Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

    Мерси на последния колега за правилното уточнение.
    Незнам защо, но коментара на колегата Gaz66t ми се стори доста жлъчен .

    Аутлендера си идва директно от Япония. Аз си знам как съм чакал 3 месеца за него.. Като направих скандал за закъснението, ми дадоха лансер за заместваща кола и името на кораба, за да мога да си следя къде ми е колата. Кораба пристигна в Истанбул, оттам колите бяха претоварени на автовоз за БГ.

    Вече няколко пъти съм уточнявал, че от 3те близнака само Митсубишито се предлага и с 3те възможни двигателя (2та дизела + бензина - моя избор).

    Лично за мен комбинацията: японса кола + японски двигател бе печалившата

    Иначе наистина това, че новото Л200 се прави в Тайланд определено е оказало влияние в/у качетсвото. Новото ни Л200 от 2006 имаше до скоро поне 3 хронични проблема, които оправихме с доста разправии и официални писма към местния дилър.
    Докато "старото" ни от 2005-та (японско) е тотално безпроблемно и до ден днешен (продадохме го на едно съседче, така че го виждам всеки ден).

    Поздрави.
    Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

    Коментар


    • #17
      До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

      Ще изкажа личните си впечатления от C-Crosser,като се надявам да са от полза.
      Започвам оттам,че C-Crosser,4007 и Outlander са практически един и същ автомобил,сглобяван в Япония(очаква се французите да изнесат производство в Европа,най-вероятно във Франция),като разликите са в цените,пакетите на оборудване и настройките на окачването(съвсем малко по-комфортно при французите,но почти незабележима разлика в ежедневието).Колата е сравнително просторна,със добра подредба на интериора и съвсем леки ергономични недостатъци като например хлъзгавия волан и регулирането на седалките.Изработката на интериора не отговаря на цената,материалите са доста евтини и се чуват не особено често и не особено силни поскърцвания когато купето се усуква.Шумоизолацията не е от най-добрите,като мотора се чува доста отчетливо в купето.Видимостта е на средно ниво.Усещането от волана е добро,като той не е прекалено лек и остротата на реакциите е идеалната за SUV.Превключването на скоростите незнайно защо е трудно и твърдо,като преминаването от 1-ва на 2-ра предавка изобщо не се вписва в критериите на съвременното автомобилостроене,особено за тази цена,и е почти като при камион.Но се свиква...Двигателя 2.2 HDI в тази версия е с една турбина,справя се доста добре,почти без турбо дупка,разгръща си мощността и въртящия момент плавно още от ниските обороти,работи без вибрации и показва среден разход в градски условия между 7-9 литра на сто километра при непостоянен и накъсан стил на шофиране.Което е добър разход според мен.Двигателя тегли уверено и се справя добре,макар че след един ден каране на мен вече ми "малееше".Окачването е твърдо(като при повечето съвременни автомобили),но за сметка на това предлага стабилност над средната,което е добре,макар и да можеше комфорта да е на доста по-високо ниво.Лошо впечатление правят осезаемите проблеми със сцеплението на предната ос(колата по принцип си е с предно предаване,класически паркетник),но хубавата новина е че в режим 4Х4,който се включва и в движение с въртящ се превключвател,нещата са доста по-добре,а при 4Х4 lock наистина се усеща една радваща и жизнерадостна стабилност и автомобила се движи наистина сигурно и,което е много важно за мен,с високо сцепление и добра скорост в завоите.За качествата му извън пътя няма какво толкова да се каже,малкия клиренс и системата за двойно предаване с ламелен съединител на задния мост,която е базирана на предното предаване не подсигуряват големи възможности,но все пак са си на добро ниво за паркетник.Нарочно оставих въпроса за дизайна за накрая,защото това е вече според личните предпочитания.Ще си позволя да отбележа,че лично на мен най-много ми харесва Ситроена като го препоръчвам в черен или тъмно син металик .За мен основната слабост в оборудването е,че не се предлага все още автоматик за дизела(перфектно ще му подхожда 6-степенната кутия на Аисин,позната от други модели),а иначе за бензина,който е на Митсубиши си върви вариаторна кутия(безстепенна),със фиксирани предавки(по изкуствен,електронен път) и възможност за ръчно превключване.Но все пак автоматика за дизела се подготвя в момента.Обобщението е,че аз не бих дал около 70000лв за този автомобил,а бих се понапънал и бих си взел Фрилендър 2 със същия двигател(съжалявам Ситроен,колкото и да те харесвам)...Надявам се да съм бил полезен

