Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара или Фероза е

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара или Фероза е

    po-dobro re6enie pisah we4e w germaniq sam i mi popadat vitara feroza na enakwi ceni movete li da me posawetwate koe e po lesna podravka po-izdryvliwo


    На български: по-добро реШение писах веЧе в германия сам и ми попадат витара фероза на енакви цени можете ли да ме посъветвате кое е по-лесна подравка по-издръжливо
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-04-08, 14:39. Причина: латиница

  • #2
    До: Витара или Фероза е

    Според мен частите за Витара се намират по-лесно и е по разпросранена.

    Коментар


    • #3
      До: Витара или Фероза е

      аз бих взел по запазеният автомобил.

      Коментар


      • #4
        До: Витара или Фероза е

        А аз препоръчвам по малко изгнилия

        Коментар


        • #5
          До: Витара или Фероза е

          Какви точно са двете джипки, година, пробег, състояние, екстри? За Витара се намират по-лесно части, Ферозата имай предвид, че вози ужасно
          2015 KTM EXC 450 six days Argentina
          Toyota Land Cruiser KDJ 125

          Коментар


          • #6
            До: Витара или Фероза е

            витара возията е ро- мека, а и доколкото знам и харчи ро- малко. Аз лично съм бил два пъти на тази дилема и ферозата ме кефи визоално повече, но карам витара и не съжалявам, защото се подържа много лесно.
            Grand Cherokee limited 5.2 1995

            Коментар


            • #7
              До: Витара или Фероза е

              защо витарата да харчи по-малко не съм съгласен и двете джипки са един клас почти еднакви двигатели и равни по тегло така че мисля горенето се определя от настъпването педала на газта а и подръжката няма причина да е по лесна така че моето мнение за по-запазения автомобил
              RAV 4
              F650GS

              Коментар


              • #8
                До: Витара или Фероза е

                За витара има повече и по-евтини части, особено за тунинг.
                Вози по-меко.

                Това за разхода го забравете. Харчат еднакво.

                Ферозата е на ресори отзад и на торсиони + двойни А рамена отпред. Личното ми мнение е че окачването на ферозата е по-здраво от това на витарата, особено отпред. Бил съм свидетел на няколко пъти на "оставени" по трасето витартови пружини - просто изскачат. Не че не може да се направи така че да не го правят, но е факт.

                Обаче, един шарнир за фероза струва 100лв, а те са 4. Ама пък аз съм си с оригиналните, а джипката е на 100000км.

                Ако след време решиш да вдигаш, предницата се вдига със завъртане на 2 болта, а задницата с нови ресори, или по-дълги уши.

                Ако решиш да вдигаш витара, се сменят пружини. Всичките.

                Витарата пък има малко по-малък свес отзад.

                Абе, в крайна сметка, въпрос на вкус.

                Гледай за гнилоч по шасито. Ламарини се оправят, ама шасито ако е гнило, е тегава работа.

                В крайна сметка досега не съм виждал нито сериозно строшена витара, нито сериозно строшена фероза.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Витара или Фероза е

                  Бих добавил, че относно проходимоста нещата много зависят и това какъв туниг е предвидено да се прави. Във фабричен вариант Ферозата е значително по-добре, но пък Витарата може да понесе доста по-голям тунинг и в крайна сметка да стане по-проходимата машина.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Витара или Фероза е

                    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                    ...но пък Витарата може да понесе доста по-голям тунинг и в крайна сметка да стане по-проходимата машина.
                    Къде по-голям? Отпред, отзад? При добро желание ферозата се прави на пружини отзад, и стават еднакви. Друг е въпроса дали има смисъл.

                    Отпред така или иначе са си куци коне е двете.

                    ... ама може и да не съм прав.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Витара или Фероза е

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Къде по-голям? Отпред, отзад? При добро желание ферозата се прави на пружини отзад, и стават еднакви. Друг е въпроса дали има смисъл.

                      Отпред така или иначе са си куци коне е двете.

                      ... ама може и да не съм прав.
                      Витарите с по-сериозно преправяне ги дигат доста и от пред, след което почват да влизат доста големи гуми. Нещо трудно постижимо при торсионите на Ферозата, която пък иначе може да побере по-големи във фабричен вариант. Е, наистина, ако ще се кара и по асвалт тези упражнения може и да са малко излишни при 1.6 двигателите...
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Витара или Фероза е

                        Щото има готови китове за вдигане отпред на витара. По-лесно е, нищо повече.

                        Фероза се вдига отпред със 10-ина сантиметра. И хода се увеличава, ако е нужно.

                        Трудността идва от това, че трябва да си правиш "кита" сам, а не много хора са в състояние да го направят.

                        Иначе, да - витарата е по-лесна за тунинг, защото има готови части. Всичко е измислено, и няма нужда да се балтавиш ти.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Витара или Фероза е

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Щото има готови китове за вдигане отпред на витара. По-лесно е, нищо повече.

                          Фероза се вдига отпред със 10-ина сантиметра. И хода се увеличава, ако е нужно.

                          Трудността идва от това, че трябва да си правиш "кита" сам, а не много хора са в състояние да го направят.

                          Иначе, да - витарата е по-лесна за тунинг, защото има готови части. Всичко е измислено, и няма нужда да се балтавиш ти.
                          Абе, натягането на торсиони си е нож с две остриета...
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Витара или Фероза е

                            Натягането едно на ръка - да речем 5 сантиметра. И още 5 - от други неща. Всичката предница може да се свали малко надолу. 5cm, е съвсем постижимо. Обаче интервенцията е сериозна и трудоемка, разбирай - бавна. При цялото това е добре и дифа да се смъкне малко, да речем с 3см. Така разпределяш допълнителното огъване на кардани и полуоски по равно между тях. Това цялото чудо го има готово за витара, и само сменяш. За фероза - йок.

                            Друг вариант е 5см лифт+ още 2-3 бодилифт. По-големи гуми. Резване на долните тампони, за да се увеличи хода надолу (защото фабрично е прекалено малък), при което даже не се налага сменяне на амортисьори - предните имат резерв надолу, по незнайна за мен причина.

                            А за отзад са добре извесните на всички варианти. Въпрос на вкус.

                            Торсиони се чупят от дъртост, както и пружини, както и ресори. Или от скапани амортисьори, но вече трябва да са си тръгнали така или иначе.

                            А последиците от лифта, както е известно, са по-малка устойчивост в завои и в наклони, освен ако не се сложат широчки гуми.

                            Абе, темата както винаги няма край....
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Витара или Фероза е

                              И аз да попитам нещо по темата:

                              Кое от двете предлага повечко вътрешно пространство??? както на седалките така и багажника - ако въобще тая ниша от зад може да се нарече бгажник

                              и има ли Фероза с 4(5) врати т.е. дълга база
                              • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X