Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

    Здравейте любители на офроуда!
    Попрочетох част от темите тука и виждам че става въпрос за болест в добрият смисъл на думата. Имам впредвид че всички са маниаци тука. Не съм и предполагал, че офроуда има толкова запалени фенове, но браво.
    Аз обаче имам следният въпрос. Тъй като не съм имал джип досега, а мисля да си взема кажете кое е по-добре:
    -RAV4 2003 - 2.0 D-4D ниво VX- 150000км.
    -X-Trail 2004 - 2.2 dCi ниво Sport- 160000км.
    Няма да правя офроуд изпълнения, но ми се иска да имам един по-голям и по-сигурен автомобил, на който мога да разчитам във всяка ситуация.
    Какво ви е мнението за двигателите за окачването за удобството на возене и големина на купето?

  • #2
    До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

    Най-добре покарай и двата сам прецени кое те кефи. Х-трайл не съм пробвал, но за РАВ-а мога да каже, че доста твърдо вози. Багажника също е доста малък. Иначе щом няма да караш оф и двата ще ти вършат работа.
    Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
    Opel Frontera V6

    Коментар


    • #3
      До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

      Проблемът е че няма как да покарам и двете и ще трябва да действам на момента отивам виждам колите евентуално карам ги и двете и после преценявам. това каране ще е много малко и трудно ще имам реална преценка. затова помагайте

      Коментар


      • #4
        До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

        Нисана е по-комфортен,но няма бавни.Тойотата не знам.

        Коментар


        • #5
          До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

          Караш и преценяш!Отзивите и за двата са силно положителни.Аз карам такъв нисан и съм много доволен.Не е хард офф роуд/пък и не на всеки му е необходимо/,но за ежедневна кола е доста практичен.Двигателя е много хармоничен и дърпа уверено,няма силни кренове,което е много дразнещо.Споменават се някои дефекти в горивна апаратура на дизеловите ДВГ,проблем с компресори/но са Гарет,тъй че не е проблем/ и пробити интеркулери.Иначе по трансмисия,окачване съединители и т.н не се упоменават никакви слабости в статиите,които съм чел.Приятен за каране,икономичен,здрав.Лично на мен ми допада повече от тойотата,но и тя разбира се не е за подценяване.

          Коментар


          • #6
            До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

            Здравей колега.
            Нямам прки впечатления от Нисана, но гледах едно предаване, мисля че е английско "Пета скорост". Там правиха сравнение точно между тези два автомобила. Не си спомням обаче с какви двигатели бяха. На шосе оцениха Тойотата по-високо, а на черно Нисана. Аз карам Рав4, но с бензинов двигател 2,0 - 150к.с. Предполагам, че по окачването нямат разлики. С хубави гуми през зимата върху утъпкан път се държи прекрасно. Разхода е приличен. В сравнение с лек автомобил друса повеко, особено отзад. Имахме премеждие през пролетта - на мокра ливада с лек страничен наклон колата се дъжра отвратително. Непрекъснато боксуваше и носеше настрани. С триста зора я насочихме в правилната посока.
            /Задкормилното устройство също е влияло върху ситуацията/.
            Дано съм ти бил полезен
            Успех в избора!
            Nissan Pathfinder 2.5 dci

            Коментар


            • #7
              До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

              Благодаря за добрите и конкретни мнения. За сега съм по близко до тойотата, защото е черна с кожен салон, но има време

              Коментар


              • #8
                До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
                Имахме премеждие през пролетта - на мокра ливада с лек страничен наклон колата се дъжра отвратително. Непрекъснато боксуваше и носеше настрани. С триста зора я насочихме в правилната посока.
                /Задкормилното устройство също е влияло върху ситуацията/.
                Аз бих казал, че в тази ситуация гумите са били решаващи...

