Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

    Първоначално публикуван от lyubo73
    Няма място за сравнение карал съм и Дифендър добър е но ,ако се качиш G-клас ще направиш разлика и няма да слезеш от него,
    Първоначално публикуван от sto4o 5
    г класата е с мно пъти по добра
    Нещо аргументи?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Нещо аргументи?
      3 заводски блокажа, по-надеждни мотори(с изключение на 350тд), по голям избор на двигатели, по добър комфорт на асвалт, достатъчно тунинг, лесен за обслужване почти във всеки сервиз, лесно се намират части оригинални , неоригинални.
      през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

      Коментар


      • #18
        До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

        А цена на придобиване?

        Коментар


        • #19
          До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

          Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
          3 заводски блокажа, по-надеждни мотори(с изключение на 350тд), по голям избор на двигатели, по добър комфорт на асвалт, достатъчно тунинг, лесен за обслужване почти във всеки сервиз, лесно се намират части оригинални , неоригинални.
          Всички марки имат заводски блокажи стига да си ги поръчаш, съответно не всички Гта имат блокажи

          А относно комфорт на асфалт дифендъра е в пъти по мек.

          Друго е обаче положението с аргономията на дифендъра вътре е невероятно неудобно и тясно

          Първоначално публикуван от Немезис
          Еми защо аргументи.То Гто просто е Мерцедес
          Доста изчерпателен и полезен пост.

          Коментар


          • #20
            До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Всички марки имат заводски блокажи стига да си ги поръчаш, съответно не всички Гта имат блокажи

            А относно комфорт на асфалт дифендъра е в пъти по мек.

            Друго е обаче положението с аргономията на дифендъра вътре е невероятно неудобно и тясно



            Доста изчерпателен и полезен пост.
            Това го писах в рамките на шегата естествено.А колкото до комфорт и двете марки старичките модели го нямат.Те са си спартански здрави джипове.Може би двата най корави джипа.Имат си и плюсове и минуси всичко останало е въпрос на личен избор.

            Коментар


            • #21
              До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

              Напълно съм съгласен хубавите Г-та са си доста скъпи особено неспънатите, за лукса който по-новите предлагат също няма да говорим,
              само ще споменем G400cdi, G55AMG, G63AMG, G500, абе спънати колици.
              през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

              Коментар


              • #22
                До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                Ами не са вървежни като СЛР например, не са проходими като по-стар екземпляр, а старите двигатели, които хем да са дизел, хем да са икономични, че и вървежни, хмм малко няма да стане май. Да не говорим, че ако се търси лукс нито Г, нито Дифендър е точното возило. Ходовете на Г-то никак не са по-добри от тези на ЛР-а, а говорим за сток сякаш. Блокажите не са панацея, а разликата в цената може да се компенсира много лесно с 2 АРБ-та, че и да останат за гуми пари. Незнам какво му е толкоз великото на това Г, освен дето в България дава фалшив социален статус. Да правиш от куфар бегачка е смешно, но трудно ще се докаже, че Bowler е по-малко вървежен от АМГ и то на разни терени. Изобщо не ми се продължава този спор, аз си имам съображенията да харесвам определени марки и модели /далеч не само един модел и само една марка/, всеки друг също. Разговорите на технически теми нямат много общо с фенщината и така...

                Коментар


                • #23
                  До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                  Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                  ... за лукса който по-новите предлагат също няма да говорим ...
                  Ще ги вкараш ли "за разходки по гора", както е попитал колегата?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Ще ги вкараш ли "за разходки по гора", както е попитал колегата?
                    Еее това са костюмираните асвалтови отличници само.
                    през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                      Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                      Еее това са костюмираните асвалтови отличници само.

                      Т.е. за конкретните цели, за които на човека му е необходим джип, май не е задължително да са по-добрия вариант ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                        Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                        Напълно съм съгласен хубавите Г-та са си доста скъпи особено неспънатите, за лукса който по-новите предлагат също няма да говорим,
                        само ще споменем G400cdi, G55AMG, G63AMG, G500, абе спънати колици.
                        Хайде да не се влиза в безмислени спорове, колега, ако обичаш. Мощността на гореизброените модификации изобщо не необходима в гората и на тяхната цена няма проблем човек да се оборудва с няколко машини всяка с отделно предназначение. Тези модификации би било по-добре да се сравняват с бензиновите Рейнджове, които лично според мен са доста по-луксозни и комфортни.
                        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                          Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                          Напълно съм съгласен хубавите Г-та са си доста скъпи особено неспънатите, за лукса който по-новите предлагат също няма да говорим,
                          само ще споменем G400cdi, G55AMG, G63AMG, G500, абе спънати колици.
                          Колега teres, а каква е цената на споменатите от теб модификации тук. Защото за един G400 и нагоре ще купя няколко Дифендъра. Цената може би няма значение за пред Sin City, но в различни места на света, където са необходими работни коли за да се върши реална работа в нетипични условия това е обуславящо. Въобще какво сравняваме по този начин?

                          Ако ще говорим за G 463 - ми говорете за Рейндж Ровър Vogue от другата страна.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Колега teres, а каква е цената на споменатите от теб модификации тук. Защото за един G400 и нагоре ще купя няколко Дифендъра. Цената може би няма значение за пред Sin City, но в различни места на света, където са необходими работни коли за да се върши реална работа в нетипични условия това е обуславящо. Въобще какво сравняваме по този начин?

                            Ако ще говорим за G 463 - ми говорете за Рейндж Ровър Vogue от другата страна.

                            Като си говорим за работни машини предназначени за екстремни условия, мисля че също можем да споменем че нашите рейнджъри в Ирак са оборудвани с Г-та подготвени за целта, ако не бяха надеждни машини едва ли щяха да се доверят на тях.
                            през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                              Колеги ,просто за момента ще покарам малко една г300д шест цилиндра 113кс ,а в по кьсен етап може да пробвам и един дифендьр ,но ми се ще дьлгата база за момента ще добивам впечатление от г то.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кои е по добрия г-класа или дифендьр

                                Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                                3 заводски блокажа, по-надеждни мотори(с изключение на 350тд), по голям избор на двигатели, по добър комфорт на асвалт, достатъчно тунинг, лесен за обслужване почти във всеки сервиз, лесно се намират части оригинални , неоригинални.
                                Малко да внесем разясняване - за кое Г говорим? Съгласен съм, че 3.0тд (шестака) на 463 е отличен двигател. За по-големия избор на двигатели съм силно скептичен. 240д, 250д и 300д, както и 230GE не ги броя за особени двигатели (мое мнение). Там има един 2.8 бензин, който не виждам с какво е по-надежден и добър от 40 годишния осмак при Ленд Ровър. Още за двигателите - почти всички, за които се сещам, които правят Г-та сериозно, качват други мотори (пак Мерцедесови) в последствие. При ЛР за тази цел (съзтезания) си има просто един V8.

                                За комфорт - смятам, че преценката е субективна. Ако за Г-класата има достатъчно тунинг обаче, то за Дифендъра тунинга се продава заедно с вестник и кутия цигари. Едва ли можем да вярваме, че тунинга за Г е повече... Относно цени на части - в Ленд ровър форума има достатъчно информация за цените на части, които колегите си купуват от UK. Като за почти всяка част и агрегат има повече от един вариант. Не мисля, че за Г класа нещата са същите... Както се каза тука, това е Мерцедес и хората си плащат за това. За съжаление, без намерение д аобиждам почитателите на марката тук, Мерцедеса в България е и малко (не малко) народо-психология.....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X