Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Субару Форестер 2009, или?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Субару Форестер 2009, или?

    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    Колеги къде точно е този форум за Субару, защото и мен ме интересува новият Форестър?
    Ходих в Пловдив за да го гледам. Има доста разлики в сравнение със старият. Съвсем друга визия и кола е. А пътният просвет му е 215 мм, за 2.0 двг и 225 мм за 2.5 двг. Повече от колкото на моя 4Рънър, който е с 200 мм. Питах и за дизеловия Форестър и дилъра каза, че може би до края на тази година 2008, ще се появи в България, а не до две седмици.
    А цените са с по около 10 000 лв по ниски от SUV на други японски марки при същите екстри.
    http://www.subaru.bg/forum/index.php

    Коментар


    • #17
      До: Субару Форестер 2009, или?

      Благодаря!
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #18
        До: Субару Форестер 2009, или?

        Видях, че пита в началото и за Outlander-а на Митсубиши и никой не ти е отговорил.
        Бензиновият мотор 2,4 Mivec (170k.c.) се предлага със CTV (без степенна автоматична кутия) и колеги от форума на Митсубиши са доволни от двигателя и скоростната кутия

        Колата е голяма и удобна и си има всичко за което се сещаш.
        Стандартно идва 6+1 което автоматично означава данъчен кредит(ако е за юридическо лице). Багажникът е доста голям, седалките на третия ред се прибират в пода на багажника.
        Относно 4х4 то е като на Нисан. Сам си избираш режима на работа 2WD;
        Auto и Lock което предава момента 50:50. Изборът се осъществява посредством бутон пред скоростния лост.

        Успех с избора

        Коментар


        • #19
          До: Субару Форестер 2009, или?

          В крайна сметка -- Субару Форестър , модел 2009, 2.5l без турбо.
          Снощи го взех, и днес навъртях около 30-тина километра градско (из София). Съвсем първи впечатления -- кара се като обикновен автомобил, малко повече се поклаща задницата отколкото на леката кола, която карам; за сметка на това пък не се стърпях и го набутах в едни кални ями на един импровизиран паркинг, където с леката кола не бих и помислил да влизам; е, Субаруто прецапа без възражения.

          Надявам се в почивните дни да се поразходя извън града и да се сдобия с още впечатления.

          Сега отивам да търся паркет...

          Коментар


          • #20
            До: Субару Форестер 2009, или?

            Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
            В крайна сметка -- Субару Форестър , модел 2009, 2.5l без турбо.
            Снощи го взех, и днес навъртях около 30-тина километра градско (из София). Съвсем първи впечатления -- кара се като обикновен автомобил, малко повече се поклаща задницата отколкото на леката кола, която карам; за сметка на това пък не се стърпях и го набутах в едни кални ями на един импровизиран паркинг, където с леката кола не бих и помислил да влизам; е, Субаруто прецапа без възражения.

            Надявам се в почивните дни да се поразходя извън града и да се сдобия с още впечатления.

            Сега отивам да търся паркет...
            Честито!
            Според мен много добър избор, дори и чисто субективно.
            Субару ще е и моя следващ лек автомобил.

            Коментар


            • #21
              До: Субару Форестер 2009, или?

              В крайна сметка -- Субару Форестър , модел 2009, 2.5l без турбо.
              Снощи го взех, и днес навъртях около 30-тина километра градско (из София). Съвсем първи впечатления -- кара се като обикновен автомобил, малко повече се поклаща задницата отколкото на леката кола, която карам; за сметка на това пък не се стърпях и го набутах в едни кални ями на един импровизиран паркинг, където с леката кола не бих и помислил да влизам; е, Субаруто прецапа без възражения.

              Надявам се в почивните дни да се поразходя извън града и да се сдобия с още впечатления.

              Сега отивам да търся паркет...

              Разкажи първи впечатления , аз съм един от почитателите на марката Субару и ми е интересно всяко впечатление от автомобила , аз седнах в него за сефте на автосалона във Варна и малко ме подразни да си призная интериора, леко ми биеше на Шкода ФаБИА иначе съм фен на японците умеят ги тия автомобили и това си е !
              Поздравления за избора и чакаме отзиви !
              подпис : Драги ми смехурко;))

              Коментар


              • #22
                До: Субару Форестер 2009, или?

                Първоначалните впечатления са наистина добри.

                Както вече казах, клатушка се повече от лека кола (но това е обяснимо); карах го около 100км извънградско, поддържа лесно зададената скорост (пробвах в диапазона 90км/ч- до 130км/ч), по-чувствителен е на внезапни пориви на вятъра, но не "изпуска" пътя (то зависи и от вятъра, де )

                Една-две кални локви с дупки вчера, + нагоре-надолу по черен и чакълест път онзи ден, няма проблеми.

                Разходът на гориво (около 70км градско и 100км извънградско) е около 13л/100км по компютър.

                Вътре е доста просторно и удобно, заради високия таван дори и на задната седалка не се чувстваш "захлупен" (по думи на пътниците там). По отношение на интериора, да, има доста "азиатски" нотки както по дизайна, така и по качеството на материалите, но аз знаех за това, и съм го приел.

