Извинявям се ако досаждам,
попрочетах по предишните теми но моята дилема е следната
Kyron 2.0 diesel - ще го взимам ....
обаче всички ме навивят да си взема Т-tronic а, а пък аз си искам механично скоростна кутия. Никъде не намерих сравнение на двата модела и ЗАЩО атоматичната е "по-добра" .....както "се говори" от useri
Това че Т-tronic e разработка на Mercedes според мен е единственото нещо с което собствениците (в скоро бъдеще и аз) на тия коли могат да се "фукат".
Легендите с които ме "засипват" са следните и моля за мнение по тях.
1. Двигате и трансмисия са замислени от Mercedes и "работят" добре заедно .... та ръчната не можела да сработи добре с тоя двигател.
2. Шасито на тези модели с ръчна трансмисия, било с по-лоша изработка. "Видяно" на пловдивския панаир ей сега есента....
3. вътрешния дизайн е по-недомислен на моделите с механична трансмисия.... Какво рначение има това?????
благодаря Ви за всички мнения!
попрочетах по предишните теми но моята дилема е следната
Kyron 2.0 diesel - ще го взимам ....
обаче всички ме навивят да си взема Т-tronic а, а пък аз си искам механично скоростна кутия. Никъде не намерих сравнение на двата модела и ЗАЩО атоматичната е "по-добра" .....както "се говори" от useri
Това че Т-tronic e разработка на Mercedes според мен е единственото нещо с което собствениците (в скоро бъдеще и аз) на тия коли могат да се "фукат".
Легендите с които ме "засипват" са следните и моля за мнение по тях.
1. Двигате и трансмисия са замислени от Mercedes и "работят" добре заедно .... та ръчната не можела да сработи добре с тоя двигател.
2. Шасито на тези модели с ръчна трансмисия, било с по-лоша изработка. "Видяно" на пловдивския панаир ей сега есента....
3. вътрешния дизайн е по-недомислен на моделите с механична трансмисия.... Какво рначение има това?????
благодаря Ви за всички мнения!

окачване Кайрон е с окачване на луксозен седан. Това в никакъв случай не вреди на сигурността му - напротив: модерното независимо окачване подобрява както комфорта, така и стабилността на всъдехода благодарение на по-добрия контакт с пътя, особено в пресечени местности.Предно окачване с винтови пружини и двойни триъгълни носачи Система за контрол на спускането HDC,ESP ктивната защита срещу преобръщане (ARP) се задейства когато страничната сила, действаща върху купето, е прекалено голяма, например при рязък завой. Спирачния асистент (BAS) усилва спирачната сила в случай на нужда от рязко спиране.luxurious-steel(L).jpg)
M200XDi-engine(L).jpg)
Тип: 4-цилиндров редовиXDi270-engine(L).jpg)
Тип: 5-цилиндров редовиbeige-interior(L).jpg)
Коментар