Обява

Свий
Няма добавени обяви.

DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

    Вече 2 години имам лада нива и ми писна ! Стига толкова ! Ще намеря някои баламурник и ще му я продам да си троши главата! Това не е кола ,а тормоз! Голфа ми върши много пове4е работа от нея,та дори и през зимата с него съм по спокоен,че няма да закъсам отколкото с нея!
    Искам да си купя нещо по различно ,колебая се между тези трите ,но искам мнение от хора дето знаят какво говорят.
    При 5000-6000лв коя от тях да избера ?
    Живея на село ,където джипката не е лукс,а ежедневие!
    Всичко тече, но не всичко се пие !

  • #2
    Пусни една търсачка във форума.

    Коментар


    • #3
      Да, има доста писано по въпроса, ето няколко теми :

      За Suzuki Vitara (мнения и сравнения)
      Сравнение между Самурай, Витара и Нива
      Suzuki Samurai или УАЗ ?
      Кой от двата? (SUZUKI VITARA или DAIHATSU FEROZA)

      Систематизирана информация конкретно за Сузуки Самурай, можете да намерите тук :
      Suzuki Samurai

      Коментар


      • #4
        Съгласен съм с теб по отношение на Нивата, но много хора пък са доволни от въпросното превозно средство....
        Лично аз съм по-доволен от Тропера - поне ремонтите са изключителна рядкост...
        Цените на частите са определено по-високи от тези на Нивата, но почти не се налага да ги купуваш.
        За средно тежки условия се държи прилично и не капризничи изобщо. Моят е с 2.0 двигател и на магистралата си е мъка.. 130км/ч е максимумът, но няма виенето и вибрациите на Нивата. В гората мощността му е напълно достатъчна. Няма електроника и не иска специално отношение. Комфортът е на ниво малко над УАЗ 469...
        Има място за много багаж (дълга база). Разходът на гориво (в случая газ) е от 11/100 до безкрайност... като всеки джип. Задвижването е Part time с автоматично зацепване на хъбовете на предните колела. Досега (слава Богу) не съм имал никакви грижи с тях. Просто изискват по-внимателно отношение. Отпред е на регулируеми торсиони, а отзад на ресори от УАЗ. Досега не съм успял да го обърна, въпреки, че направих сериозен опит.
        Основен недостатък е нечовешката корозия. Моят дзвер е на 22години и в него влязоха 6м2 ламарина и незнам колко профили за шасито. .. Резултатът е надеждна и сравнително икономична машина, на която може да се разчита.
        За сузукитата и дайхацу колегите ще ти кажат.
        Исузу за мен е добра кола, но има несравнимо по-добри. Въпросът е за какво ти трябва и на финанси разбира се...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

          И аз искам да ви попитам за мнението ви за Дайхатцу Фероза и Сузуки Самурай(кое препоръчвате)
          Искам да карам нещо с малки габарити в София,с което да мога да отида в планината събота и неделя когато реша
          а все пак и финансите са ми ограничени
          Благодаря предварително

          Коментар


          • #6
            До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

            Намери ги и трите по автокъщите (често срещани са) и врътни по едно кръгче.Много ще ти помогне в избора.Субективният фактор е голяма работа
            Успех!
            [B][U]NISSAN PATROL Y61 II 3.0TD[/U][/B]

            Коментар


            • #7
              До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

              Ако не си карал от тези марки помоли във форума за тест драйв, сигурен съм че колеги ще се отзоват, и сам ще си прецениш какво ще ти хареса, а ако поизчетеш във форума какво е писано за тях ще добиеш представа за подръжка, възможни проблеми и т.н. Аз имам Дайхацу Фероза от 2 месеца и преди да избера модела точно така направих. От София съм и ако искаш може да го "тестваш".
              О899 2б2 1З2

              Коментар


              • #8
                До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                Здравейте,

                Колега имам Фероза от близо 6 месеца вече, и мога да скоча и с двете високо вдигнати ръце ЗА Ферозата пред Витарата при условието с равните години!!!
                И Трупъра също го слагам зад Ферозата, сега ща кажа и защо смятам така:

                1. Ферозата е най-лека от 3те
                2. Спрямо общите габарити и тегло има най-голям клиренс
                3. Не знам за витарите с какви двигатели биват, но на мен 100 коня ми стигат предостатъчно, скоро смятам да видя и как ще се справя с на Соти 31" КОБРИ )
                4. Разхода ми е 8 литра до морето и 9-10 градско според дясното краче... бензин
                5. Мисля, че Ферозата е доста по-проходима от Витарата заради клирънса и от Трупъра заради масата и късата база.

                За тест драйв, заповядай с моята Ф300 92 година засега с гуми за мъгла.

