Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KIA SORENTO

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KIA SORENTO

    Аз имам подобна машина и мога да кажа, че горе написаното е вярно. Но при почти всеки джип с парт-тайм е така. Комбинацията от висок център на тежестта, лека задница и задно предаване създават тези неприятни ситуации. Но като се свикне с джипа, човек започва да го кара все повече на 2Н. Аз лично не съм съгласен, че когато завали, трябва да се включва 4Н (някак си неудобно работи). Просто трябва да се внимава с газта и да зе усеща машината.
    Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

    Коментар


    • #17
      От: KIA SORENTO

      Отскоро имам Соренто. В режим 4WD HI при пълен ляв или десен волан, колата сякаш се движи с натисната спирачка, т.е държи се като спъната. Това нормално ли е?

      Коментар


      • #18
        От: KIA SORENTO

        Първоначално публикуван от if40 Преглед на мнение
        Отскоро имам Соренто. В режим 4WD HI при пълен ляв или десен волан, колата сякаш се движи с натисната спирачка, т.е държи се като спъната. Това нормално ли е?
        Ако е парт-тайм е нормално и не я карай така на суха и твърда настилка.

        Коментар


        • #19
          От: KIA SORENTO

          "изгривата" задница се дължи на ЛСД-то на задния мост... а най-вероятно и кофти гуми... На Галопера с Гудиър зимни беше послушна задницата... След това сложих американски офроуд гуми и... ела да видиш как се прави обратен завой в едно платно и половина...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            От: KIA SORENTO

            Ми да не си беше взимал САНТА-СЕ! Сега какво- скука, залепен за пътя.
            GW Steed5

            Коментар


            • #21
              От: KIA SORENTO

              Първоначално публикуван от Vincentsk Преглед на мнение
              Аз имам подобна машина и мога да кажа, че горе написаното е вярно. Но при почти всеки джип с парт-тайм е така. Комбинацията от висок център на тежестта, лека задница и задно предаване създават тези неприятни ситуации. Но като се свикне с джипа, човек започва да го кара все повече на 2Н. Аз лично не съм съгласен, че когато завали, трябва да се включва 4Н (някак си неудобно работи). Просто трябва да се внимава с газта и да зе усеща машината.
              Не случайно се обръщам към новите собственици на тоя модел. Посвикнеш ли, особено с 2-3 кабърчета в дясната обувка, няма проблеми. Гумите са много важни. От автосалона излизат с някакви HANKOOK (не бях ги и чувал), които са си чиста пластмаса и можеш да си дрифтиш на воля с тях. CONTINENTAL-а промени нещата към по- добро.
              Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

              Коментар


              • #22
                От: KIA SORENTO

                Имам Соренто автомат 2005г. 2,5 CRDI и като цяло съм доволен. Проблем съм видял единствено с дюзите и то на 36 хил. километра (1100лв нова едната), но това е от нашата прекрасна нафта, иначе разхода им е висок за такава машина - 15 до 17/100 градско с яко мародерстване и 10-11 извънградско със 160-170 на магистралата не е малко. При икономично шофиране се смъква драстично разхода до 10/100 в града. Проблем са някои части - чака се вечност да дойдат. И освен това има малко сервизи, които се занимават само с корейски машини и имат всичко за обслужването им на момента, освен официалния. Туйто.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X