                Ако трябва да го сравня с лекия автомобил, който управлявам (Крайслер Себринг 2.0л, също автоматик):
                - комфортът за пътниците в купето е по-добър
                - возията е по-лоша, в смисъл че се поклаща повече; иначе, "дупки превземаме всякакви"
                - двигателят е по-добър
                - скоростната кутия е по-добра (изключая няколко "колебания" на коя предавка да включи, но пък ги сменя доста бързо без да губи особено въртящия момент)
                - багажникът е по-малък (в Субару-то мога да вкарам пералня, в Крайслера не мога, но пък за детска количка + покупки + други "натурии" багажника на автомобил седан като цяло май е по-подходящ)
                - по-маневрен от Крайслер-а (да не забравяме, че Крайслер-а е И по-дълъг, И по-широк от Субару-то)

                Ако трябва да го сравня с другите "паркетници", които карах тестово преди избора (виж първата тема; колегите с други "паркетници", не скачайте на бой, това си е мое мнение и никого не ангажирам с него ):
                - по-комфортен от стария Форестер
                - най-много като че ли се доближава до Нисан Х-Трейл, подобно поведение на пътя, повече място на задната седалка, по-малък багажник
                - повече ми харесва от Дайхатсу Териос по всички параграфи (изключая цената и разхода на гориво)
                - повече ми харесва от Нисан Кашкай (вътрешен обем, двигател, багажник), но Нисан-а вози по-добре
                - повече ми харесва от Сузуки Гранд Витара (може би ако Сузуки-то беше с по-голям двигател щеше да се доближи доста)

                Така и не тествах Киа Спортидж и Мицубиши Аутлендер.

                Както се казва, колкото - толкова. Доволен съм.

                Коментар


                • #23
                  До: Субару Форестер 2009, или?


                  Честито, колега!
                  Само положителни емоции с новата машинка! И много да си я гледкаш, че един ден като ти омръзне и ние да и се порадваме.

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  ... Субару ще е и моя следващ лек автомобил...
                  Айде-е-е-е-е, и Яро в клуба на СубарУ феновете.
                  Поздрави от Lincoln, UK! :)

                  Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI GLS '95 (дълга база)

                  Коментар


                  • #24
                    До: Субару Форестер 2009, или?

                    [quote=sdg;484932]В крайна сметка -- Субару Форестър , модел 2009, 2.5l без турбо.
                    Я, аз мислех, че при Форестър 2.5 двигателя е само с турбо. Колко коня е твоя? Разхода по компа ми се вижда бая обаче. Действителния ще е още по-голям вероятно. Клатушкането е нещо доста субективно, но една от причините поради, които бих си взел форестър е именно доста по-слабото клатушкане от кой да е джип със заводско окачване. Честито за придобивката и безаварийно каране.
                    Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
                    Opel Frontera V6

                    Коментар


                    • #25
                      До: Субару Форестер 2009, или?

                      Ей на това клатушкане отзад ме отказа от покупката.Пък и е много пластмасов вътре.Това ще го оправят/пластмасите/ с първия фейслифт,щото Европата е претенциозна.Обаче бива отзад и едни по твърди амове да му се сложат.На тестовия му дрънкаха и корите отзад,дразнеща история.Абе субару,субару ама форестъра в тая конфигурация в българско и нов няма голям шанс.Сигурно и швейцарците тъй мислят.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Субару Форестер 2009, или?

                        Карах София-Бургас-София, натоварен с хора и багаж (включително кутия за багаж на покрива). Двигателят е с достатъчна мощност и пъргавина (дори и при внимателно каране, каквото аз правя -- колата още не е разработена).

                        bobeck, автомобилът е американско изпълнение, 170hp/230Nm. Разходът към Бургас беше 9.6л/100км, на връщане (доста по-силен вятър) -- 10.6л/100км. Според бележките от OMV, 12л/100км. Както обичат да казват съфорумниците, "кеф цена няма" ... Иначе, клатушкането и подскачането напълно изчезнаха като натоварих колата -- направо бях учуден колко добре се държи на пътя.

                        ivan ivanov, пластмасите не са чак толкова отвратителни, или поне се свиква бързо Клатушкането, както казах, изчезна без следа при натоварен автомобил (не знам дали имам задни амортисьори с втвърдяване при натоварване ("автоматично изравняване на нивото") -- в БГ спецификацията го има). Швейцарците не знам какво мислят, аз се надявам, че за БГ условия (зима, пътища, паркиране) е доста подходящ автомобил. Така де, ще поживеем, ще видим

                        Коментар


                        • #27
                          До: Субару Форестер 2009, или?

                          Мда, хамериканците съм ги пропуснал. Аз наскоро взех Аутбек, 2004г., който си е тукашен обаче. Пича разправяше, че американците били с по-меко окачване /за Аутбек говоря/. Иначе се бях засилил към нов Форестър, който на мен ми хареса, а возията не ми направи впечатление да е много по - различна от на лека кола. Малко по-твърдо наистина, но не мога да кажа, че е клатушкала, точно обратното. това , което ме възпря е малко по-мудния двигател / 2.0, 150к.с./ и все пак усещането, че карам камионче. Освен това аз карам по 10-12К км на година и ми се стори по целесъобразно да взема употребяван автомобил, а не чисто нов по финансови съображения.
                          Иначе моя е 165к.с., 2.5 без турбо. По комп разхода е 8.6/100, ама от пълнене до пълнене като си го сметна е около 11/100. За мен си е напълно приемливо, а иначе кефа цена си има и тя е висока разбира се .
                          Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
                          Opel Frontera V6

                          Коментар


                          • #28
                            До: Субару Форестер 2009, или?

                            имах наскоро удоволствието да покарам форестер 2,0-бензин мн. добър автомобил изцяло си заслужава парите.Няма да сгрешите ако си го купите мои роднини вече го притежават уникално маневрен ,супер окачване стабилен е за класа си

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X