Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кръстопът ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кръстопът ?!

    Колебая се между два модела СУВ , Опел Фронтера 2001 г , и Ленд роувър Фрейлендър 99 г, кой бихте казали че е по добрия вариант,като ще го използвам по често за лек офроуд. Който е от района ( гр.Казанлък ) знае яз. Копринка, а там имам вила и съответно както может да се досетите няма асфалтиран път,или каквито и да е други цивилизовани благинки.Фронтерата по мое мнение е по добрия вариант,като двигател,интериор, и ходова част.Фреийлендъра четох че нещо раздатката много се скапвала,а в МФ е 4800 лв. все пак джипка за 9000 а да дам за ремонт 5 не върви, а и като фейс фронтерата май е по хубава, гледам колегите имат опит с този модел по офроуда, ще ги помоля да споделят някой малки тайни , също и при покупката му какво би издало някой дефект. Благодаря
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  • #2
    До: Кръстопът ?!

    От тези двата само Фронтерата отговаря на изискванията ти. Фрийлендъра няма много работа извън асвалта. Не знам дали ще се скапе, но със сигурност ще закъсва по-често.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #3
      До: Кръстопът ?!

      Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
      От тези двата само Фронтерата отговаря на изискванията ти. Фрийлендъра няма много работа извън асвалта. Не знам дали ще се скапе, но със сигурност ще закъсва по-често.
      +1.Глас за Фруктиерата
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #4
        До: Кръстопът ?!

        Фронтерата е по добрия избор...

        Коментар


        • #5
          До: Кръстопът ?!

          без лични пристрастия, ама Фронтерта е доста по-добър вариант за лек офф-роуд, дори и в заводски вариант, а и с наличните двигатели си е достатъчно добра и за пътя (градско и извън-)А пък както и лично се убедих това задвижване он-деманд си е малко......Доколкото съм запознат с Фрилендъра цените подръжката им е приблизително еднаква

          Коментар


          • #6
            До: Кръстопът ?!

            Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
            Фронтерата е по добрия избор...
            + още 1!
            Фронтера не съм карал, но имам горчив опит с фрийлендър. Трябваше да бачкам по едни баири и от фирмата ми наеха "супер джип" - фрийлендър...А то се оказа една изключително удобна и приятна за каране ПО ШОСЕ голяма лека кола. Ми то, милото, даже втори лост си нЕма...Вярно, че успя да мине откъдето трябваше, но все пак служебните коли, особено пък и рент'а'кар, се отличават с чудовищна проходимост, за разлика от собствените такива

            Коментар


            • #7
              До: Кръстопът ?!

              Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
              втори лост си нЕма...Вярно, че успя да мине откъдето трябваше, но все пак служебните коли, особено пък и рент'а'кар, се отличават с чудовищна проходимост, за разлика от собствените такива
              Хахаха да така е че няма и втори лост, и че споментатите коли имат особенно голяма проходимост,какато и че вървят повече от лиочните , добре колеги благодаря Ви много, мисля че чух достатъчно,както и си очаквах и исках, спирам на фронтерата,най-малко за вътершното оформление.Ааааа няма такава грозотия в тоя фрилендър,както и да е, искам да Ви помоля и да ми дадете съвет какво да и гледам като я купувам,издайниески места които могат да подскажат за миналото и,двг, и т.н. горе долу имам понятие,но джипа не е лека кола и има малка разлика,а още повече че и дизел не знам какво да го правя,как да разбера ако на двг му има нещо, ако е бензин само да го погледна и ще го разбера,ноооо нафтата.... да де то жена и кола на късмет дано да сработи късмета поне с колата и друго искам да Ви помоля,ако зависи от някой да ми разреши да пращам ЛС и другите преференции,защото е доста осакатено така благодаря Ви, отговорите може и на ЛС да ми пишете, специално за магарийте на джамбазите за прикриване на дефекти
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #8
                До: Кръстопът ?!

                Чети тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=80
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Кръстопът ?!

                  Благодаря,търсих но явно и аз искам много,така и не намерих систематизирана информация от вида на : отиваш и гледаш двигателя да не тресе,да няма пушек от зад и т.н. аз питах за джипарите и дизела особенно, дали му важи да се бръкне в дупето- за да се види дали гори масло,и тая раздатка как да я разбера че е наред.

                  Сега един джамбжаз иска да ми изтъргува,една красавица за 12к лв. с кожа и т.н. въпроса е че ме притеснява това че отзад били чисто нови гумите отпред едната била като нова другата била поизтрита,ама имало живот още, четох тук че разликата в гумите прецаквала раздатъчната кутия за отрицателно време.Ще съм много благодарен ан по вещите да ми кажат в прав текст като отида какво да и гледам, дизел е моторетката
                  Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                  feikot@abv.bg
                  Обратно дороги - НЕТ !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кръстопът ?!

                    Има полезна информация за покупката на кола на старо, но както и авторът е написал че говори по специално за ауди бензинови двигатели, а на фронтера дизел няма и за това го очаквам от Вас
                    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                    feikot@abv.bg
                    Обратно дороги - НЕТ !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кръстопът ?!

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...731#post326731
                      Не е точно за фронтера, ама мисля, че става. Успех!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кръстопът ?!

                        Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                        Хахаха да така е че няма и втори лост, и че споментатите коли имат особенно голяма проходимост,какато и че вървят повече от лиочните , добре колеги благодаря Ви много, мисля че чух достатъчно,както и си очаквах и исках, спирам на фронтерата,най-малко за вътершното оформление.Ааааа няма такава грозотия в тоя фрилендър,както и да е, искам да Ви помоля и да ми дадете съвет какво да и гледам като я купувам,издайниески места които могат да подскажат за миналото и,двг, и т.н. горе долу имам понятие,но джипа не е лека кола и има малка разлика,а още повече че и дизел не знам какво да го правя,как да разбера ако на двг му има нещо, ако е бензин само да го погледна и ще го разбера,ноооо нафтата.... да де то жена и кола на късмет дано да сработи късмета поне с колата и друго искам да Ви помоля,ако зависи от някой да ми разреши да пращам ЛС и другите преференции,защото е доста осакатено така благодаря Ви, отговорите може и на ЛС да ми пишете, специално за магарийте на джамбазите за прикриване на дефекти
                        Като понатрупате мнения и авторитет, машинално ще получите право на ЛС.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кръстопът ?!

                          Колега, само виж снимката на аватара ми. Това е кола като за теб С две ръце гласувам доверие на фруктиерата пред фрилендъра
                          Светът на Владо

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кръстопът ?!

                            С тези фронтери Б е малко мътно все още, но по отношение на раздатката трябва задължително извън пътя да се пробват всички режими на работа и то при сравнително високо натоварване( по някой баир примерно, не по равното) А ако собственика отказва по- добре по далеко от фронтерата му.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кръстопът ?!

                              Така и мисля да направя, но пак малко несериозен въпрос,все пак поясних че джип не съм карал, а питах един дяш който разцъкваше фронтера 96 мисля, та го питах за втория лост как се работи с него, той ми каза че трябва да е неподвижна,може и при запален двг но да не се движи,и така се сменят режимите,и още един въпрос имам,от както почнах да чета тук из форумите срещнах ново за мен понятие и част- "Хъб"ът, и от два три дена като мина покрай някое СУВ го заглеждам там и гледам някой пише loced open, но и така не ми е ясно за какво са,какво спират и какво пускат тия пущини.Ще съм Ви благодарен ако ми отговорите и на двата въпроса и ми дадете съвет как да я пробвам по баирите, и как да разбера ако и има нещо на раздатката
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X