Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем ли е десния волан при Off road автомобилите?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем ли е десния волан при Off road автомобилите?

    Здравейте Всички,

    Форумът е страхотен и много полезно инфо намерих тук. Ползва се добър език без обиди и отношението към по-малко знаещите участници не е надменно.

    С моя тънък бюджет 5-6к изборът ми се свежда до Тойота Hilux Surf / 4Runner 2ро поколение 1990-95год. Такива се предлагат на по-добри цени в Англия отколкото в Европа, но тук идвам до проблема с десния волан. От собствен опит знам че в града и по магистралата позицията на волана не е от значение, но в БГ се кара много по двупосочни междуградски пътища. Приятел ме убеждава че всочината на 4х4 автомобила дава достатъчна видимост и компенсира неудобството на десния волан.

    Вашия опит какъв е?

    Колата ще я ползвам по асфалт с дупки и черен път с кал. Знаете че в БГ пътищата се строят по-бавно от новите вили и апартаменти и се налага ползването на 4х4. Сериозен оф роуд не мисля да пробвам, но апетита идва с яденето...

    Четох съветите в подкрепа на 3.0TD и за това че на 2.4 не му достига мощност ако някой иска нещо да добави нека го направи.

    Не видях обаче никъде тема обсъждаща предимстрва и недостатъци на автоматичната скоростна кутия при 4х4 и по-специално в кал и на сняг. В Англия Hilux Surf повечето се карат в градовете и преобладават автоматичните предавки.

    Братовчед ми в Чикаго караше лимозини и много пъти се е пързалял зимата заради автоматика. Просто няма начин да превключваш на по-ниска предавка без да пипаш спирачката, а спирачки на лед знаем до къде водят... Не говоря за моделите с опция за ръчно превключване (down shift) при тях проблема отпада. ABS също помага донакъде.

    Моля за мнения струва ли си да търся ръчна кутия на всяка цена и има ли разлика в цената на поддръжката на двата вида кутии.

    Послесен въпрос: има ли пазар за 4х4 с десен волан? Иска ми се след 1-2 години да я сменя с нещо по-добро като посъбера стотинки. Имам ли шанс да я продам или си остава вечно моя докато отиде за скрап?

    Благодаря предварително на всички.

    Алекс
    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
    [/COLOR]

  • #2
    До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

    Добре дошъл. На всичките ти въпроси има готови отговори. Ето какво показа търсачката за "десен волан" http://forum.offroad-bulgaria.com/se...earchid=597856
    А ето какво излезе за автоматик. http://forum.offroad-bulgaria.com/se...earchid=597872
    Успех с четенето. Аз лично не бих си взел кола, джип, камион, самолет или каквото и да било с десен волан. За мен си е голям чанч.

    Коментар


    • #3
      До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

      Защо като кликна в-у горните линкове от поста на Джамбазов ми излиза "Съжаляваме, няма съвпадения. Моля опитайте различни условия."?
      Наистина ли няма нищо или при мен нещо не е в ред?

      Коментар


      • #4
        До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

        Първоначално публикуван от Тихомир Севов Преглед на мнение
        Защо като кликна в-у горните линкове от поста на Джамбазов ми излиза "Съжаляваме, няма съвпадения. Моля опитайте различни условия."?
        Наистина ли няма нищо или при мен нещо не е в ред?
        Не е при теб проблема. Просто резултатите от търсенето май се кешират само за известно време и линковете вече не работят.

        Колкото до темата. Десният волан си е проблем. Първо, ако ще се кара по асвалт трябва фаровете да се сменят с такива за съответния модел за ляв волан, защото иначе ще заслепяват насрещно движещите се дори на къси, т.е. трябва да се отчете и този разход, а частите за японски коли в България... Второ изпреварванията по двулентови двупосочни пътища си е игра на руска ролетка. Високият джип наистина дава по-добра видимост, ако отпред се движи колона леки автомобили, но обикновено, за да се налага изпреваване има и някой камион, автобус или микробус, който е още по-висок. Да не говорим, че и вече доста голяма част от автомобилите са джипки, т.е. със същата височина. Колкото до продажба, то непродадена кола няма, но десния волан ще смъкне цената ужасно много. Основното обаче си остава изпреварването, всичко зависи от това дали оценяваш живота си на повече или по-малко от разликата в цените на съответното возило с ляв и десен волан...
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #5
          До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

          Никога не робувай на предразсъдъци и никога не приемай нищо за дадено.От 3 години карам само десен волан джипове внос от Англия и един директно от Япония-проблемите са ти никакви,освен това никъде в Европа няма по-запазени коли втора употреба и на малко мили като на Острова-Южна Англия-най-добре.Толкова са запазени,че не можеш да ги счупиш мнооого дълго време,а автомата си е за бели хора-на Тойота специално практически е несчупваем,верно ако това се случи една хилка не ти мърда,но има Джемини-4.Вземай си джипката и си я карай със здраве-като му дойде времето за продажба-пътници за влака винаги има,нищо,че българските влакове се палят и убиват хора.

