Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнитебен тест на китайски пикапи... и УАЗ Патриот

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сравнитебен тест на китайски пикапи... и УАЗ Патриот

    ---и патриот:

    За Рулем: http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=46535

    "изненада-а!"


    натискаш тавана и плафоните изскачат
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Познато...нещата ще си дойдат още повече на мястото когато се направят ресурсни тестове и краштестове... Тогава Патриота ще е като S класа...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Засега като японците преди 30 години и корейците преди 20!!!
      А към 2020 г. ще видим - може и да си купим китайския джип!!!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • #4
        Ето това ме впечатли:

        Егати оффроада ни чака с такава електрофицирана раздатка... Моторче от чистачки изложено на всички дивотии под колата
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          голяма част от американските тръкове са с електрофицирани раздатки - форд, джм . естествено - не по този начин
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            Юра Нечетов - мой хороший знакомый и весьма авторитетный журналист. С большей части того, что он написал, я согласен, хотя и не совсем. Например, "Патриот" - весьма быстрая и динамичная машина. На третьей передаче разгоняешься до сотни, и тахометр еще далеко не в красной зоне. Недавно я ездил на "Патриоте" в Тверскую область, это от моего дома около 300 километров, после снегопадов по скользкой трассе. Легко и непринужденно держал 90-100, причем управление не требовало постоянного напряжения. И ни разу не переключился на пятую передачу. После поездки я понял, что весь негатив от "Хантера" и предшественников "Патриота", УАЗ-3160 и 3162 мне обеспечивала арзамасская коробка передач, а вот Dymos на "Патриоте" работал безупречно - и совсем другие ощущения! В общем, "Патриот", конечно, не идеален, и мотор ЗМЗ-409 слишком "крутильный" - у него слишком малый момент на низах, а передаточные числа у "Патриота" - "скоростные". Поэтому на бездорожье приходится напрягаться. Но это - автомобиль! Что же касается китайцев... Мне в них до предела неудобно. Опять же - очень слабые моторы (правда, я не ездил на этом самом "Фенлине"). Китайский автопром на сегодня, безуслловно, самый диномично развивающийся автопром в мире. На тех же Grat Wall Deer за год, который эта машина поставляется в Россию, трижды радикально обновили салон. Да и самые свои лучшие машины они на экспорт не поставляют...
            Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

            Коментар


            • #7
              Абсолютно съм съгласен с Братушката .При това голямо производство ,което постигнаха за толкова кратко време и с техния неизчерпаем потенциал, скоро ще са напълно конкурентни и по качество .Да незабравяме,че при тях днес е на компютара утре на конвеира и те се учат от всичко това ,а и ктато приложим и икон. щпионаж става всичко много бързо.Бюрокрация при тях все още няма въпреки численноста им.В тоя смисал се сещам ако БГ бяхме толкова сигурно щеше да е ебати и бюрократичната армия.
              Густо майна , пътят свърши !!!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от e100
                Абсолютно съм съгласен с Братушката .При това голямо производство ,което постигнаха за толкова кратко време и с техния неизчерпаем потенциал, скоро ще са напълно конкурентни и по качество .Да незабравяме,че при тях днес е на компютара утре на конвеира и те се учат от всичко това ,а и ктато приложим и икон. щпионаж става всичко много бързо.Бюрокрация при тях все още няма въпреки численноста им.В тоя смисал се сещам ако БГ бяхме толкова сигурно щеше да е ебати и бюрократичната армия.
                А вот, кстати, и несколько доказательств...

                Вот новый основной внедорожник НОАК, "Храбрый воин"









                Производитель - Beijing Jeep Corporation. К выпуску подготовлены две версии: четырехдверная пятиместная, грузоподъемностью 0.5 тонны, с колесной базой 2600 мм, и двухдверная восьмиместная, грузоподъемностью 0.75 тонны и с колесной базой 2800 мм. Автомобиль был представлен публике на промышленной выставке в Пекине. Подвеска машины – пружинная. на сдвоенных продольных рычагах. Под капотом - 3.1 литровый турбодизель мощностью 136 л.с., выдающий 313 нм крутящего момента при 2000 об.мин. (видимо - лицензия Isuzu).

                А вот что та же Beijing Jeep Corporation производит для внутреннего пользования, абсолютно легально (это официальная лицензия Jeep) и с качеством не хуже американского:





                А вот еще один лицензионный автомобиль для внутреннего употребления: Lebao CJY6479E (китайцы выкупили право на производство Pajero II, когда его меняла третья модель)

                Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Кирасир


                  А вот что та же Beijing Jeep Corporation производит для внутреннего пользования, абсолютно легально (это официальная лицензия Jeep) и с качеством не хуже американского:
                  Армейский внедорожник рулит, но судя по описанию там все же есть много чего от Гранда (например схема подвески), а вот китайские Жыпы по одзывам хозяев ни в какое сравнение не идут с американцами...
                  А что касается патриота, ему бы движок помошнее и тяговитее и была бы машина мечта...Я задумываюсь о пикапе 1+1, подождем пока выйдет на рынок.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Пикап на УАЗ ли? Забрави за Ню Головастика, и той беше само за изложбата(((((((((((((
                    Явно в тоя калибър ще остане само Газелата и производните и, че и нейното 4х4 ще изчезне. Мене ако питаш - неправилна рекламна политика. И бедност на купувачите, разбира се.
                    И по-голям двигател няма от къде да се вземе. А сигурно няма и за кога. По-добре да си налягат парцалите по въпроса за електромоторите, не може да се изгори и последния нефт. Че няма да има от кво да се правят масла и пластмаси. И кво ли не друго.