                Коментар


                • #9
                  До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                  Точно този двигател на РАВ4 му идва леко слабичък по принцип, но не мога да го сравня директно с конкретния Нисан, защото съм се качвал само в бензинов. Х-Трейла вози по-меко.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                    Първоначално публикуван от jovko Преглед на мнение
                    Здравейте любители на офроуда!
                    Попрочетох част от темите тука и виждам че става въпрос за болест в добрият смисъл на думата. Имам впредвид че всички са маниаци тука. Не съм и предполагал, че офроуда има толкова запалени фенове, но браво.
                    Аз обаче имам следният въпрос. Тъй като не съм имал джип досега, а мисля да си взема кажете кое е по-добре:
                    -RAV4 2003 - 2.0 D-4D ниво VX- 150000км.
                    -X-Trail 2004 - 2.2 dCi ниво Sport- 160000км.
                    Няма да правя офроуд изпълнения, но ми се иска да имам един по-голям и по-сигурен автомобил, на който мога да разчитам във всяка ситуация.
                    Какво ви е мнението за двигателите за окачването за удобството на возене и големина на купето?
                    Сега ниждам темата.
                    Първо и двете са далеч от понятието джип по начина, по който се разбира тук. Има цяла тема във форума за това...
                    Второ. Карам и двете, дизел, определено нисана е по-високия клас.
                    При него имаш и ръчно принудително включване на моста.
                    Лично мнение.
                    Mitsubishi L200 DobbleCab

                    KTM XC 450 RW 2009
                    KTM 350 SX 2011

                    Коментар


                    • #11
                      До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                      Като махнем това, че отначало им слагаха таблата в средата, по другите критерии, аз лично бих избрал Нисана. Не знам защо, но това средно разположено табло много ме дразни. В програмирането има едно понятие полиморфизъм - в случая, че различните коли трябва да предлагат един и същ интерфейс на шофьора. Просто не ми се връзва защо трябва човек да гледа надясно за да види с каква скорост точно се движи. Фактът, че са изместили таблото в ляво при втората генерация говори, че не е било особено успешно решение да е в средата.

                      Как вървят частите по ходовата част за тия Нисани спрямо Тойота и Сузуки?
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • #12
                        До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                        Аз карам служебна РАВ4 Д4Д ...05 май. ТОва си е тежка лека кола с предимно предно предаване...задното май е с виско и се включва много неподходящо...примерно на завой я лъзгаш като кола с предно, но по некое време се включва задното и ти набива камшик....тъпо. Разхода е 8/100 зиме лете празен пълен тва е. Има мнооого гаден турбо лаг...или пилиш гуми при потегляне или гаснеш...рязко и контролирано потегляне се научава доста трудно. А си спрел на некоя наклонена поляна или атакуваш бордюр на полусъединител...веднага рабираш какъв му е мириса!!! Подържа около 160...скорости от 190 не са му невъзможни. Частите са отчайващо скъпи и се препоръчва да си намериш майстор...оторизираните сервизи в цяла България в по-голямата си част не струват...общото обаче м/у тях са убийствените цени. По принуда я карам 'лек' офроуд и почти я унищожих...иначе като всека Тойта е изключително здрава и добре изработена кола.

                        Некой цени

                        -смяна масло и филтри - поне 500лв
                        -смяна съединител + масло - 1900лв.
                        -смяна предни амортисьори + масло - 1600лв

                        П.С. Нисана е редко грозен...същото и ЦРВ-то на Хонда...въпрос на вкус. Не съм запознат ама ако и нисана се сглобява като Наварата в Испания...качеството е далеч от Тойота.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                          Таблото не дразни информативно е и въобще не се налага да си въртиш главата да го гледаш.Даже на много автомобили с нормално разположени табла след корекции на кормилната колонка им се скриват толкова много работи,че не е истина.Включително някъде се скриват и доста сигнални лампички дори и от червените.При нисана този проблем не съществъва.
                          Части за моя нисан по окачване не съм пазарил.Сигурно са съизмерими с частите на Рава и Витарата/новата/,но пък японската школа си личи,частите се купуват относително рядко.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                            Нисана преди модел 2007 се прави в Япония и качеството изобщо не е далеч от тойотата.За модел 2007 не съм се интересувал къде се прави.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Избор м/у РАВ4 и Х-Трейл

                              И колега Андрей,ако си говорим за грозни коли смятам,че тойота са едни от лидерите в световен мащаб.По принцип дизайна на японските коли не им е силна страна.Те притежават други неоспорими ка1ества.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X