      Коментар


      • #18
        До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

        Иначе за Kuga долкото съм чел важи това.че се държи доста активно на пътя(като покарам такъв ще разбера,дано да имам възможност!),по завои се кара като фокус(тоест доста добре) и двигателя(дизела) произхожда от франция и е един от добрите двигатели без особени проблеми,с добри поведение и тяга и добър разход(той ми е познат от личен опит).

        Коментар


        • #19
          До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

          Ами колега я се огледай и към Тигуана.
          [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
          [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
          [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
          [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

          Коментар


          • #20
            До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

            Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
            Ами колега я се огледай и към Тигуана.
            Темата малко се отклони. Все пак говорим са градски джипове. Те са предназначени за тежки условия, но в града. Има хора които ги напъват по тежки каруцарски пътища като прекалено много надценяват проходимостта им.

            Относно Тигуанчето. Доколкото знам VW имат много малко квоти за този модел, и който има интерес трябва да чака няколко месеца. Едни познати си капарираха Тигуан Септември месец, с обявен срок на доставка Март-Април. Това е голям минус за модела, защото всички конкурентни марки имат готови возила на склад, а никой не обича да чака.

            Коментар


            • #21
              До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

              Да се изкажа и аз!!
              Тия дни търсихме на съпругата нещо от този род - 4х4, паркетник! Та бяха тествани Кашкая, С-кросера и СантаФе!
              Кашкая си е едно комби /даже този с 7 места/, пък и двигателя субективно ми се стори слабичък! Може би защото карахме автоматик!
              С-кросера беше дизел с ръчни скорости! Тествахме го, но тъй като условието е новата кола да е автоматик, а този модел автоматика го има само с бензинов двигател, не мога да кажа как би се държал автоматика! Но двигателя определено дърпаше повече от Кашкая! Но както писа колегата по-горе - шумен двигател, евтина пластмаса, потропва, почуква!
              Гледахме и Рено Колеос - там даже и желание не възникна за тестване!
              И накрая СантаФе-то! Сигурно съм пристрастен, но качеството на изработката и материалите са определенно по-добри от Ситроена и Реното, на нивото на Нисан! Но двигателя е много добър, третия ред седалки са си седалки, а не като в Ситроена имитация! Като размер е най-голям, като цена всички са горе-долу на едно ниво/с изключение на Колеоса, но там няма данъчен кредит/! Та сега имаме един капариран Хюндай и до 10 дена ще се похваля, че пак ще се возя на Теракана!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #22
                До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                Първоначално публикуван от M1rko Преглед на мнение
                Темата малко се отклони. Все пак говорим са градски джипове. Те са предназначени за тежки условия, но в града. Има хора които ги напъват по тежки каруцарски пътища като прекалено много надценяват проходимостта им.

                Относно Тигуанчето. Доколкото знам VW имат много малко квоти за този модел, и който има интерес трябва да чака няколко месеца. Едни познати си капарираха Тигуан Септември месец, с обявен срок на доставка Март-Април. Това е голям минус за модела, защото всички конкурентни марки имат готови возила на склад, а никой не обича да чака.
                Колега нямат квота защото са е изпълнили цялата.
                [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                Коментар


                • #23
                  До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                  Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
                  Колега нямат квота защото са е изпълнили цялата.
                  Както казах имат много малка квота и е нормално да е изпълнена. За мен лично Тигуана има много приятна визия, но за високопроходимост съм малко скептично настроен. Също така не съм много запознат с 4X4 традициите на VW. Спомянм си, че преди години имаха VW Country.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                    Първоначално публикуван от M1rko Преглед на мнение
                    Както казах имат много малка квота и е нормално да е изпълнена. За мен лично Тигуана има много приятна визия, но за високопроходимост съм малко скептично настроен. Също така не съм много запознат с 4X4 традициите на VW. Спомянм си, че преди години имаха VW Country.

