежаване на трите автомобила и проби ли е установено....

                Коментар


                • #9
                  До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                  Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                  А колега другите модели каръл ли си ги,че да давъш обективно мнение.
                  Колега cyclon, не търсете излишно спор и заяждане в публикациите. В публикацията на nasko76 по-горе се чете мнение от личен опит, без да се изтъква, че това е най-добрата опция. Вие от своя страна бъдете по-конкретен и обективен, а не:

                  3. Между четерте няма голяма разлика...
                  Което са твърде общи приказки...

                  Коментар


                  • #10
                    До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                    Аз бих взел Г класата но дизелова ако е само за в гората но последното решение си остава на купувача.

                    Коментар


                    • #11
                      До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                      Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                      Колега точно на Г-то ще му е най трудно обръщането,защото по моргите са голяма рядкост.
                      Другите посочени в темата джипове също са рядкост по моргите, а и частите за обръщане ще са по-скъпи. Освен това естетически по салона не е нужно никакво преправяне, просто се сменят местата на жабката и уредите (таблото е пригодено за тази цел).

                      Коментар


                      • #12
                        До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                        Първоначално публикуван от ivock Преглед на мнение
                        Здравейте!
                        Другия месец смятам да отида до UK за покупка на джипка. Ще я изпозвам за сравнително сериозен офроуд (такава ми е работата- по полетата, чат пат влизам и по горски пътища).Ще я карам също и като редови автомобил...
                        Заплетена ситуация колега. Хем "сравнително сериозен офроуд", хем "чат пат влизам и по горски пътища". От четирите само Тойотата е с независимо окачване отпред. Другите са с цели мостове. Тойотата и Джипа са фул тайм, Патрула е парт тайм. Ге-то не съм сигурен. Както колегата каза, Ге-то трябва да е най опростено откъм диагностика/сервиз и подръжка. Въпреки че и то е инжекция. За другите обаче си трябва специализиран сервиз и подръжка. Което съответно значи и по скъпо.
                        В заключение помисли за някой запазен екземпляр Патрул, или Тойота, от по старите мотори без електроника. При тях хубавото е че всеки квартален, или селски майстор може да го прави. Помисли и за Диско 1 при избора. А защо не и Ге с дизелов мотор.
                        Ако ли пък не те бърка разкарването и подръжката във фирмените сервизи, взимай по новите.

                        Коментар


                        • #13
                          До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                          За обръщане на дирекцията май най-ефтин е Дифендър 200/300тди...

                          Коментар


                          • #14
                            До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            В заключение помисли за някой запазен екземпляр Патрул, или Тойота, от по старите мотори без електроника. При тях хубавото е че всеки квартален, или селски майстор може да го прави. Помисли и за Диско 1 при избора. А защо не и Ге с дизелов мотор.
                            Коя година са "най-младите" екземпляри за мотори без електроника при ТЛК и Патрол?

                            Коментар


                            • #15
                              До: LANCRUISER/ PATROL/ G-CLASS

                              HTML Код:
                              В заключение помисли за някой запазен екземпляр Патрул, или Тойота, от по старите мотори без електроника. При тях хубавото е че всеки квартален, или селски майстор може да го прави.
                              Коя година са най-младите екземпляри без електроника (Патроли и ТЛК)?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X