          Коментар


          • #6
            До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

            Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
            Никога не робувай на предразсъдъци и никога не приемай нищо за дадено.От 3 години карам само десен волан джипове внос от Англия и един директно от Япония-проблемите са ти никакви,освен това никъде в Европа няма по-запазени коли втора употреба и на малко мили като на Острова-Южна Англия-най-добре.Толкова са запазени,че не можеш да ги счупиш мнооого дълго време,а автомата си е за бели хора-на Тойота специално практически е несчупваем,верно ако това се случи една хилка не ти мърда,но има Джемини-4.Вземай си джипката и си я карай със здраве-като му дойде времето за продажба-пътници за влака винаги има,нищо,че българските влакове се палят и убиват хора.
            Определено несъм привърженик на автомобили с дясна дирекция в България, но наблюдаваийки цените и състоянието в което са повечето автомобили от острова, се питам защо трябва да избираме от моргите в Италия.
            Въпроса за мен е, на кои модели се обръща дирекцията по-лесно и по-евтино, и на кои това изобщо е възможно
            VARADERO SD2

            Коментар


            • #7
              До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
              Никога не робувай на предразсъдъци и никога не приемай нищо за дадено.
              Това е добре казано, но неопитен и разконцентриран шофьор с десен волан в България, бих го определил като: "маймуна с граната"
              Поздрави!
              Последно редактирано от kinex; 02-03-08, 10:47. Причина: неправилен цитат
              VARADERO SD2

              Коментар


              • #8
                До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

                за десен волан не мога да ти кажа мнение (макар,че едва ли си бих взел такава кола за всекидневна употреба). Относно автоматика-личния ми опит е ,че откакто съм се качил на кола с авт.-ск-.к. ако имам избор ще карам само такава. Не е проблем при никакви услови, особенно за джип-има бавни има 1,2,3 скорост-в смисъл слагаш на първа бавна и си е идеална моторна спирачка. Няма да сменяш и съединител. Пък и повечето американска военна техника е с автоматици...

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                  Това е добре казано, но неопитен и разконцентриран шофьор с десен волан в България, бих го определил като: "маймуна с граната"
                  Поздрави!
                  Докато я докара колата до Дувър и е напълно готов с лявата дирекция(десния волан).Трябва само малко по-голямо внимание на кръговите движения в Англия,понеже са организирани както нищо друго в Европа-въртиш се докато си хванеш табелата и изкачаш-на магистралите и после на континента-никакъв проблем.В Англия единственото условие е дясна предна гума да следи разделителната или осевата линия да я понастъпва калника(десен преден)не гумата.

                  Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                  Определено несъм привърженик на автомобили с дясна дирекция в България, но наблюдаваийки цените и състоянието в което са повечето автомобили от острова, се питам защо трябва да избираме от моргите в Италия.
                  Въпроса за мен е, на кои модели се обръща дирекцията по-лесно и по-евтино, и на кои това изобщо е възможно
                  Ето това е разликата-почти всички автомобили,които съм тествал там са в отлично състояние независимо от годината на производсво-пазени,лъскави,без каквито и да е ръжди и удари по тях-=само като статистика -73% от шофьорите са жени,10% хора на възраст над72 години-кара се изключително внимателно и толерантно-естествено не липсват и дупета с поршета,но закона е безмилостен .
                  Последно редактирано от kinex; 02-03-08, 10:50. Причина: неправилен цитат

                  Коментар


                  • #10
                    До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

                    Първоначално публикуван от stam Преглед на мнение
                    за десен волан не мога да ти кажа мнение (макар,че едва ли си бих взел такава кола за всекидневна употреба). Относно автоматика-личния ми опит е ,че откакто съм се качил на кола с авт.-ск-.к. ако имам избор ще карам само такава. Не е проблем при никакви услови, особенно за джип-има бавни има 1,2,3 скорост-в смисъл слагаш на първа бавна и си е идеална моторна спирачка. Няма да сменяш и съединител. Пък и повечето американска военна техника е с автоматици...
                    От 23 години съм собственик на автомобили с автоматични кутии,само някои стари американски коли нямат 1.2.3 или 2.3,само Директ драйв,ривърс и паркинг.Всички останали имат селекция,което за джиповете си е повече от достатъчно,понеже има и раздатка.Много често автомата преживява автомобила и ако си му гледаш флуида и филтрите и не го треснеш някъде да остане само на дискове,как ще го счупиш?

                    Коментар


                    • #11
                      До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

                      Уважаеми колеги, не е необходимо всеки път да се отваря нова тема когато въпросите са предъвквани по много пъти... Ето ви тук тема за и против обратния волан:

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E2%EE%EB%E0%ED

                      Заключвам тази, ако някой въобще има какво да добави към миналата дискусия да го направи... Регистрацията на автомобили с обратен волан в България според мен следва да бъде забранен със закон... Нещо което скоро и ще стане...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        До: ПРОБЛЕМ ЛИ Е ДЕСНИЯ ВОЛАН ПРИ OFF ROAD АВРОМОБИЛИТЕ

                        Още по същата тема:
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EE%EB%E0%ED%E0
                        VPetrov.photography

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X