                    Който мога да ти кажа по лично наблюдение се качи на една хижа без абсолютно никакъв проблем, а любовта на живота ми-Лада Нива- закъса.... Какъв ужас.Също мога да похваля и Туарега но той си е паркет,както всички други камиони префасонирани на по малки колици... и все пак туарега дърпа Боинг 747- с 5 тона пясук баласт на задните седалки....
                    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                    feikot@abv.bg
                    Обратно дороги - НЕТ !

                    Коментар


                    • #25
                      До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                      Аз и в друга тема споменах и тук ще спомена, че точно тези, които си изброил пежото и ситроена, двигателът им и е разработван с форд.. т.е. под капака седят едно доста голям процент едни и същи машини, колкото и да съм фен на Форд, на панаира отворих врата и ме полъхна евтина пластмаса.. иначе, като дизайн и 3-те са добри като извън пътя нямам виждане, но Форд според мен си имат доста опит във FWD, но както каза колегата не и в Еропа.. освен косуорда и RS 2000, и Мондео, но на него май 4x4 е сходно с това на RS 2000, др. опит не се сещам за Европа.
                      Успех с продажбата и да покажете на какво е способно избраната от Вас машина извън пътя

                      Коментар


                      • #26
                        До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                        Седалките на Пежото и ситроена са къси , но зор за ман стават за седене. За сметка на това седалките и облегалките на КУГА са мерени от някой рахит.
                        А освен че са тесни са и твърди и ръбести. На мен ми се спира кръвообръщениети и след 30 минути ми изтръпват краката. Ръбовете на облегалката / набедени за лумбални опори/ ме ръбят в бъбреците.
                        И понеже ще кажете че се назландисвам, аз веднага отговарям, че нямам проблем с 90% от седалките. Дори седалките на най-първата витара са "тесни но удобни" а не бетонови като при КУГА.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                          Изобщо от трите автомобила Ц-Кросер, 4007 и КУГА бих избрал твърдо Хюндай Санта Фе

                          Коментар


                          • #28
                            До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                            Единствено за Кугата ще се изкажа защото имам най-близки и конкретни впечатления от нея. Много добро пътно поведение ако харесваш малко по-спортното такова. Форд от вече не малко време са станали майстори в това, разбира се в техния си сегмент. Честно казано в това отношение е доста близко до Х3 което пък означава и че има една идея по-твърда возия. Но е неизбежно когато търсиш стабилност дори при компактен СУВ. Повратлива е и волана дава доста добра обратна връзка с пътя. Видимоста е много добра и поради високата позиция на водача (нещо което липсва при доста модели в този клас) и поради големите странични стъкла и огледала. Тук забележката ми е за задното стъкло което заради формата на купето идва скосено и в комбинация с широките задни греди ограничава малко видимоста през огледалото за обратно виждане. Скоростите са добре настроени за моите критерии и единсвено ме учуди че имат малко по-дълъг ход при преминаване от една към друга за разлика от Фокус и Мондео където са по-къси и спортни. Но пък това е обичайно за СУВ автомобил. Двигателят е както написаха по-горе колегите пъргав и икономичен, като впечатление прави стойността на въртящия момент която е съизмерима с по-големите по обем дизели и което определено преимущество при приключения извън пътя, но пък при високи скорости си проличава по-малкия обем което новия 2.2 трябва да поправи. Задвижването го има в два варианта 4х2 и постоянно 4х4, като аз имам наблюдение само за 4х4то, тъй-като само такива има тук. То е Haldex от последно поколениеи е взаимствано от това на Freelander 2 и XC60 с разликата че при F2 има система от електро-хидравлична помпа/клапа която принудително зацепва двата моста при работа с TR системата. В този смисъл Кугата има нелошо офроуд представяне благодарение на Халдекса, късото междуосие и надвеси и добрите Nm.
                            Материалите в купето хич не са лоши за ценовия сегмент в който е, даже бих казал са едно ниво на горе, но има еленменти които определено могат да се направят от по-добрата пластмаса.
                            Дизайна си е по-вкус но на мен определено ми харесва футуристичната форма, острите черти и мускулести елементи. Голям минус е липсата на ДДС кредита
                            ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                            lre-bulgaria.org