                    Коментар


                    • #11
                      Що бре човек, какво му е лошото на пикапа? Аз джип си имам, виж утилитарна кола е друго нещо, а в сегашния си вид Патриота е на светлинни години от това което ми дава Гранда, и никога няма и да го настигне...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Какво му е лошото питай маркетолозите на УАЗ. ОАО-то. От девет кладенеца носят вода, само и само да не го пуснат на конвейера. Не е производство на китайски буклуци в УАЗ, не е сладки песни колко е хубав Патриота а Головастика калпав, не е чудо ... Сума народ го иска, обаче го няма. Това е господине, марш у лево!
                        Ми що няма например брезентов инжектор на военни мостове? Хем там трябват пари само за няква уж сертификация, не за пренастройване на конвейера и чак после за сертификация.
                        Абе ... Големите бизнесментове са ууумни, не са като нас простите шефиорчета ...

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Що бре човек, какво му е лошото на пикапа? Аз джип си имам, виж утилитарна кола е друго нещо, а в сегашния си вид Патриота е на светлинни години от това което ми дава Гранда, и никога няма и да го настигне...
                          Не знаю, где как, а в России пикапы покупают потому, что ты получаешь неплохое внедорожное шасси за 2/3 от цены нормального внедорожника на том же, в сути, шасси . Разница в цене между популярными пикапами Mitsubishi L200, Mazda B2500, Ford Ranger и самыми дешевыми среднеразмерными внедорожниками на рынке (Mitsubishi Pajero Sport, Suzuki XL7 , Kia Sorento, Ssang Yong Rexton, Hiundai Terrakhan - все в базовой комплектации) составляет 10-14 тысяч долларов. Мало кому реально нужна именно грузовая платформа, тем более, что ее размеры в версии Double Cab, которые в основном и покупаются, не позволяют перевозить ни снегоход, ни квадрицикл, да и как коммерческие автомобили они практически не используются.


                          Армейский внедорожник рулит, но судя по описанию там все же есть много чего от Гранда (например схема подвески), а вот китайские Жыпы по одзывам хозяев ни в какое сравнение не идут с американцами...
                          А что касается патриота, ему бы движок помошнее и тяговитее и была бы машина мечта...Я задумываюсь о пикапе 1+1, подождем пока выйдет на рынок.
                          Насчет китайских Jeep сложно сказать: в Китае не был, а вот те китайские Cherokee, что поступали по бартеру в Россию, нареканий не вызывают, во всяком случае, ломаются не чаще. чем собранные в США того же возраста. По поводу матора "Патриота" согласен на все сто: ему нужен либо приличный дизель, либо V6, а 409й мог бы быть "начальным" мотором для самых дешевых версий. Тут пресс-служба завода усиленно намекает на то, что по случаю подписания соглашения о стратегическом партнерстве с Ssang Yong под капотом "Патриота" могут появиться двигатели Mercedes корейской сборки, в том числе 2.9 литровый дизель, котрый был в девичестве ОМ602.
                          Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Кирасир
                            [
                            Не знаю, где как, а в России пикапы покупают потому, что ты получаешь неплохое внедорожное шасси за 2/3 от цены нормального внедорожника на том же, в сути, шасси . Разница в цене между популярными пикапами Mitsubishi L200, Mazda B2500, Ford Ranger и самыми дешевыми среднеразмерными внедорожниками на рынке (Mitsubishi Pajero Sport, Suzuki XL7 , Kia Sorento, Ssang Yong Rexton, Hiundai Terrakhan - все в базовой комплектации) составляет 10-14 тысяч долларов. Мало кому реально нужна именно грузовая платформа, тем более, что ее размеры в версии Double Cab, которые в основном и покупаются, не позволяют перевозить ни снегоход, ни квадрицикл, да и как коммерческие автомобили они практически не используются.
                            Вот именно мне как раз это нужно... И даже не Дабл кэб а 1+1....
                            Ничего не слышно, будет такой Патриот или нет?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Вот именно мне как раз это нужно... И даже не Дабл кэб а 1+1....
                              Ничего не слышно, будет такой Патриот или нет?
                              Именно в варианте пикапа - не знаю пока. А вот "головастик нью" - УАЗ-2360 "Грузовик" - точно становится этим летом на главный конвейер. Только, видимо, мордочка будет не от "Симбира", а от "Патриота".

                              Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X