Моля за експертно мнение по-добри офроуд възможности при 5МТ или 4АТ? От форума на субару съм объркан- има категорични мнения за по-добри офроуд възможности и за ръчната и за автоматичната скоростна кутия. Затова моля отговорите да са обяснени (защо?). По-точно обосновани, едно добро обяснение може да не разбера поради недобра техническа грамотност.
Вторият ми въпрос е за сравнение на офроуд възможности между форестър и сузуки гран витара (новите модели). Как и доколко успешно се компенсира липсата на блокаж на диференциала?
Имам и 2 допълнителни въпроса, ако на някого му се видят смислени, ще се радвам да получа отговор, много са ми интересни:
1. Не ми стана ясно в крайна сметка Форестър с виско муфа ли е, с нещо подобно ли е
? За мен типичен пример за виско муфа е фрилендър.
2. Демултипликатора при форестър 5МТ май не е еквивалент на бавните скорости при тежките офроуд машини
?
Вторият ми въпрос е за сравнение на офроуд възможности между форестър и сузуки гран витара (новите модели). Как и доколко успешно се компенсира липсата на блокаж на диференциала?
Имам и 2 допълнителни въпроса, ако на някого му се видят смислени, ще се радвам да получа отговор, много са ми интересни:
1. Не ми стана ясно в крайна сметка Форестър с виско муфа ли е, с нещо подобно ли е

2. Демултипликатора при форестър 5МТ май не е еквивалент на бавните скорости при тежките офроуд машини

Коментар