                            Коментар


                            • #29
                              До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                              Аз бих могъл да взема отношение предимно за С-кросера и 4007. В същност притежавам Outlander, но на практика това е един и същ автомобил и най-вече когато е с двигателя 2.2 DI-D (Hdi) на Пежо.
                              По отношение на двигателите С-кросера и 4007 превъзхождат Кугата значително - 156 к.с. и 380 Nm въртящ момент към 136 к.с. и 320 Nm. В същото време двигателят е много икономичен. Работи много чисто и стабилно. Не усещам турбо дупка, дори и при 1000 оборота. Мисля , че този двигател няма конкуренция в този сегмент и на тази цена.
                              По отношение на системата 4х4 , то тя е на Митсубиши естествено и мисля, че не е необходимо да я хваля много. Можете да избирате между задвижване 100% на предния мост за по-добра икономичност, електронна система 4х4 , която работи безупречно и режим 4х4 lock с блокиран междинен диференциял в отношение 50% преден и 50% заден мост и някакъв електронен блокаж.
                              Управлението е много прецизно и стабилно. Окачването , поне при Аутлендъра , е настроено по-твърдо и позволява спортно заиграване без проблем , като през цялото време се чувствате много сигурни.
                              Какво би могло да се каже като минус. Първо: Малко са прекалили с пластмасата япончетата в купето, въпреки че интериора е с много дъбар дизайн , поне според мен. Второ: При шофиране по неравности се чуват проскърцвания , най-вече в таблото .Трето: Третият ред седалки е доста неудобен дори и за деца и явно целта е само ДДС кредита, макар че от зор заман може да се използва. Четвърто: Първа и втора скорост на механичната скоростна кутия, с каквато само се продават , дизеловите агрегати за сега , са малко дразнещи. Имам предвид, че се включват малко трудно или по-скоро не дотам прецизно и въпреки спортния дух на двигателя и шасито, затрудняват спортното шофиране, що се касае бързо превключване на тези предавки. Останалите са супер. Моя автомобил е нов и може и да се оправят след време, просто не знам.
                              С изключение на изброените минуси, колата е перфектна и лично аз не съжалявам ни най-малко за избора си. Всеки сам преценява на какво държи повече. Надявам се, че съм бил полезен.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Дайте съвет кой да избера измежду C-Crosser/4007/Kuga

                                Бих те улеснил много: имах Пежо много години и знам,че двигателите им са железни. 4007 е третия от триото Аутлендръ-Кросър-4007 и макар и еднакви,в него са изчистени най-много от грешките в другите два паркетника. Куга е с 2.0HDi на Пежо и е страхотен двигател, слага се в 307,308,407... Аутлендър и кросър са доста по-скъпи от 4007 (още един +), а разликата им е ,че 4007 има едно ниво повече,което е по-ниско (но не с по-малко неща. Единствено 4007 дори и при базисния модел (51000-бензин,59000дизел) има LCD диспей като за DVD/навигация. Санта Фе е другия избор-имам такъв и е доста по-добър на оффроуд от другите паркетници, а и на третия ред (6,7 седалка) се събира без проблем човек с ръст 1.85м. Класацията:
                                1.Санта Фе
                                2.4007/кросър/аутлендър (като 4007 е с най-голяма, а аутлендър с най-малка тежест)
                                3.Куга(прекалено малко откъм всичко)
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X