                088 999 51 61 Георги Стоянов, по всяко време...

                Поздрави,
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #9
                  До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Здравейте,

                  Колега имам Фероза от близо 6 месеца вече, и мога да скоча и с двете високо вдигнати ръце ЗА Ферозата пред Витарата при условието с равните години!!!
                  И Трупъра също го слагам зад Ферозата, сега ща кажа и защо смятам така:

                  1. Ферозата е най-лека от 3те
                  2. Спрямо общите габарити и тегло има най-голям клиренс
                  3. Не знам за витарите с какви двигатели биват, но на мен 100 коня ми стигат предостатъчно, скоро смятам да видя и как ще се справя с на Соти 31" КОБРИ )
                  4. Разхода ми е 8 литра до морето и 9-10 градско според дясното краче... бензин
                  5. Мисля, че Ферозата е доста по-проходима от Витарата заради клирънса и от Трупъра заради масата и късата база.

                  За тест драйв, заповядай с моята Ф300 92 година засега с гуми за мъгла.

                  088 999 51 61 Георги Стоянов, по всяко време...

                  Поздрави,
                  Малко само субективни фактори излагаш, аз за това си замълчах .
                  За проходимостта спорен въпрос въпреки че ферозата има реално предимство и това е че е на ресьори а витарата е на пружини . И предния мост на ферозата е цял ако не се лъжа .
                  За това пък витарата става и за дълъг път и не вози като камион .
                  Разхода на витарата и ферозата е почти еднакъв .
                  Другото което е части за фероза се намират трудно и понякога само от официалния вносител а там цените са си е..ли мамата . Витари има много, ей мобилето части да искаш .
                  Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                  Коментар


                  • #10
                    До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                    Колега от клиренса по-субективен фактор здраве му кажи

                    Ферозата е с независимо окачване отпред.

                    За возията хмм, ако сложиш Витара дълга база срещу късата Фероза, ДА тогава може и да вози по-добре.

                    Части за Фероза дал господ, оригинални и не такива, 1ва и 2ра ръка, не мисля, че има дефицит.

                    Цените са както си ги намериш, писали сме много пъти колко сме дали за части, цитирам, гарнитура на капака на клапаните, от 30 до 90 лева, зависи оригинална японска или друга, всичките стават, филтър маслен от 8 лева до 30-40 според за колкото ги спазарят, накладки от 40 до 80 лв, цяло купе под 1000 лв, двигатели и т.н. нямам идея.

                    Поздрави,
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #11
                      До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                      Като страничен наблюдател да кажа-Ферозата и късата Витара са си почти еднакви,мястото отзад е малко и пониже и двете са къса база си падат друсливи.От друга страна и двете са по-конфортни от Самурая,но той маи е по проходим.
                      Само като предложение-Даихатсу Роки-приблизително същите габарити,два твърди моста и възможност за избор между бензинов и дизелов двигатил.Ценово е съпоставим с горепосочените.
                      Поздрави.
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #12
                        До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                        ОО ДА, сложим ли РОКИ в сравнението, тонакланя веднага везните, 2та моста, малкото тегло, късата база, големите двигатели, супер.

                        Минуси на РОКИто - редки са, много редки в България и достатъчно редки в мобилето но и те навлизат вече както Ферозата.
                        Друг минус на РОКИ е, че са старички повечето, а на това купе голяма болка му е ръждата, гние на поразия.. а и нямат климатик.

                        Поздрави,
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #13
                          До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                          Ми ,за 5000-6000лв.не може да се търси нещо на 5г. с кли.,ел. пакет и т.н.Понеже и аз съм потенциален копувач,редовно преглеждам обявите,вариант с повече екстри е Чероки,но пак ще е старичко,което е по-лошо,вероятно ще е пълен гроб.
                          П.П.Към Бат Георге http://www.mobile.de/SIDOAQL0wQheC77...11111268720852 Ето едно новичко и с клима,но цената е нечовешка
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #14
                            До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                            Абе я друслива била, като идваш към Бургас звънни да те повозя на моята и да си промениш мнението за витарите тотално . Айде стига с мойто гардже си е най хубаво, за мен ферозата е от класа на самурая но и аз говоря наизуст, не съм се возил във фероза .
                            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                            Коментар


                            • #15
                              До: DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

                              Ферозата наистина друса малко повече. Но като погледнеш отдолу е умалено копие на голям джип, докато Витарата е с макферсон отпред...Незнам дали е предимство или недостатък, виждал съм много бесни Витари, но все си мисля че в стандартен вид Ферозата е по-пригодена за офроъд. Като вземем дори защитата на агрегатите отдолу... Пък и чисто визуално дизайнът на Бертоне не е за изхвърляне.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X